Щоб схуднути, не потрібно відмовлятися від калорійної їжі, стверджують експерти 09.09.2018 Щоб схуднути, не потрібно відмовлятися від калорійної їжі, стверджують експерти

Фахівці з США впевнені: обмеження часу харчування дозволяє скинути зайву вагу і знизити рівень артеріального тиску. При такому підході людина, яка бажає схуднути, може в будь-яких кількостях їсти все, що їй захочеться, але тільки протягом 8 годин на день.

Вчені заборонили купувати молочні продукти в пластиковій упаковці 09.09.2018 Вчені заборонили купувати молочні продукти в пластиковій упаковці

Медики попереджають: молоко і молочна продукція в поліетиленовій або в пластиковій тарі небезпечна для здоров'я людини. Справа в тому, що така продукція підвищує ризик розладів шлунково-кишкового тракту. Причина в тому, що упаковка виділяє фталати - токсичні для печінки речовини.

Брак сну підриває здоров'я підлітків, говорять дослідники 09.09.2018 Брак сну підриває здоров'я підлітків, говорять дослідники

Фахівці з Массачусетської лікарні загального профілю встановили: через недосипання у підлітків збільшується маса жирової тканини і підвищується кров'яний тиск. Це говорить про те, що у них зростає ризик серцево-судинних захворювань.

Вчені розповіли, чому люди заїдають стрес 09.09.2018 Вчені розповіли, чому люди заїдають стрес

За словами співробітників Університетського коледжу Лондона, звичка заїдати негативні емоції формується в процесі виховання. Дослідження показало, що гени тут ні до чого. Фахівці проаналізували дані 197 пар однояйцевих (100% загальних генів) і дизиготних (приблизно 50% загальних генів) близнюків у віці чотирьох років.

"Військова дієта" обіцяє швидке схуднення, але викликає багато питань 08.09.2018 "Військова дієта" обіцяє швидке схуднення, але викликає багато питань

Це новий тренд в дієтології. Згідно дієті, пропонується протягом трьох днів їсти тільки м'ясо, тунець, варені яйця, грейпфрут і селеру. З напоїв дозволяється вживати чорну каву і чай. Автори раціону обіцяють, що ви втратите приблизно п'ять кілограмів менше ніж за тиждень.

Експерти заборонили особам з ослабленим імунітетом робити татуювання 08.09.2018 Експерти заборонили особам з ослабленим імунітетом робити татуювання

Медики виступили проти татуювань. За їх словами, татуювання загрожують не тільки інфекціями, але і травмуванням м'язової тканини. Йдеться про підвищений ризик хронічного запалення м'язів у осіб з ослабленим імунітетом.

Віртуальна реальність успішно бореться з тривогою у жінок, що намагаються завагітніти 08.09.2018 Віртуальна реальність успішно бореться з тривогою у жінок, що намагаються завагітніти

Бельгійські дослідники з'ясували, що віртуальна реальність знижує рівень тривоги і сприяє зачаттю у жінок, що перебувають на лікуванні від безпліддя. У дослідженні взяли участь 100 представниць прекрасної статі у віці від 18 до 42 років, записаних на забір яйцеклітин для екстракорпорального запліднення.

Тефлоновий посуд звинуватили у провокуванні цілого набору недуг 08.09.2018 Тефлоновий посуд звинуватили у провокуванні цілого набору недуг

Посуд з нанесеним тефлоновим шаром, що гарантує антипригарний ефект, може бути небезпечним. Йдеться про ті випадки, коли антипригарне покриття пошкоджене. Ризик для людського здоров'я представляє токсична перфтороктанова кислота, яка входить до складу.

Онкологи звернулися до стародавнього джерела лікарських засобів 07.09.2018 Онкологи звернулися до стародавнього джерела лікарських засобів

Вчені досліджували унікальну речовину, що відключає захист ракових клітин від хіміотерапії. З'єднання вже випробували на рак прямої кишки. За словами фахівців, використання подібних засобів дозволить не тільки підвищити ефективність лікування, але і знизити дозування хіміотерапії.

Вчені успішно впоралися з генетичним захворюванням 07.09.2018 Вчені успішно впоралися з генетичним захворюванням

Співробітники Мічіганського університету застосували техніку придушення експресії генів, щоб сповільнити прогресування хвороби Мачадо-Джозефа. Це спадкова форма атаксії, для якої характерні втрата м'язового контролю і координації верхніх і нижніх кінцівок. Дослідники "вимикали" ген SCA3.

Вчені придумали, як зробити з кави засіб проти діабету 07.09.2018 Вчені придумали, як зробити з кави засіб проти діабету

Дослідники створили білки (синтетичні транскрипційні регулятори), які в клітинах активуються під впливом кофеїну. Дані білки успішно вироблялися пересадженими клітинами в організмі мишей з діабетом при надходженні напоїв з кофеїном. Такі напої дозволяли знизити рівень глюкози у тварин.

Унікальна вакцина проти холери зупинить світові епідемії 07.09.2018 Унікальна вакцина проти холери зупинить світові епідемії

Дослідники працюють над створенням рекомбінантної вакцини проти холери. На відміну від уже існуючих на рику засобів, російська вакцина обіцяє більш високий рівень безпеки.

Сильний стрес може стати причиною втрати зору 07.09.2018 Сильний стрес може стати причиною втрати зору

Дослідники з Німеччини проаналізували дані сотні досліджень і прийшли до висновку, що стрес здатний викликати розвиток таких захворювань, як глаукома і нейропатія зорового нерва. А вони, в свою чергу, можуть призвести до втрати зору.

Діабет може бути передвісником раку підшлункової залози 06.09.2018 Діабет може бути передвісником раку підшлункової залози

Американські дослідники виявили, що у пацієнтів з діабетом 2-го типу в 2,3 рази підвищена ймовірність розвитку раку підшлункової залози. Експерти проаналізували дані близько 50000 чоловік, госпіталізованих в період з 1993 року по 2013 рік.

Грунтові бактерії допоможуть отримати нові антибіотики 06.09.2018 Грунтові бактерії допоможуть отримати нові антибіотики

Дослідники з США з'ясували: грунтові бактерії синтезують особливі з'єднання - тіокарбонові кислоти. Вони нагадують за своєю будовою карбонові кислоти, але один або кілька атомів кисню в них замінені атомами двухвалентної сірки. Карбонові кислоти часто використовуються в якості компонента антибіотиків.

Стрес може спровокувати розвиток аутоімунних захворювань 06.09.2018 Стрес може спровокувати розвиток аутоімунних захворювань

Дослідники з Ісландії проаналізували дані про стан здоров'я 106000 осіб з діагностованим стресовим розладом. Виявилося, що аутоімунні захворювання серед цих людей зустрічалися набагато частіше, ніж серед інших. Таким чином, стрес може істотно вплинути на роботу імунної системи.

Марихуана робить людину більш сприйнятливою до болю 06.09.2018 Марихуана робить людину більш сприйнятливою до болю

Вживання марихуани впливає на сприйняття болю і дозу знеболювальних, які потрібні в терапії травми. Людям, що вживають даний наркотик, потрібно більше опіоїдних знеболюючих, а сам біль відчувається гостріше.

Дослідники виявили новий тип раку передміхурової залози 06.09.2018 Дослідники виявили новий тип раку передміхурової залози

Американські фахівці з'ясували, що на пізніх стадіях раку передміхурової залози в 7% випадків виявляються зміни в гені CDK12. Рак передміхурової залози - це одне з найпоширеніших онкологічних захворювань.

Генетики показали, як можна отримати синтетичну ДНК 05.09.2018 Генетики показали, як можна отримати синтетичну ДНК

Вчені представили новий метод синтезування ДНК, який дозволить швидше, простіше і дешевше для фахівців отримувати синтетичні ДНК-послідовності.

Начало | Пред. | 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | След. | Конец Все