Генетики виявили механізми, які зроблять людей абсолютно здоровими 14.06.2018 Генетики виявили механізми, які зроблять людей абсолютно здоровими

Вчені, що працюють в проекті Genome, зробили сенсаційну заяву: вже через десять років на світ можуть з'явитися клітини, що невразливі до дії практично всіх відомих вірусів, а також протистоять пріонним і раковим захворюванням.

Фахівці назвали найефективніший метод боротьби з остеоартритом 14.06.2018 Фахівці назвали найефективніший метод боротьби з остеоартритом

Дослідники з США оцінили хірургічні методи лікування остеоартриту колінного суглоба. Вчені проаналізували дані 53 досліджень, в ході яких вивчалося лікування остеоартриту протягом мінімум 28 днів. У кожному дослідженні брали участь не менше 30 чоловік.

Популярний продукт зупинить поширення інфекції в рані 14.06.2018 Популярний продукт зупинить поширення інфекції в рані

Оцет давно використовують для приготування страв і консервування. Вчені знайшли ще одне застосування цього продукту. Виявляється, оцтова кислота, що міститься в оцті, здатна знищити не менше двох десятків патогенних для людини мікроорганізмів.

Знайдено гормони, що здатні впоратися з діабетом 2-го типу та ожирінням 13.06.2018 Знайдено гормони, що здатні впоратися з діабетом 2-го типу та ожирінням

Вчені з США виявили гормони, які можуть запобігти розвитку діабету 2-го типу і навіть зупинити хворобу, яка вже почалася. В ході дослідження на мишах фахівці з'ясували, що гормони нотум і ліпокалін-5 посилюють здатність організму спалювати жир.

Генетики розповіли, як піти від необхідності переливання крові 13.06.2018 Генетики розповіли, як піти від необхідності переливання крові

Генна терапія для людей з важкою формою бета-таласемії (генетичної недуги, що характеризується анемією і загрожує ранньою смертю) цілком безпечна і ефективна, кажуть дослідження. По виробленому ефекту її цілком можна порівняти з переливанням крові.

Лікування наркотичної залежності стане більш ефективним, заявляють медики 13.06.2018 Лікування наркотичної залежності стане більш ефективним, заявляють медики

Дослідження показало: препарати, які вже схвалені для терапії ожиріння і діабету 2-го типу, можуть допомогти в лікуванні кокаїнової залежності. Ексендін-4 знижує тягу до наркотику. Так, гризуни з розвиненою наркотичною залежністю рідше намагалися знайти кокаїн при введенні даного засобу.

Неврологи навчилися по-новому розпізнавати паркінсонізм 13.06.2018 Неврологи навчилися по-новому розпізнавати паркінсонізм

Група дослідників з Гарварда, Оксфорда і Госпіталю Маклін з'ясувала: підвищений рівень певних жирових молекул в мозку може бути ранньою ознакою розвитку хвороби Паркінсона. Нагадаємо: хвороба Паркінсона відноситься до нейродегенеративних захворювань. Вона характеризується скороченням числа нейронів, що виробляють дофамін в чорній субстанції середнього мозку. Ці нейрони важливі для рухливості людини.

Киснева терапія небезпечна для багатьох людей, що потрапляють в реанімацію 13.06.2018 Киснева терапія небезпечна для багатьох людей, що потрапляють в реанімацію

Безліч людей, що потрапляють в реанімацію, відразу підключають до кисневого апарату. Однак це не завжди приносить пацієнтові користь. Співробітники Університету Макмастера з'ясували, що надмірна кількість кисню може погіршити стан тяжкохворих людей.

Вчені сконструювали зубний протез, що запобігає запалення ясен 12.06.2018 Вчені сконструювали зубний протез, що запобігає запалення ясен

Багато людей, які мають вставні зуби, стикаються зі стоматитом і іншими грибковими ураженнями ротової порожнини. Американські дослідники розробили зубний протез, що захищає ясна від патогенних мікроорганізмів. До того ж, тепер не доведеться довго чекати, поки імплантат буде готовий, адже новий протез можна швидко роздрукувати на 3D-принтері.

Унікальний пластир швидко загоїть діабетичні виразки 12.06.2018 Унікальний пластир швидко загоїть діабетичні виразки

У Великобританії фахівці працюють над пластиром, що виділяють окис азоту. Робоча назва пластиру - EDX110. Він може істотно прискорити процес загоєння діабетичних виразок. Дослідники вже провели випробування за участю людей, що мають важку форму синдрому діабетичної стопи.

Пересаджена печінка здатна регулювати імунну відповідь після операції 12.06.2018 Пересаджена печінка здатна регулювати імунну відповідь після операції

Людям, які перенесли операцію з трансплантації печінки, часто потрібно менше препаратів, що запобігають відторгненню. Дослідники з Клініки Майо зрозуміли, чому. За словами фахівців, пересаджена печінка, на відміну від інших органів, може керувати імунними реакціями організму.

Фахівці знають, як запобігти рецидиву раку печінки 12.06.2018 Фахівці знають, як запобігти рецидиву раку печінки

Гепатоцелюлярна карцинома - найбільш поширена і агресивна форма раку печінки. Японські вчені знайшли спосіб зупинити рецидиви цього небезпечного захворювання. За словами дослідників, препарат на основі вітаміну А впливає на ракові клітини на генетичному рівні.

Винахід американських учених поверне здатність рухатися паралізованим пацієнтам 12.06.2018 Винахід американських учених поверне здатність рухатися паралізованим пацієнтам

Дослідники з США розробили новий метод, який повертає пацієнтам з обмеженими можливостями здатність до руху. Суть лікування полягає в неінвазивній стимуляції хребта.

Унікальний пластир дозволить зробити щеплення без уколу 11.06.2018 Унікальний пластир дозволить зробити щеплення без уколу

Епідемії грипу періодично виникають в тому чи іншому куточку світу. Однак вакцинація від цієї інфекції не так поширена. Далеко не всі люди поспішають зробити щеплення. Адже для цього необхідно відвідати лікаря. Та й у самих вакцин строгі норми зберігання, що ускладнює їх застосування.

Вчені виявили особливості роботи мозку у людей з депресією 11.06.2018 Вчені виявили особливості роботи мозку у людей з депресією

Депресія - один з найпоширеніших психічних розладів. Він характеризується згасанням інтересу до життя, зниженням самооцінки, безвільністю і безліччю інших проявів. Вітчизняні вчені встановили, які процеси відбуваються в мозку людей з хронічною депресією.

Вчені створили браслет, який рятує від тремору рук 11.06.2018 Вчені створили браслет, який рятує від тремору рук

Есенціальний тремор - найпоширеніше порушення руху. Його причина невідома. Ця патологія зазвичай проявляється тремтінням рук, кистей або пальців, але іноді підключається голова, голосові зв'язки і інші частини тіла під час виконання довільних рухів, таких як прийом їжі або письмо.

Вчені в деталях розглянули фермент, який відповідає за безсмертя ракових клітин 11.06.2018 Вчені в деталях розглянули фермент, який відповідає за безсмертя ракових клітин

Практично в кожній клітині людського організму знаходиться своя копія генетичного матеріалу, укладена в хромосоми. У процесі поділу клітин кінцеві ділянки хромосом можуть бути втрачені. Від цього їх захищають особливі елементи ДНК - теломери. Утворення теломерів регулює фермент теломераза.

Нестача цинку в організмі може привести до безпліддя 11.06.2018 Нестача цинку в організмі може привести до безпліддя

Як відомо, цинк відіграє важливу роль в роботі дихальної та імунної систем. Але це не всі його достоїнства. Американські вчені виявили, що дефіцит цинку провокує безпліддя. Причому патологічні зміни відбуваються на самому ранньому етапі дозрівання яйцеклітини.

Нестача чоловічого гормону - причина безлічі хронічних захворювань 10.06.2018 Нестача чоловічого гормону - причина безлічі хронічних захворювань

Тестостерон необхідний чоловічому організму не тільки для підтримки сили м'язів, але для збереження здоров'я. До такого висновку прийшли дослідники з США. Як виявилося, дефіцит тестостерону провокує розвиток хронічних захворювань.

Неправильне харчування під час вагітності небезпечно для мозку майбутньої дитини 10.06.2018 Неправильне харчування під час вагітності небезпечно для мозку майбутньої дитини

Дослідження, проведене в Гарвардському університеті, показало: діти, матері яких вживали багато оброблених продуктів і солодкої газованої води в процесі вагітності, погано справлялися з когнітивними тестами. Також на мозок дітей впливав їх власний раціон харчування. Через дієти з високим вмістом цукру страждали когнітивні функції дітей.

Начало | Пред. | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | След. | Конец Все