Дослідники з'ясували, чому люди плачуть 10.06.2018 Дослідники з'ясували, чому люди плачуть

Як відомо, люди в основному плачуть через сильні емоцій. Фахівці з Тілбургського університету хотіли зрозуміти, навіщо потрібен плач. Дослідники виявили, що у плачу є соціальна та біологічна функції.

Людям з діабетом 2-го типу потрібно снідати рано вранці, показало дослідження 10.06.2018 Людям з діабетом 2-го типу потрібно снідати рано вранці, показало дослідження

Давно відомо, що регулярний ранковий прийом їжі благотворно позначається на організмі людини. Але для деяких людей сніданок особливо важливий. Вчені з Таїланду з'ясували: діабетикам необхідно снідати саме рано вранці. Пізній сніданок для них загрожує ожирінням.

Щоб не потрапити в лікарню, сердечники повинні ходити швидше, кажуть експерти 10.06.2018 Щоб не потрапити в лікарню, сердечники повинні ходити швидше, кажуть експерти

Швидка ходьба зменшує ризик госпіталізації у людей з серцевою недостатністю. Це виявили фахівці з Університету Феррари. У їх дослідженні взяли участь 1978 чоловік з хворобами серця і підвищеним кров'яним тиском. 85% страждали від коронарної недостатності. 15% мали набуті вади серця.

Діти виявилися витривалішими професійних спортсменів 09.06.2018 Діти виявилися витривалішими професійних спортсменів

Вважається, що діти витрачають на рух дуже багато енергії і швидко втомлюються. Це пов'язано з тим, що зусилля дітей зазвичай менш ефективні. Наприклад, щоб пройти певну відстань, дорослому треба зробити набагато менше кроків у порівнянні з дитиною. Однак французькі вчені з'ясували: м'язи дітей втомлюються повільніше і відновлюються після фізичних навантажень швидше, ніж м'язи дорослих спортсменів.

Страви з риби допоможуть зупинити прогресування хвороби Паркінсона 09.06.2018 Страви з риби допоможуть зупинити прогресування хвороби Паркінсона

Хвороба Паркінсона - це важке нейродегенеративне захворювання, при якому в головному мозку гинуть клітини, що продукують нейромедіатор дофамін. При цьому в тілах уражених нейронів утворюються особливі білкові структури. Шведські вчені знайшли спосіб запобігти накопиченню патологічних білків і загальмувати розвиток хвороби Паркінсона.

Вживання кави під час вагітності відбивається на вазі майбутньої дитини 09.06.2018 Вживання кави під час вагітності відбивається на вазі майбутньої дитини

Нове дослідження показало, що вплив кофеїну в утробі матері загрожує негативними наслідками для дітей. Так, діти жінок, які випивають всього дві чашки кави в процесі вагітності, можуть мати зайву вагу. Дослідники проаналізували дані 51000 пар матерів і дітей.

Вчені встановили безпечну норму фізичного навантаження на організм 09.06.2018 Вчені встановили безпечну норму фізичного навантаження на організм

Здоровий спосіб життя стає все популярнішим у всьому світі. Важливе місце відводиться фізичним вправам. Однак тривалі і надмірні навантаження здатні нашкодити організму. Співробітники Університету Шеффілда з'ясували, скільки кроків необхідно проходити коженого дня, щоб залишатися в гарній формі.

Харчова сода - ефективна зброя проти ревматоїдного артриту 09.06.2018 Харчова сода - ефективна зброя проти ревматоїдного артриту

Фахівці з Медичного коледжу Джорджії радять людям з ревматоїдним артритом (аутоімунним захворюванням, що вражає суглоби) пити розчин харчової соди. Дослідження показало, що сода заважає імунним клітинам атакувати суглоби, тим самим запобігаючи запаленню і болю.

Вченим вдалося підтримати життя мозку поза тілом 08.06.2018 Вченим вдалося підтримати життя мозку поза тілом

Співробітники Єльського університету розробили унікальну замкнуту систему життєзабезпечення - BrainEx. Завдяки їй мозок може прожити поза тілом більше доби. Система, створена фахівцями, постачає в структури мозку штучну кров з протизапальним препаратом.

Діти з невиліковною хворобою отримали можливість жити довше 08.06.2018 Діти з невиліковною хворобою отримали можливість жити довше

Вчені виявили спосіб продовжити життя пацієнтам з рідкісною генетичною хворобою - прогерією. Це невиліковна патологія, при якій організм людини надзвичайно швидко і передчасно старіє. Пацієнти з прогерією рідко доживають до свого 14-річчя.

Дослідники створили потужний клей для зламаних кісток 08.06.2018 Дослідники створили потужний клей для зламаних кісток

Лікування переломів може тривати до 12 тижнів. Якщо пошкоджені нижні кінцівки, то людині доводиться довгий час залишатися в лежачому положенні або користуватися милицями. Шведські вчені розробили унікальний клей, що здатний зафіксувати перелом буквально за 5 хвилин.

Відкриття: фізична активність сприяє утворенню нових клітин серця 08.06.2018 Відкриття: фізична активність сприяє утворенню нових клітин серця

Завдяки фізичним вправам поліпшується здатність клітин серцевого м'яза до регенерації, в тому числі після серцевого нападу. Так, вправи допомагають запобігти серцевій недостатності. Це показали експерименти з мишами, проведені дослідниками з Гарвардського університету.

Виявлено ще один доказ користі темного шоколаду 08.06.2018 Виявлено ще один доказ користі темного шоколаду

У какао і гіркому шоколаді міститься велика кількість флавоноїдів. Ці активні речовини здатні змінювати метаболізм людського організму і захищають від оксидативного стресу. Американські вчені з'ясували: щоденне вживання шоколаду з вмістом не менш як 70% какао позитивно позначається на роботі імунітету.

Нова форма існування молекули ДНК виявлена ​​в живих організмах 07.06.2018 Нова форма існування молекули ДНК виявлена ​​в живих організмах

Ще в 1953 році вчені Розалінд Франклін, Джеймс Уотсон і Френсіс Крік зуміли розглянути структуру подвійної спіралі молекули ДНК. Це відкриття внесло фундаментальний внесок у розвиток молекулярної біології. Але зовсім недавно австралійські фахівці з'ясували: подвійна спіраль - не єдина можлива форма ДНК.

Вчені зрозуміли, як перемогти болі в суглобах 07.06.2018 Вчені зрозуміли, як перемогти болі в суглобах

Вірус річки Росс і схожий на нього вірус Чикунгунья відносяться до роду альфавірусів. Вони викликають сильні болі в суглобах. За допомогою противірусних засобів можна видалити збудників з організму, але біль залишається ще довгий час. Для його усунення зазвичай призначають різні нестероїдні протизапальні засоби.

Виявлено білок, що перешкоджає загоєнню ран при діабеті 07.06.2018 Виявлено білок, що перешкоджає загоєнню ран при діабеті

Дослідники з США з'ясували: в ранах діабетиків і піддослідних тварин з діабетом був підвищений рівень білка тромбоспондину-2 (TSP2). Після видалення цього білка у мишей, які страждали від діабету, рани почали гоїтися швидше. Ймовірно, відкриття вчених призведе до розробки нових методів загоєння ран.

Дослідники навчилися передбачати серйозне ускладнення у вагітних жінок 07.06.2018 Дослідники навчилися передбачати серйозне ускладнення у вагітних жінок

Прееклампсія - ускладнення, що виникає в другому-третьому триместрі. Цей стан представляє велику небезпеку для життя немовляти. Американські вчені спільно з медиками з Австрії розробили новий метод діагностики прееклампсії на ранній стадії.

Фахівці вживили людські нейрони мишам 07.06.2018 Фахівці вживили людські нейрони мишам

Американським вченим вдалося пересадити клітини людського мозку лабораторним мишам. У минулому фахівці вже проводили подібний експеримент, але людським клітинам не вдавалося прижитися в мозковій тканині гризунів. На цей раз виживаність клітин склала більше 80%.

Новий імплантат у вигляді родимки виявляє рак на ранній стадії 06.06.2018 Новий імплантат у вигляді родимки виявляє рак на ранній стадії

Швейцарські вчені створили штучну родимку, здатну виявити 4 поширених онкологічних захворювання на ранній стадії. Пухлина провокує зростання концентрації кальцію в крові. Фахівці пропонують імплантувати під шкіру спеціальний імплантат, що реагує на вміст кальцію.

Фахівці створили новий знеболюючий засіб, який не викликає звикання 06.06.2018 Фахівці створили новий знеболюючий засіб, який не викликає звикання

Новий болезаспокійливий засіб може бути таким же ефективним, як опіоїдні анальгетики. Важлива перевага з'єднання, синтезованого вченими, полягає в тому, що від нього не розвивається залежність. Дослідники вже протестували знеболюючий засіб на мишах.

Начало | Пред. | 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | След. | Конец Все