Вчені перевернуть лікування і діагностику хвороби Паркінсона 13.09.2018 Вчені перевернуть лікування і діагностику хвороби Паркінсона

Програмісти розробили програму, яка може майже зі 100% точністю передбачити форму хвороби Паркінсона.

Дослідники перемогли чотири види раку одним ударом 13.09.2018 Дослідники перемогли чотири види раку одним ударом

Орегонский університет науки і здоров'я презентував препарат KBU2046, який блокує поширення чотирьох видів раку - молочної і передміхурової залоз, товстої кишки і легенів. На сьогоднішній день KBU2046 протестували на гризунах з позначеними вище видами раку.

Загадковий гормон сприяє зниженню ваги після переїдання 13.09.2018 Загадковий гормон сприяє зниженню ваги після переїдання

Співробітники Колумбійського університету провели дослідження на мишах. Гризуни швидко поверталися до своєї звичайної ваги після того, як їх переставали перегодовувати. Вчені припустили: справа в ще не відкритому гормоні, що виробляється жировими клітинами.

Освіта істотно підвищує рівень інтелекту, з'ясували фахівці 13.09.2018 Освіта істотно підвищує рівень інтелекту, з'ясували фахівці

Вчені з Единбурзького і Техаського університетів проаналізували дані безлічі досліджень. У них взяли участь в цілому 615812 осіб старше 6 років без когнітивних порушень. Дослідники виявили, що кожен додатковий рік навчання підвищує IQ на 1-5 балів.

Антитіла в крові можуть бути причиною агресивної поведінки 12.09.2018 Антитіла в крові можуть бути причиною агресивної поведінки

Фахівці з Норвегії наблизилися до розуміння того, чому деякі люди поводяться жорстоко і агресивно. Ймовірно, справа в антитіла, які змушують їх реагувати на стрес агресією.

Білл Гейтс вклав 4 мільйони доларів в створення генетично змінених москітів 12.09.2018 Білл Гейтс вклав 4 мільйони доларів в створення генетично змінених москітів

Такі комахи повинні вбивати інших москітів, при цьому не завдаючи шкоди людині. Справа в тому, що вчені збираються вивести тільки самців (кусають самки). До того ж в ході спаровування потомству передасться ген, який не дозволить народженим москітам дожити до дорослого віку.

Унікальний сенсор у вигляді цукерки покаже, що відбувається всередині тіла 12.09.2018 Унікальний сенсор у вигляді цукерки покаже, що відбувається всередині тіла

Технічний університет Мюнхена представив нову методику неінвазивної (нетравматичної) діагностики різних недуг. Ставка робиться на сенсори, створені у вигляді желатинових цукерок. Такі сенсори можуть відстежувати важливі показники роботи мозку і серця.

Тривожність сильно позначається на поведінці людини, показав експеримент 12.09.2018 Тривожність сильно позначається на поведінці людини, показав експеримент

Як показали дослідження, особи з підвищеним ступенем тривожності менше ризикують. У стані стресу у них підвищується активність півкулі, що відповідає за когнітивний контроль. Це доводять результати експерименту з 40 добровольцями.

Експерти пролили світло на розвиток алкогольної залежності 12.09.2018 Експерти пролили світло на розвиток алкогольної залежності

Вони вивели щурів з даною залежністю, щоб зрозуміти, чому дехто вважає горілку смачніше цукру. Суть в порушенні роботи нейронного ланцюга, пов'язаного зі змінами в перевагах.

Окислювальний стрес може допомогти в боротьбі з раком 11.09.2018 Окислювальний стрес може допомогти в боротьбі з раком

У клітинах людського організму постійно утворюються активні форми кисню (АФК). Ці молекули беруть участь у багатьох клітинних процесах, але при збільшенні їх кількості виникає окислювальний стрес. Нерідко зростання концентрації АФК призводить до раку. Дослідники спробували знищити ракові клітини їх же зброєю.

Фахівці придумали, як запобігти проблемам з нирками після операції на серці 11.09.2018 Фахівці придумали, як запобігти проблемам з нирками після операції на серці

Нове дослідження, проведене в Китаї, показало, що у пацієнтів, які вдихали оксид азоту під час і протягом 24 годин після операції на серці, знижувався ризик виникнення гострих і хронічних проблем з нирками. Раніше було встановлено: тривале використання апарату штучного кровообігу порушує циркуляцію еритроцитів і вивільнення гемоглобіну. Це може спровокувати гостре пошкодження нирок і ниркову недостатність. Таким пацієнтам потрібен гемодіаліз.

Вчені знайшли ген, здатний зупинити розмноження вірусів 11.09.2018 Вчені знайшли ген, здатний зупинити розмноження вірусів

Фахівці з Медичного коледжу імені Альберта Ейнштейна стверджують: у людей і інших ссавців є ген, який може запобігти реплікації (розмноженню) вірусів. Йдеться про ген RSAD2. Дослідникам вдалося з'ясувати, в чому секрет успіху цього гена.

Відкриття: пробіотики зміцнюють кістки літніх людей 11.09.2018 Відкриття: пробіотики зміцнюють кістки літніх людей

Остеопороз - хронічне захворювання, яке характеризується зниженням щільності кісток. До цієї хвороби в основному схильні люди похилого віку. Шведські вчені з'ясували: харчові добавки, що містять корисні бактерії, допомагають в два рази скоротити втрату кісткової маси.

Гени, що роблять людей розумнішими, провокують психічні розлади 11.09.2018 Гени, що роблять людей розумнішими, провокують психічні розлади

Вчені з Массачусетського технологічного інституту і Гарвардського університету виявили: гени, пов'язані з хорошою освітою, також можуть призводити до аутизму, анорексії і біполярного розладу. Такий висновок зробили фахівці, вивчивши гени одного мільйона пацієнтів.

У розвитку недоумства винні віруси в мозку людини 10.09.2018 У розвитку недоумства винні віруси в мозку людини

Незважаючи на поширеність хвороби Альцгеймера, вчені до цих пір не знають, що саме викликає дане захворювання. Нещодавно була висловлена ​​нова версія: недугу провокують віруси герпесу. Був проведений аналіз тканин мозку приблизно 1000 чоловік.

Електрична шкіра - унікальна розробка американських фахівців 10.09.2018 Електрична шкіра - унікальна розробка американських фахівців

При зміні тиску на штучну шкіру матеріал посилає сигнал про больові відчуття в ліктьові і серединні нерви, а потім - в соматосенсорну кору головного мозку. Американські інженери створили електричну шкіру, яка, при зміні тиску, чиниться на неї, може посилати сигнал соматосенсорній системі головного мозку. Больові рецептори переважно знаходяться в зовнішньому шарі шкіри. Коли відбувається стимуляції, механічна, хімічна або теплова, рецептори посилають сигнали в спинний і головний мозок через три типи нервових волокон - Aβ-, Aδ- і C-волокна.

Ключ до вічної молодості знаходиться в нас самих, впевнені фахівці 10.09.2018 Ключ до вічної молодості знаходиться в нас самих, впевнені фахівці

Німецький центр дослідження раку в Гейдельберзі представив новий спосіб уповільнення процесом старіння. Експерти пропонують відключати білок TXNIP, який грає важливу роль в контролі тривалості життя і у людини, і у тварин.

Кардіологи з'ясували, чому кава корисна для серцево-судинної системи 10.09.2018 Кардіологи з'ясували, чому кава корисна для серцево-судинної системи

Споживання кофеїну, як відомо, пов'язують зі зниженням ризику розвитку цілого ряду недуг. Серед них діабет 2-го типу, хвороби серця та інсульт. До недавнього часу вчені не знали, як саме працює кофеїн. Нове дослідження говорить: кофеїн сприяє переміщенню регуляторного білка в мітохондрії, покращуючи їх роботу і захищаючи клітини серця від пошкоджень. Позитивний ефект спостерігається при споживанні чотирьох чашок кави.

Всього чотири напої за один вечір здатні назавжди порушити сон 10.09.2018 Всього чотири напої за один вечір здатні назавжди порушити сон

Зловживання алкоголем протягом одного вечора може стати причиною проблеми, яка збережеться на все життя. Зокрема, всього 4 алкогольні напої поспіль провокують пошкодження гена, що регулює сон. Це загрожує розвитком хронічного безсоння.

Вегетаріанська дієта допоможе людям з діабетом 2-го типу зберегти здоров'я серця 09.09.2018 Вегетаріанська дієта допоможе людям з діабетом 2-го типу зберегти здоров'я серця

Вчені з США проаналізували дані 9 досліджень, присвячених вивченню впливу вегетаріанського раціону на організм людей з діабетом 2-го типу. Фахівці з'ясували, що вегетаріанська дієта допомагає контролювати рівень інсуліну і холестерину в крові.

Начало | Пред. | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | След. | Конец Все