Виноград і чорниця допоможуть зберегти здоров'я легенів 15.07.2018 Виноград і чорниця допоможуть зберегти здоров'я легенів

Фрукти і овочі містять безліч корисних речовин, таких як флавоноїди. Як відомо, флавоноїди мають антиоксидантні та протизапальні властивості. Вчені з'ясували, що антоціани (речовини, що відносяться до флавоноїдів) здатні захистити клітини легенів від пошкоджень.

Середземноморська дієта рятує від проблем, пов'язаних із забрудненням повітря 15.07.2018 Середземноморська дієта рятує від проблем, пов'язаних із забрудненням повітря

За даними нового дослідження, проведеного в США, Середземноморська дієта може захистити від негативних наслідків довгострокового впливу забруднення повітря. Такий раціон здатний знизити ризик смерті від серцевого нападу, інсульту і інших причин. Середземноморська дієта багата антиоксидантами. Вона передбачає вживання овочів, фруктів, оливкової олії, злаків, бобових, горіхів і риби. Антиоксиданти знешкоджують вільні радикали, які ушкоджують клітини і тканини.

Активність ночами загрожує психіці людини, попереджають лікарі 14.07.2018 Активність ночами загрожує психіці людини, попереджають лікарі

Університет Глазго довів: якщо людина пізно лягає спати, у неї підвищується ризик розвитку психічних розладів, а також розсіяного склерозу і хвороби Альцгеймера. Даний висновок вчені зробили за підсумками аналізу способу життя 91105 осіб у віці від 37 до 73 років.

Тренування CrossFit корисні для хворих на діабет 2-го типу 14.07.2018 Тренування CrossFit корисні для хворих на діабет 2-го типу

Попередні дослідження показали: фізичні вправи позитивно впливають на рівень цукру в крові пацієнтів з діабетом 2-го типу. Однак далеко не всі люди мають у своєму розпорядженні достатню кількість часу для тренувань. Вчені знайшли рішення цієї проблеми.

Експерти: якщо хочете бути здоровими, зверніть увагу на "підніжний корм" 14.07.2018 Експерти: якщо хочете бути здоровими, зверніть увагу на "підніжний корм"

Дієтологи склали список з найкорисніших продуктів і рослин, які можна вживати в їжу. Окремо вони виділили щавель, кульбабу і редис. За словами експертів, вживання листів щавлю і квіток кульбаби дозволить перекрити нестачу багатьох вітамінів і зарядить новими силами.

Томатний соус корисний для кишечника, стверджують фахівці 14.07.2018 Томатний соус корисний для кишечника, стверджують фахівці

Як відомо, деякі продукти зміцнюють здоров'я і знижують ймовірність розвитку хронічних захворювань. Наприклад, пробіотичні продукти (певні види йогурту, кефір, кимчи) ​​сприяють збільшенню числа корисних бактерій в кишечнику, що впливає на загальний стан здоров'я.

Заняття музикою і вивчення мов - найкраще тренування для мозку 14.07.2018 Заняття музикою і вивчення мов - найкраще тренування для мозку

Коли люди грають на музичному інструменті або розмовляють іноземною мовою, вони влаштовують своєму мозку відмінне тренування, що змушує його більш ефективно працювати. Ротманський дослідний інститут довів: музиканти і люди-білінгви використовують менше мозкових ресурсів при виконанні завдань на пам'ять.

Кардіологи: риба - ідеальний продукт для ваших судин 14.07.2018 Кардіологи: риба - ідеальний продукт для ваших судин

Риба надзвичайно корисна для серця і судин людини. Всього двох порцій риби на тиждень достатньо, щоб знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань та інфарктів.

Люди, що живуть в сільській місцевості, у вісім разів щасливіше жителів великих міст 14.07.2018 Люди, що живуть в сільській місцевості, у вісім разів щасливіше жителів великих міст

Вчені з Університету Макгілла і Ванкуверської школи економіки проаналізували дані 400000 чоловік. Фахівці оцінювали рівень щастя. Дослідники виявили: жителі сільської місцевості були набагато більше задоволені своїм життям, ніж ті, хто жив в містах.

Незвичайний сенсор виводить діагностику захворювань на новий рівень 13.07.2018 Незвичайний сенсор виводить діагностику захворювань на новий рівень

Вчені з Массачусетського технологічного інституту розробили таблетку, заповнену мікроскопічними електронними елементами і генетично зміненими живими клітинами. Дана таблетка покликана діагностувати хвороби шлунково-кишкового тракту зсередини.

Антидепресанти провокують набір зайвої ваги 13.07.2018 Антидепресанти провокують набір зайвої ваги

Депресія - поширений психічний розлад. Одним з ефективних методів лікування депресії є прийом антидепресантів. Однак британські вчені виявили, що тривале використання антидепресантів може призвести до набору зайвої ваги.

Сигаретний дим безпосередньо впливає на м'язи, показало дослідження 13.07.2018 Сигаретний дим безпосередньо впливає на м'язи, показало дослідження

Відомо, що курцям людям складно тренуватися через слабкість м'язів. Багато експертів вважають: м'язи страждають через проблеми з легенями. Тепер фахівці з Каліфорнійського університету, Університету Коті і Федерального університету Ріо-де-Жанейро виявили, що сигаретний дим безпосередньо заподіює шкоду м'язам.

Унікальна модель проллє світло на передачу сигналів в головному мозку 13.07.2018 Унікальна модель проллє світло на передачу сигналів в головному мозку

Вчені з федерального дослідницького центру "Інститут цитології і генетики" представили математичну модель процесів, що відбуваються в синапсах. Це місця з'єднання нервових клітин, життєво необхідні для передачі інформації в нервовій системі.

Кліматичні зміни і поширення небезпечних бактерій пов'язані 13.07.2018 Кліматичні зміни і поширення небезпечних бактерій пов'язані

Вчені з США та Канади зробили несподіваний висновок: глобальне потепління провокує жахливі зміни в бактеріальному середовищі. Було доведено, що підвищення температури повітря робить бактерії стійкими до антибіотиків.

Вчені розповіли, що саме викликає появу лупи 13.07.2018 Вчені розповіли, що саме викликає появу лупи

Прийнято вважати, що за появою лупи у людини стоїть грибок Malassezia. Але співробітники Шанхайського університету заявляють: лупа виникає в результаті зміни складу бактеріальної спільноти, що мешкає на шкірі голови, а не через дію одного лише грибка.

Цукровий діабет вагітних збільшує ризик пошкодження нирок 12.07.2018 Цукровий діабет вагітних збільшує ризик пошкодження нирок

Нове дослідження показало, що гестаційний діабет (цукровий діабет вагітних) може стати причиною розвитку хронічних захворювань нирок. Вчені виявили: у жінок з гестаційним діабетом нерідко підвищена швидкість клубочкової фільтрації (СКФ). Це один з показників, що дозволяють судити про роботу нирок.

Дитячі травми знижують якість сперми у чоловіків 12.07.2018 Дитячі травми знижують якість сперми у чоловіків

Дослідники з Медичної школи Університету Тафтса з'ясували: дитячі травми, такі як брак батьківської уваги або насильство, можуть вплинути на якість сперми. Це доводить, що стрес, з яким людина зіткнулася на початку життя, здатний передаватися його дітям.

Фахівці розповіли, чому не можна пити занадто багато води 12.07.2018 Фахівці розповіли, чому не можна пити занадто багато води

За словами співробітників Університету Макгілла, гіпергідратація (надмірний вміст води в організмі) здатна викликати гіпонатріємію - небезпечне зниження рівня натрію в крові, яке може спровокувати набряк мозку. До недавніх пір вчені не знали, через що розвивається гіпонатріємія.

Названа основна причина раку крові у дітей 12.07.2018 Названа основна причина раку крові у дітей

Гострий лімфобластний лейкоз (ГЛЛ) - це важке онкологічне захворювання крові, при якому вражається кістковий мозок. Нерідко ГЛЛ починає розвиватися в дитячому віці. До цього захворювання найбільш схильні проживаючі в розвинених країнах діти з благополучних сімей.

Дослідники показали ефективність нових ліків для астматиків 12.07.2018 Дослідники показали ефективність нових ліків для астматиків

Вчені успішно протестували дупілумаб як засіб проти астми. Виявилося, засіб працює значно ефективніше стандартної терапії. Препарат перевірили приблизно на 2000 пацієнтів з астмою середнім і великим ступенем тяжкості.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все