Старі ліки від раку виявилися потужнішими, ніж вважалося 21.03.2018 Старі ліки від раку виявилися потужнішими, ніж вважалося

Не так давно з'явилися інгібітори кінази (препарати для боротьби з раком та іншими захворюваннями). Співробітники університету Арізони використовували інноваційний метод для оцінки ефективності одного з таких препаратів - ібрутініба. Він є інгібітором тирозинкінази Брутона і застосовується при лейкозі.

Нова система фільтрації обіцяє швидко і ефективно очистити кров від бактерій 21.03.2018 Нова система фільтрації обіцяє швидко і ефективно очистити кров від бактерій

Експерти з Китайської академії наук заявляють, що з їх винаходом можна вдосконалити процедуру очищення крові. Це наносистема фільтрації, яка вловлює бактерії в кровотоці. Така фільтрація показана людям, чиї нирки не можуть очищати кров від токсинів, розчинених речовин і виводити надлишки води. Стандартний діаліз все це робить, проте він не видаляє бактерії. Якщо ж патогени потраплять в кров, то розвинеться сепсис, що приводить до відмови органів і смерті.

Відкриття: відчуття голоду посилюється після схуднення 20.03.2018 Відкриття: відчуття голоду посилюється після схуднення

Нове дослідження, проведене в Норвезькому університеті природничих і технічних наук, показало, що схудлі люди відчувають більш сильну тягу до їжі через два роки після втрати ваги. Ймовірно, саме тому після схуднення деяким не вдається підтримувати вагу.

Відеоігри та конструктор сприяють розвитку просторового мислення 20.03.2018 Відеоігри та конструктор сприяють розвитку просторового мислення

Американські дослідники з'ясували: навички, відточувати за допомогою комп'ютерних ігор і збирання конструкторів, знадобляться дітям у майбутньому. На думку вчених, батькам необхідно дозволяти дітям проводити час за іграми. Це допоможе розвинути просторове мислення. Воно буде особливо потрібно, якщо дитина вибере спеціальність в таких областях, як наука, технології, інженерія та математика.

Вчені придумали, як впоратися з раком печінки 20.03.2018 Вчені придумали, як впоратися з раком печінки

Фахівці з Делаверського університету розробили ефективний метод боротьби з раком печінки. Дослідники поєднали два способи лікування і отримали дієву комбінацію. В даний час рак печінки вкрай важко піддається терапії. Понад 82% пацієнтів з діагностованим раком печінки гинуть протягом 5 років.

Медики виявили секретну зброю смертоносних вірусів 20.03.2018 Медики виявили секретну зброю смертоносних вірусів

У людини є продуманий, багатоступеневий захист від різних патогенів у вигляді імунної системи. Однак він не завжди справляється зі своїм завданням. Нещодавно співробітники Університету Макгілла з'ясували, як саме смертельно небезпечні віруси атакують імунну систему людини.

Вітамін B3 успішно бореться з деменцією, стверджують фахівці 20.03.2018 Вітамін B3 успішно бореться з деменцією, стверджують фахівці

Вчені з Національного інституту охорони здоров'я США провели експерименти на мишах з хворобою Альцгеймера. Дослідники встановили, що нікотинамід рібозід (одна з форм вітаміну B3) позитивно впливав на когнітивні та фізичні здібності гризунів. Ймовірно, відкриття фахівців допоможе людям з деменцією.

Завдяки новій технології рани будуть гоїтися швидше, обіцяють фахівці 19.03.2018 Завдяки новій технології рани будуть гоїтися швидше, обіцяють фахівці

Лікування великих і хронічних ран - складний і дорогий процес. Догляд за ранами обмежується механічною обробкою, накладенням пов'язок і великою кількістю антибіотиків, необхідних для профілактики інфекції. На щастя, вчені з Уппсальского університету і Шведського сільськогосподарського університету знайшли новий спосіб загоєння ран.

Вчені знайшли генетичну причину рідкісного синдрому 19.03.2018 Вчені знайшли генетичну причину рідкісного синдрому

Зазвичай гіпертонію пов'язують з ожирінням, зловживанням сіллю і алкоголем. Але в деяких випадках хвороба може мати генетичну природу. Команда дослідників з США та Австралії виявила ген, що викликає сімейний гіперальдостеронізм II-го типу (рідкісну форму гіпертонії).

Імунна система виявилася ключовим фактором розвитку онкологічних захворювань 19.03.2018 Імунна система виявилася ключовим фактором розвитку онкологічних захворювань

Співробітники Університету Данді зробили відкриття: немає сенсу дивитися на генетичні мутації, якщо справа стосується раку. Особливості імунної системи - ось що дійсно важливо. Отже, за словами вчених, генетичні мутації, що вважалися одним з головних чинників розвитку онкології, не можуть, наприклад, пояснити, чому чоловіки частіше страждають від раку, ніж жінки.

Експерти: Індія - це будинок для найстійкіших бактерій 19.03.2018 Експерти: Індія - це будинок для найстійкіших бактерій

Співробітники Університету Королеви Марії вважають Індію потенційним "інкубатором супербактерій". Такі бактерії не бояться найпотужніших з нині існуючих антибіотиків. Експерти констатують: вільний продаж в цій країні неперевірених і недозволених антибіотиків однозначно призведе до фатальних наслідків.

Захист від вірусів виявили в поширеній рослині 19.03.2018 Захист від вірусів виявили в поширеній рослині

Співробітники Центрального сибірського ботанічного саду і ГНЦ вірусології та біотехнології "Вектор" звернули увагу на рослинний екстракт. Дослідження довели: у манжетки звичайної є виражені противірусні властивості. Екстракт допоможе вилікувати герпес першого і другого типів.

Вітамін D3 позитивно впливає на серцево-судинну систему 18.03.2018 Вітамін D3 позитивно впливає на серцево-судинну систему

Дослідники з Університету Огайо виявили: сонячні промені корисні для серцево-судинної системи. Вітамін D3, що виробляється в організмі під впливом сонячного світла, здатний відновлювати тканини серця і судин.

Реверсивна психологія допомагає скинути вагу краще, ніж мотиваційні заклики 18.03.2018 Реверсивна психологія допомагає скинути вагу краще, ніж мотиваційні заклики

Схуднути - завдання не з легких, кажуть фахівці Університету Дрекселя. Вчені вирішили перевірити ефективність різних підходів до схуднення. Для цього вони запросили 262 людини із зайвою вагою або ожирінням, яких розбили на три групи.

Відкриття: алкоголь очищає мозок від небезпечних білків 18.03.2018 Відкриття: алкоголь очищає мозок від небезпечних білків

Як відомо, тривале вживання спиртного негативно впливає на центральну нервову систему. Однак невеликі дози алкоголю здатні надавати сприятливий вплив на мозок. Якщо вживати спиртне невеликими порціями (приблизно 2,5 стандартних напою на день), можна звільнити головний мозок від накопичених там токсинів і непотрібних білків.

Акупунктура допоможе зачати дитину за допомогою ЕКЗ 18.03.2018 Акупунктура допоможе зачати дитину за допомогою ЕКЗ

Виявляється, акупунктура може збільшити шанси завагітніти у жінок, що проходять процедуру ЕКО. Це показало нове дослідження, проведене фахівцями з Чехії. Вчені проаналізували дані 3271 жінок.

Лікарі пояснили, навіщо потрібно активно займатися спортом в підлітковому віці 18.03.2018 Лікарі пояснили, навіщо потрібно активно займатися спортом в підлітковому віці

Британські дослідники з Університету Ексетера з'ясували, що помірного фізичного навантаження мало, якщо ви хочете знизити ризик розвитку хвороб серця в подальшому. Вчені поспостерігали за 534 добровольцями 12-17 років родом з різних європейських країн. Метою спостереження було зрозуміти, чи є різниця між помірним і інтенсивним фізичним навантаженням, з точки зору впливу на здоров'я.

Друзі бачать світ однаково, показало дослідження мозку 17.03.2018 Друзі бачать світ однаково, показало дослідження мозку

Фахівці з Дартмутського коледжу вивчили дружбу і соціальні зв'язки 279 аспірантів. Вчені склали карту дружніх відносин. Потім підгрупі з 42 добровольців показали різні відеоролики (наукові, політичні, комедійні, музичні). В цей час за станом мозку учасників стежили за допомогою функціональної магнітно-резонансної томографії (фМРТ).

Експерти дізналися, чому шкідливо сидіти на роботі 17.03.2018 Експерти дізналися, чому шкідливо сидіти на роботі

Буває, скинути вагу досить складно. Але іноді досить внести малі зміни в звичний спосіб життя. Фахівці закликають: замість того, щоб сидіти по шість годин на день на роботі, можна стояти. Це дозволяло б спалювати на 0,15 калорій на хвилину більше, ніж при сидінні.

Вчені визначили джерело справжньої біологічної загрози на звичайній кухні 17.03.2018 Вчені визначили джерело справжньої біологічної загрози на звичайній кухні

Лікарі попереджають: звичайний кухонний рушник для рук може стати джерелом поширення кишкової палички. Отже, якщо прати рушник не регулярно, то можна заразитися кишковою інфекцією.

Начало | Пред. | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | След. | Конец Все