Крихітні полімери здатні знищити супербактеріі 27.11.2020 Крихітні полімери здатні знищити супербактеріі
В даний час єдиним засобом від бактеріальних інфекцій є антибіотики. Але бактерії поступово мутують і стають стійкими до ліків. Цю проблему спробували вирішити вчені з Університету Мельбурна. Вони створили маленькі зіркоподібні полімери, які можуть боротися з бактеріями, стійкими до антибіотиків.

Аналіз крові замість рентгена: безпечна діагностика струсів мозку 26.11.2020 Аналіз крові замість рентгена: безпечна діагностика струсів мозку
Новий метод діагностики струсів мозку, створений вченими з США, з одного боку, дуже точний, а з іншого - не передбачає використання ні рентгенівського випромінювання, ні електромагнітного. Для отримання результату досить краплі крові пацієнта.

Медикам стало відомо, як позбавити людину від важкої алергічної реакції 25.11.2020 Медикам стало відомо, як позбавити людину від важкої алергічної реакції
Вчені розробили новий підхід до імунотерапії, який може бути корисний в лікуванні алергії на арахіс і яєчний білок, пише Zee News. Анафілаксія - гостра і швидко розвивається алергічна реакція, яка загрожує смертю. І опцій по купірування даного стану не так вже й багато. Нова ж методика практично повністю прибрала алергічну реакцію у мишей завдяки перетворенню імунних клітин, чутливих до алергену, в клітини, що імітують реакції, властиві здоровим індивідам.

Пігмент з томатів і кавунів відновлює пошкоджені судини 24.11.2020 Пігмент з томатів і кавунів відновлює пошкоджені судини
Був проведений експеримент , в ході якого 36 здорових людей ( контрольна група ) і 36 осіб з серцево - судинними захворюваннями приймали або плацебо , або препарат , що містить лікопін .

У людей, які перенесли коронавірус COVID-19, збережеться імунітет проти повторного захворювання щонайменше на півроку, з'ясували вчені Оксфордського університету за підсумками масштабного дослідження, результати якого оприлюднили у п'ятницю.

Унікальний замінник цукру 20.11.2020 Унікальний замінник цукру
Робота велася з Kluyveromyces lactis . Даний тип грибка експерти навчили виробляти два білка , важливих для формування браззеіна . Такий підхід дозволив отримати в 2,6 рази більше браззеіна , ніж раніше . Смакові властивості білка оцінили добровольці . І , за їхніми словами , вийшов білок солодше цукру більш ніж в 2000 разів .

Незабаром буде випущена штучна підшлункова залоза 19.11.2020 Незабаром буде випущена штучна підшлункова залоза
Штучна підшлункова залоза - пристрій, який контролює рівень глюкози в крові у пацієнтів з цукровим діабетом першого типу , а потім автоматично регулює рівень інсуліну , що потрапляє в організм , - буде готова до 2018 року .

Університет Брістоля знайшов новий спосіб лікування гіпертонії 18.11.2020 Університет Брістоля знайшов новий спосіб лікування гіпертонії
Вчені з'ясували, що до підвищеного тиску можуть мати пряме відношення каротидного тільця в сонної артерії. Отже, терапія повинна впливати на них, пише News-medical.net. Було доведено: видаливши деякі тільця, можна домогтися в окремих випадках швидкого і тривалого зниження тиску. Причому, подібні результати не дають жодні ліки.

Відкриття: шум не менш небезпечний, ніж токсичні відходи 17.11.2020 Відкриття: шум не менш небезпечний, ніж токсичні відходи
Дослідники часто говорять про забруднення навколишнього середовища токсичними відходами та їх негативний вплив на людину. Однак багато хто забуває про так зване шумове забруднення. Тим часом, даний вид забруднення не менш небезпечний, ніж, наприклад, брудне повітря.

Вчені випробували несподіваний підхід в лікуванні алопеції 16.11.2020 Вчені випробували несподіваний підхід в лікуванні алопеції
Як передає Live Scientist, методику випробували на двох пацієнтах (чоловік і жінка), які втратили все волосся 10 років тому. І терапія дозволила частково відростити волосся. Секрет - прийом препарату проти артриту. Отже, в описаних випадках пацієнти страждали від втрати волосся, викликаної аутоімунним недугою (імунна система атакує волосяні фолікули і волосся випадає на всьому тілі).

Вчені отримали унікальний матеріал для штучних кісток 13.11.2020 Вчені отримали унікальний матеріал для штучних кісток
Співробітники Північно-Західного університету стверджують: кістки можна буде друкувати на 3D-принтері. Для цього дослідники створили спеціальне чорнило з мінералу гідроксиапатиту і биоразлагаемого полімеру. Вчені провели експерименти зі стовбуровими клітинами і тваринами, пише UPI.com.

Знайдено спосіб зупинити старіння 12.11.2020 Знайдено спосіб зупинити старіння
Американские ученые выяснили, что кофермент (коэнзим) NAD+ выступает основным моментом в процессе сохранения молодости и замедления старения. Как показало последнее изыскание, он помогает дольше оставаться молодым и продлевает жизнь. Скорее всего, открытие приведет к разработке новых методик борьбы с нейродегенеративными возрастными недугами, такими как болезни Альцгеймера и Паркинсона.

Дослідники навчилися відновлювати серцевий м'яз 11.11.2020 Дослідники навчилися відновлювати серцевий м'яз
Вчені з Університетського медичного центру Гамбург-Еппендорф використовували суміш клітин для отримання зразків тканини серця і застосували їх як заплатки на серцях морських свинок з серцевою недостатністю, пише Zee News.

Вітчизняні експерти відкрили нові методи боротьби з раком 10.11.2020 Вітчизняні експерти відкрили нові методи боротьби з раком
Причина - фермент тирозил - ДНК - фосфодіестерази 1. Він прибирає створювані ліками пошкодження в ДНК канцерогенних клітин.

Новий метод замінить операцію з пересадки рогівки 09.11.2020 Новий метод замінить операцію з пересадки рогівки
Це змінить життя людей з поширеним захворюванням очей , обіцяють співробітники університету Чикаго . Процедура буде дешевше і безпечніше хірургічного втручання . Як передає The Times of India , в дослідженні взяли участь пацієнти з синдромом Фукса - дистрофією рогівки ока .

Мозкові стимулятори виявилися не так вже безпечні 06.11.2020 Мозкові стимулятори виявилися не так вже безпечні
Італін ( метилфенидат ) - одне з найвідоміших " засобів для мозку " . Це психостимулююча речовина. Воно збільшує концентрацію нейропередатчіков дофаміну і норадреналіну в мозку . Зазвичай його призначають особам з синдромом гіперактивності та дефіциту уваги . Його популярність серед студентів обумовлена здатністю впливати на пам'ять .

Електромагнітне поле може вилікувати діабет, — дослідження 05.11.2020 Електромагнітне поле може вилікувати діабет, — дослідження
Американські вчені випадково підвищили чутливість до інсуліну і нормалізували рівень цукру в крові мишей-діабетиків, піддавши їх впливу електромагнітного поля. Стаття опублікована в журналі Cell Metabolism

Доведено: імунітет у тих, хто перехворів на коронавірус, захищає не менше півроку 04.11.2020 Доведено: імунітет у тих, хто перехворів на коронавірус, захищає не менше півроку
Є побоювання, що імунітет після хвороби може бути нестійким, що може спонукати рецидив інфекції. Але з плином місяців оптимізму все більше
Надійна клітинна імунна пам'ять про перенесену хворобу COVID-19 зберігається не менше півроку. До такого висновку прийшла група британських біологів, яка відстежувала концентрації специфічних до SARS-CoV-2 лімфоцитів у сироватці крові тих, хто перехворів.

Виявлено нову причину утворення тромбів у хворих на COVID-1 03.11.2020 Виявлено нову причину утворення тромбів у хворих на COVID-1
Аутоімунні антитіла, які циркулюють в крові, атакують клітини і викликають утворення тромбів в артеріях, венах і мікросудинах. Ці кров'яні згустки небезпечні, оскільки збільшують ризик інсультів.

Порушення кровотоку в легенях і кисневого обміну через тромбоутворення – серйозна проблема у пацієнтів з COVID-19, пише MedicalXpress.

Кілька міфів про підвищений тиск, які варто спростувати 02.11.2020 Кілька міфів про підвищений тиск, які варто спростувати
Міфам про підвищений тиск не варто довіряти.
Підвищений тиск є однією з наймасовіших проблем зі здоров'ям у всьому світі, однак щодо гіпертонії існує багато неправильних уявлень. Фахівці назвали кілька масових помилок про це захворювання