Фахівці з'ясували, як посмішки впливають на людей 22.04.2018 Фахівці з'ясували, як посмішки впливають на людей

Усмішка не завжди висловлює теплоту і радість. Вона також може бути уїдливою або поблажливою. Співробітники Університету Вісконсін-Медісон встановили: фізіологічна реакція людини на посмішку залежить від повідомлення, яке та несе. Наприклад, посмішка, що виражає домінування, викликає зростання концентрації гормонів стресу у того, кому вона адресована.

Відкриття: прогулянки запобігають серцевій недостатності у жінок 22.04.2018 Відкриття: прогулянки запобігають серцевій недостатності у жінок

У жінок середнього віку, які гуляють два рази на тиждень, ризик серцевої недостатності знижений на одну п'яту. Це показало дослідження, проведене кардіологами з Університету Брауна. У ньому взяли участь 89000 жінок в постменопаузі. За представницями прекрасної статі стежили протягом 10 років.

Неврологи розповіли, чому вагітним так важливо харчуватися правильно 21.04.2018 Неврологи розповіли, чому вагітним так важливо харчуватися правильно

Співробітники Університетського госпіталю Єни довели: раціон вагітної жінки сильно впливає на розвиток і подальше старіння мозку її дитини. Було проведено дослідження за участю 118 осіб, що народилися в голодні 1944-1945 роки.

Кішки офіційно визнані "лікувальними тваринами" 21.04.2018 Кішки офіційно визнані "лікувальними тваринами"

Давно відомо, що кішки і, зокрема, їх муркотіння позитивно впливають на людину. Вони заспокоюють нерви, допомагають нормалізувати тиск, що підвищився через сильні переживання. А недавно було встановлено, що муркотіння котів впливає на швидкість загоєння у людини різних травм, а також позбавляє від стресу і задишки.

Вчений представив препарат, що знижує тягу до алкогольних напоїв 21.04.2018 Вчений представив препарат, що знижує тягу до алкогольних напоїв

Від аналогів його ліки відрізняє низька вартість і висока ефективність. В основі розробки лежить теорія про зв'язок алкоголю з гормоном греліном. Вчений робить ставку в алкогольній залежності саме на гормони.

Гени змушують дітей перекушувати шкідливими продуктами 21.04.2018 Гени змушують дітей перекушувати шкідливими продуктами

Зараз діти перекушують набагато частіше, ніж раніше. Це може провокувати ожиріння. Канадські вчені з'ясували: на пристрасть дітей до шкідливої ​​їжі впливають гени. Фахівці сподіваються, що нове дослідження допоможе зрозуміти, як діти відчувають смак, і правильно скласти для них дієту.

Зелені насадження позитивно впливають на розвиток мозку дітей 21.04.2018 Зелені насадження позитивно впливають на розвиток мозку дітей

Нове дослідження, проведене в Барселоні, показало, що зелені насадження сприяють розвитку дитячого мозку. Завдяки їм у дітей поліпшуються увага і робоча пам'ять. У дослідженні взяли участь 253 школяра. Фахівці дізналися, де проживали діти.

Дослідники виявили понад 500 генів, пов'язаних з інтелектом 20.04.2018 Дослідники виявили понад 500 генів, пов'язаних з інтелектом

Дослідження, проведене на початку цього року, показало, що лише 52 гена так чи інакше пов'язані з рівнем інтелекту. Тепер вчені з Единбурзького університету з'ясували: за IQ відповідають мінімум 538 генів з 187 областей геному людини. Нові відомості допоможуть в діагностиці та лікуванні таких захворювань, як хвороба Альцгеймера, депресія і шизофренія.

Тренування мозку - ключ до перемоги над дислексією 20.04.2018 Тренування мозку - ключ до перемоги над дислексією

Попередні дослідження показали, що мозок здатний підлаштовувати частоту своїх хвиль під ритм, який чує. Однак до сих пір було мало відомо про те, які наслідки має така синхронізація для мозкових зон, пов'язаних з обробкою мовної інформації.

Співчуття закладено в генах, з'ясували фахівці 20.04.2018 Співчуття закладено в генах, з'ясували фахівці

Емпатія (співпереживання) грає ключову роль в людських відносинах. Дослідники з Великобританії, Франції і США виявили: співчуття до ближніх вписано в гени людини. Це відкриття може дати ключ до розуміння проблем людей, що страждають на аутизм.

Шизофренію пов'язали з дитячими травмами 20.04.2018 Шизофренію пов'язали з дитячими травмами

Міжнародна команда вчених проаналізувала дані 29 досліджень. Фахівці виявили, що сексуальне, фізичне та емоційне насильство в дитинстві збільшувало ризик важких галюцинацій при шизофренії та інших психотичних розладахів. Крім того, сексуальне насильство в дитинстві виявилося пов'язано з брудом.

Протираковий препарат допоможе в боротьбі з аутизмом 20.04.2018 Протираковий препарат допоможе в боротьбі з аутизмом

Американські вчені виявили нову властивість у препарату ромідепсіна. Зазвичай він застосовується для лікування лімфоми. Однак, як показало нове дослідження, ці ліки здатні значно зменшувати вираженість симптомів аутизму без серйозних побічних ефектів. Засіб впливає на гени, що відповідають за комунікативні навички.

Лікарі готуються до світової епідемії "захворювання Х" 19.04.2018 Лікарі готуються до світової епідемії "захворювання Х"

Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) не виключає, що найближчим часом Землю накриє світова епідемія де-якого смертоносного захворювання. Зараз західні фахівці аналізують найбільш поширені патогени, які можуть призвести до спалахів. Експерти підозрюють і вже відомі захворювання на зразок лихоманок Ебола, Ласса, і поки ще не ідентифіковані інфекції.

Розроблено новий засіб проти раку передміхурової залози 19.04.2018 Розроблено новий засіб проти раку передміхурової залози

Рак простати - одна найпоширеніших злоякісних пухлин. Британським ученим вдалося створити нову вакцину від раку передміхурової залози. Вона не дає розвинутися пухлині і може допомогти в лікуванні вже діагностованого захворювання.

Виявлено нові гени, що запобігають раку 19.04.2018 Виявлено нові гени, що запобігають раку

Відомо, що деякі види тварин дуже рідко хворіють на рак. Один з найяскравіших прикладів - слони. В їх організмі в кілька разів більше клітин, ніж в тілі людини, але пухлини розвиваються значно рідше. Американські вчені наблизилися до розгадки цього феномена.

Компонент слини допоможе впоратися з діареєю мандрівника 19.04.2018 Компонент слини допоможе впоратися з діареєю мандрівника

Американські вчені виявили в слині людини білок, що допомагає організму справитися з діареєю мандрівника. Від цього поширеного захворювання страждають до 70% туристів. У деяких випадках діарея мандрівників може викликати гостре зневоднення зі смертельними наслідками.

Брудне повітря виявилося небезпечнішим поганої спадковості 19.04.2018 Брудне повітря виявилося небезпечнішим поганої спадковості

Людей часто лякають підвищеним генетичним ризиком захворювань, успадкованих від батьків. Однак, як показали дослідження, забруднення повітря набагато шкідливіше спадковості. Забруднення повітря змінює експресію генів, а не самі гени. Найсильніше виробляє ефект діоксид сірки. Він впливає на 170 генів, пов'язаних з астмою і серцево-судинними захворюваннями.

Вчені знайшли в мозку рецептор, пов'язаний з депресією 18.04.2018 Вчені знайшли в мозку рецептор, пов'язаний з депресією

Співробітники Дослідницького інституту Скріппса з'ясували, чому у деяких людей розвивається клінічна депресія після стресових ситуацій, а у інших - ні. Справа може бути в орфанному рецепторі GPR158. Орфанними називають такі рецептори, до яких поки не виявлено ліганд (хімічна сполука, здатна з ними зв'язуватися).

Стовбурові клітини допоможуть впоратися з передчасною менопаузою 18.04.2018 Стовбурові клітини допоможуть впоратися з передчасною менопаузою

У кожної сотої жінки медики діагностують передчасну недостатність яєчників (ПНЯ). При цьому стані менопауза виникає до досягнення 40 років. Так, жінки з ПНЯ не можуть самостійно завагітніти. Американські вчені застосували стовбурові клітини для лікування передчасної недостатності яєчників.

Діагностувати рак простати стане не тільки простіше, але і дешевше 18.04.2018 Діагностувати рак простати стане не тільки простіше, але і дешевше

Марія Кропанева, студентка Пермського класичного університету, отримала можливість створити тест-систему, яка зможе на ранніх стадіях виявляти у чоловіків рак передміхурової залози. Що важливо, аналіз відрізняється високою швидкістю, надійністю і простотою.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все