Тривожних людей часто кусають собаки, показало дослідження 17.03.2018 Тривожних людей часто кусають собаки, показало дослідження

Згідно з новим дослідженням, тривожні люди ризикують бути укушеними собакою. Можливо, це пов'язано зі здатністю собак відчувати страх людей. Чим стабільніший емоційний стан людини, тим у неї менше шансів постраждати від нападу собак.

Жінкам критично важливо висипатися, заявляють вчені 17.03.2018 Жінкам критично важливо висипатися, заявляють вчені

Брак сну негативно відбивається на здатності мислити всіх людей. І, виявляється, жінки більше схильні до негативних ефектів. Зокрема, страждає робоча пам'ять. Цей тип пам'яті дозволяє утримувати інформацію нетривалий час для прийняття рішень або виконання різних завдань.

Віртуальні шоломи від Microsoft стануть потужною зброєю в руках хірургів 16.03.2018 Віртуальні шоломи від Microsoft стануть потужною зброєю в руках хірургів

Шоломи доповненої реальності можуть не тільки розширити ігровий досвід геймерів. Їх на озброєння хочуть взяти хірурги. Ця система дозволить "бачити" крізь органи і тканини, що значно поліпшить результат операцій.

Вчені знайшли спосіб зупинити облисіння 16.03.2018 Вчені знайшли спосіб зупинити облисіння

Випадання волосся турбує значну кількість людей у ​​всьому світі. Японські дослідники розробили новий метод масового виробництва тканин, необхідних для відновлення волосяного покриву. Це вселяє надію багатьом людям, що страждають від облисіння.

Зниження рівня інтелекту зв'язали з шизофренією 16.03.2018 Зниження рівня інтелекту зв'язали з шизофренією

Діти, у яких у віці чотирьох років починає безперервно зменшуватися IQ, ризикують в дорослому житті зіткнутися з психотичними розладами, такими як шизофренія. Це з'ясували вчені з Королівського коледжу Лондона. У їх дослідженні взяли участь 4322 людини. За учасниками стежили з 18 місяців до 20 років.

Дослідники наблизилися до розкриття таємниці довголіття 16.03.2018 Дослідники наблизилися до розкриття таємниці довголіття

Група вчених з Індії виявила: особливі білки в мітохондріях ("енергетичних фабриках" клітин), відомі як сиртуїн (SIR), що гальмують процес старіння. Сиртуїн відносяться до ферментів, що каталізують видалення ацетілази у різних білків. І деякі сиртуїни, що містяться в ядрі, здатні регулювати тривалість життя у комах в залежності від їжі, що вживається.

Вчені виявили в мозку джерело тривоги і страху 16.03.2018 Вчені виявили в мозку джерело тривоги і страху

Фахівці з Колумбійського і Каліфорнійського університетів знайшли клітини мозку, що відповідають за тривогу і страх. Ці емоції дозволяють уникнути небезпеки, але в деяких ситуаціях людині не під силу з ними впоратися. Відкриття учених може призвести до розробки нових методів лікування тривожних розладів.

Дослідники розробили простий тест для оцінки ризику хвороби Альцгеймера 15.03.2018 Дослідники розробили простий тест для оцінки ризику хвороби Альцгеймера

Вчені з Японії і Австралії представили новий метод аналізу крові, що допомагає виявити бета-амілоїдний білок. Саме з цього білка утворюються амілоїдні бляшки, що є характерною ознакою деменції. Хвороба Альцгеймера - найпоширеніша форма деменції в світі. Найбільш схильні до розвитку даного захворювання люди похилого віку.

Фахівці створили унікальну зброю проти раку 15.03.2018 Фахівці створили унікальну зброю проти раку

Вакцина з двома сполуками, що стимулюють імунну систему, вводиться прямо в пухлину. Засіб вбиває ракові клітини (навіть ті, які вже вирушили в інші частини тіла). Новий метод успішно бореться з лімфомою, меланомою, раком молочної залози і товстої кишки. Швидше за все, він буде поєднуватися з іншими методами лікування.

Нове відкриття допоможе перемогти діабет 2-го типу 15.03.2018 Нове відкриття допоможе перемогти діабет 2-го типу

Співробітники Університету Вандербільта досліджували шлях інсуліну з кровотоку в м'язові клітини мишей. Фахівці застосували новий метод мікроскопії та математичне моделювання для відстеження процесу переміщення інсуліну через стінки судин. Механізм переносу інсуліну виявився не таким, як вважалося раніше.

Допомогти хворим на шизофренію може звичайна харчова добавка 15.03.2018 Допомогти хворим на шизофренію може звичайна харчова добавка

Китайські дослідники виявили: звичайний харчовий консервант, бензоат натрію, покращує стан хворих на шизофренію. Причому він допомагає навіть в тих випадках, коли традиційні ліки безсилі. Наприклад, не всі пацієнти реагують на лікування клозапіном (одним з найдієвіших препаратів від шизофренії). Бензоат натрію, в свою чергу, посилює дію клозапіну і інших нейролептиків на організм.

Щоб зберегти здоров'я легенів, потрібно тренуватися в дитинстві, кажуть експерти 15.03.2018 Щоб зберегти здоров'я легенів, потрібно тренуватися в дитинстві, кажуть експерти

Хронічні захворювання легенів, такі як хронічна обструктивна хвороба легень (ХОЗЛ), є одними з найбільш поширених проблем зі здоров'ям. Дослідники з Університету Отаго виявили взаємозв'язок між фізичним навантаженням в дитинстві і станом дихальної системи в дорослому житті.

Штати зайнялися протирадіаційними препаратами, побоюючись війни 14.03.2018 Штати зайнялися протирадіаційними препаратами, побоюючись війни

Американське Міністерство оборони стурбоване можливим ядерним конфліктом з Північною Кореєю. В зв'язку з цим воно має намір залучити ряд компаній до розробки ефективних засобів проти гострого радіаційного синдрому.

Вперше в світі хірурги пересадили вуха, надруковані на 3D-принтері 14.03.2018 Вперше в світі хірурги пересадили вуха, надруковані на 3D-принтері

Нещодавно був здійснений справжній прорив на терені регенеративної медицини. Китайські вчені перші в світі змогли виростити пацієнтам вуха в лабораторії, що ідеально підходять, і пересадити їх. Відомо, що нові вуха отримали п'ять дітей.

Фахівці знайшли причину передчасних пологів 14.03.2018 Фахівці знайшли причину передчасних пологів

Співробітники Університету Пенсільванії вивчали вплив бактерій (Mobiluncus mulieris, Gardnerella vaginalis, Lactobacillus) на клітини шийки матки. Вчені виявили: деякі бактерії можуть змінювати шийку матки вагітної жінки і викликати спонтанні передчасні пологи.

Дослідники встановили, як перемогти діабет, астму та інші імунні захворювання 14.03.2018 Дослідники встановили, як перемогти діабет, астму та інші імунні захворювання

Американські вчені дізналися, яким чином одна генетична мутація впливає на роботу імунних Т-клітин, провокуючи імунні розлади. Відкриття було зроблено завдяки використанню імунних клітин 16-річного підлітка з аномально низькою концентрацією білих кров'яних клітин.

Революція в стоматології - пломби, які протистоять мікробним атакам 14.03.2018 Революція в стоматології - пломби, які протистоять мікробним атакам

Ця розробка канадських вчених працює завдяки наночастинкам кремнію з антибіотиками, що входять до складу пломб. Виходить, пломби стають першою лінією захисту проти бактерій, що викликають карієс. Що важливо, їх ефективність збережеться протягом багатьох років.

Електростимулятор здатний повернути назад симптоми недоумства 13.03.2018 Електростимулятор здатний повернути назад симптоми недоумства

На відміну від багатьох пацієнтів з хворобою Альцгеймера, 85-річна Лаввон Мур може готувати їжу, одягатися і організовувати поїздки. Електричний прилад, імплантований в її мозок, стимулює зони, відповідальні за вирішення проблем і прийняття рішень. Мозковий стимулятор вже допомагає сотням тисяч людей з паркінсонізмом, але його ефективність при хворобі Альцгеймера поки вивчена погано.

Дослідники знають, як перемогти комарів, що поширюють хвороби 13.03.2018 Дослідники знають, як перемогти комарів, що поширюють хвороби

Фахівці з університету Орегона і Бірмінгемського університетів хочуть створити комарів, які не кусаються і не переносять хвороби. Дослідники виявили у комарів виду Wyeomyia smithii 902 гена, пов'язаних з харчуванням кров'ю, і 478 генів, що відповідають за харчування іншими рідинами.

Вченим вдалося приборкати рак, помістивши уражені клітини в сплячку 13.03.2018 Вченим вдалося приборкати рак, помістивши уражені клітини в сплячку

Дослідники виявили нові потенційні ліки - хлорид дифенілен-діонія (DPI). Препарат успішно "вимикає" ракові стовбурові клітини, запобігаючи їх розмноження. Засіб зупиняє поширення ракових клітин, не викликаючи побічних ефектів, властивих традиційній хіміотерапії.

Начало | Пред. | 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | След. | Конец Все