Ми в соц. мережах
Google+

Гризуни приховують ключ до перемоги над інсультом 16.01.2018 Гризуни приховують ключ до перемоги над інсультом

За словами співробітників Університету Дьюка, кровотік в мозку представників сімейства білячих, що живуть на землі, зменшується так само, як при ішемічному інсульті. Однак тварини не зіштовхуються з негативними наслідками. Фахівцям вдалося з'ясувати.

Мініатюрні моделі мозку допоможуть дізнатися більше про шизофренію 16.01.2018 Мініатюрні моделі мозку допоможуть дізнатися більше про шизофренію

Команда дослідників з Університету Буффало виростила в лабораторії мініатюрні моделі мозку на ранніх стадіях розвитку плоду. Вони використовували клітини шкіри хворих на шизофренію і психічно здорових добровольців. Клітини занурювали в поживні речовини і спеціальний пристрій, що запобігає розгладженню.

Генетики випробували новий підхід в боротьбі з підвищеним холестерином 16.01.2018 Генетики випробували новий підхід в боротьбі з підвищеним холестерином

Вчені використовували одночасно нанотехнологію і метод редагування генома CRISPR-Cas9, щоб позбутися від гена, пов'язаного з холестерином, в печінці піддослідних мишей. В рамках дослідження співробітники Технологічного інституту Массачусетсу проявили інтерес до гену PCSK9, що регулює холестерин.

Унікальний компактний пристрій допоможе виявити проблеми з серцем 16.01.2018 Унікальний компактний пристрій допоможе виявити проблеми з серцем

Компанія "ДжейКейМедікал" представила кардіограф для діагностики серцево-судинних захворювань розміром менше кредитної картки і вагою всього 25 грамів. Кардіограф здатний фіксувати роботу серця людини протягом тижня.

Експерти розповіли, як витрачати менше на охорону здоров'я і бути здоровим 16.01.2018 Експерти розповіли, як витрачати менше на охорону здоров'я і бути здоровим

Вся справа у відношенні самих людей до свого здоров'я. Досить великий відсоток смертей в світі пов'язаний з шкідливими звичками: надмірне вживання алкоголю, ожиріння, низький рівень фізичної культури, вживання наркотиків. Якби вдалося відрегулювати ці процеси, щоб люди більш відповідально ставилися до свого здоров'я, то, можливо, приблизно на 60% можна скоротити поточні витрати банально на медичну допомогу, і направити ці кошти на продовження життя тих, кому це дійсно потрібно.

Вчені відточують технологію пересадки голови на померлих людях 15.01.2018 Вчені відточують технологію пересадки голови на померлих людях

Нейрохірург Серджо Канаверо заявив, що проведена перша в світі пересадка голови людини, правда, поки на трупі. Дану операцію на себе взяла команда Харбіну медичного університету під його керівництвом. Медики відновили хребет, нерви і кровоносні судини. Для зрощування спинного мозку використовувався поліетиленгліколь, склеює нервові закінчення.

Дослідники представили омолоджуючий крем з унікальним антиоксидантом SkQ1 15.01.2018 Дослідники представили омолоджуючий крем з унікальним антиоксидантом SkQ1

Крем вже протестували на добровольцях. Коментує Володимир Скулачов, професор МГУ і один з першовідкривачів SkQ1: "Отримані нами результати і теоретичні побудови дозволяють стверджувати, що старіння вищих організмів, і людини в тому числі, відбувається не тільки і не стільки внаслідок накопичення випадкових помилок, але є запрограмованим процесом, останнєю стадією індивідуального розвитку - онтогенезу. Наявні на цей момент дані свідчать про те, що швидкість старіння не є постійною величиною".

Унікальна комп'ютерна програма істотно знижує ризик розвитку деменції 15.01.2018 Унікальна комп'ютерна програма істотно знижує ризик розвитку деменції

Фахівці з Університету Алабами та Університету Західного Кентуккі створили комп'ютерну програму для тренування мозку. Дослідження показало, що вона знижує ризик розвитку деменції у літніх людей на 29%.

Стовбурові клітини можуть повернути паралізованим людям можливість ходити 15.01.2018 Стовбурові клітини можуть повернути паралізованим людям можливість ходити

Вчені з Техніона (Ізраїльського технологічного інституту) провели дослідження на щурах з паралічем нижніх кінцівок. Гризуни пройшли курс лікування стовбуровими клітинами. Лише через три тижні у 42% піддослідних тварин значно покращилася здатність до пересування і утримання ваги власного тіла.

Особлива активізація мозку - відмінний спосіб побороти тривожність 15.01.2018 Особлива активізація мозку - відмінний спосіб побороти тривожність

Був проведений експеримент, який довів: люди в групі підвищеного ризику розвитку тривожності так і не стикалися з цією проблемою, якщо у них була підвищена активність в зоні мозку, що відповідає за складні розумові операції.

Апельсиновий сік має унікальні властивості, показали спостереження 14.01.2018 Апельсиновий сік має унікальні властивості, показали спостереження

Якщо людина буде випивати щодня по дві склянки апельсинового соку, вона зможе знизити ризик переломів вдвічі. Університетом Чженчжоу було проведено дослідження понад 10000 чоловік. І виявилося, сік прекрасно зміцнював кістки і захищав від переломів. Секрет у вітаміні С. Його також багато в томатах, полуниці, ківі і брокколі.

Вчені розповіли, чому не можна їсти занадто швидко 14.01.2018 Вчені розповіли, чому не можна їсти занадто швидко

У новому дослідженні, проведеному фахівцями з Університету Хіросіми, взяли участь 642 чоловіки та 441 жінка. Середній вік добровольців на момент початку дослідження становив 51 рік. Всі учасники були здорові. Добровольців запитали, чи швидко вони їдять. Також учасники відповіли на питання про спосіб життя.

Порка підриває психічне здоров'я дітей 14.01.2018 Порка підриває психічне здоров'я дітей

Нове дослідження, проведене вченими з Університету Манітоби, показало, що порка підвищує ризик депресії, суїциду і вживання наркотиків. Негативний ефект зберігається довго. У дослідженні взяли участь 8300 дорослих.

Гени впливають на те, як діти вивчають навколишній світ 14.01.2018 Гени впливають на те, як діти вивчають навколишній світ

Співробітники Університету Індіани стежили за рухами очей 119 пар однояйцевих близнюків і 114 пар дизиготних близнюків. Як відомо, у монозиготних близнюків 100% загальних генів, а у дизиготних - приблизно 50% загальних генів. Добровольці у віці 9-14 років переглядали фотографії сцен повсякденного життя. На половині знімків були люди.

Прийом статинів після серцевого нападу рятує від смерті 14.01.2018 Прийом статинів після серцевого нападу рятує від смерті

У людей, які після інсульту або інфаркту приймають статини (ліки, що знижують холестерин), ризик ще одного серцевого нападу, інсульту і передчасної смерті знижується майже на 25%. Це показало нове дослідження, проведене вченими з США.

Зміни в хімії мозку стоять за синдромом хронічної втоми 13.01.2018 Зміни в хімії мозку стоять за синдромом хронічної втоми
Синдром хронічної втоми (СХВ) - це захворювання, яке характеризується тривалою втомою, яке не зникає навіть після тривалого відпочинку. Вчені давно намагаються знайти його фізіологічні причини. Фахівцям з Медичного центру Джорджтаунського університету вдалося дізнатися, що відбувається в мозку при СХВ. За словами дослідників, симптоми СХВ можуть бути пов'язані зі зміною рівнів мікроРНК в мозку.

Відкриття: забруднення повітря небезпечно для кісток 13.01.2018 Відкриття: забруднення повітря небезпечно для кісток

Вчені з Колумбійського університету проаналізували дані 9,2 мільйона чоловік, госпіталізованих з переломами в період з 2003 року по 2010 рік. Дослідники виявили, що навіть невелике підвищення рівня забруднюючих частинок в атмосфері (ТЧ2,5) збільшувало ризик переломів у літніх людей.

Дослідники знайшли засіб від мігрені, стійкої до ліків 13.01.2018 Дослідники знайшли засіб від мігрені, стійкої до ліків

Виявляється, кетамін (препарат для анестезії) здатний полегшити біль у людей з мігренню, яким не допомагають інші ліки. Це показало нове дослідження, проведене в США. У ньому взяв участь 61 доброволець з мігренню, стійкої до ліків. Учасникам в середньому протягом 5,1 дня вводили кетамін.

Рани, отримані вдень, загоюються швидше, показало дослідження 13.01.2018 Рани, отримані вдень, загоюються швидше, показало дослідження

Дослідники з Кембриджа провели експерименти з клітинами шкіри і іншими клітинами мишей. Фахівці встановили: рани, які з'явилися вдень, гоїлися приблизно в два рази швидше ран, що з'явилися вночі. Потім вчені проаналізували дані 118 осіб з опіковими травмами. Результати виявилися схожими.

Планшети небезпечні для психіки дітей, попереджають вчені 13.01.2018 Планшети небезпечні для психіки дітей, попереджають вчені

Коли дитина грає в ігри на планшеті, вона відчуває "уявний страх", на який його організм реагує так само, як на справжній. Зокрема, виникає реакція боротьби або втечі. Дитина готова втекти, але залишається сидіти, і енергія не витрачається. Це може призвести до негативних наслідків.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все