Вчені дізналися, як алкоголь провокує смертельні серцеві напади 15.10.2018 Вчені дізналися, як алкоголь провокує смертельні серцеві напади

Нове дослідження, проведене в Університеті Енгл Раскін, показало: зловживання алкоголем викликає накопичення токсичного заліза в організмі. Це загрожує смертельними серцевими нападами.

Правильний раціон захистить від раку і допоможе в лікуванні вже наявної недуги 15.10.2018 Правильний раціон захистить від раку і допоможе в лікуванні вже наявної недуги

Жирні кислоти омега-3, що надходять в тіло з продуктами харчування, можуть запобігти виникненню раку, зупинити його ріст і поширення.

Вагітні повинні уникати курців, наполягають медики 15.10.2018 Вагітні повинні уникати курців, наполягають медики

Співробітники Університету Йорка довели: пасивне куріння сильно підвищує ризик викиднів і вад розвитку плоду у вагітних жінок. Висновки були зроблені за підсумками аналізу даних про вагітності більше 37000 жінок з Пакистану, Вірменії, Індонезії, Нігерії, Бангладеш, Непалу.

Звичайні вітаміни допоможуть лікувати побічні ефекти від прийому ліків 15.10.2018 Звичайні вітаміни допоможуть лікувати побічні ефекти від прийому ліків

Препарати для лікування діабету 2-го типу нерідко викликають нудоту і блювоту. Це відбувається майже в половині випадків, що змушує багатьох відмовитися від терапії. Однак такий крок загрожує небезпечними ускладненнями. Вчені з університетів Пенсільванії і Сіракуз придумали, як впоратися з побічними ефектами від прийому ліків.

Опитування: зовнішній вигляд лікаря має колосальне значення 15.10.2018 Опитування: зовнішній вигляд лікаря має колосальне значення

Принцип "зустрічають по одягу" працює і в лікарському світі. Згідно з останніми дослідженнями, звертаючись за медичною допомогою, пацієнти найчастіше вже мають певні очікування від зовнішнього вигляду і одягу лікаря. Більш ніж для половини пацієнтів форма одягу медичного працівника має дуже велике значення.

Аромат кави виробляє потужний ефект на людей, показало дослідження 14.10.2018 Аромат кави виробляє потужний ефект на людей, показало дослідження

Запах кави допомагає ефективніше вирішувати аналітичні і математичні завдання. Цей висновок був зроблений за підсумками експерименту за участю приблизно 100 чоловік. Добровольцям пропонували вирішити десять прикладів з алгебри.

Вчені кажуть: ваші перші спогади можуть бути несправжніми 14.10.2018 Вчені кажуть: ваші перші спогади можуть бути несправжніми

Згідно з офіційною точкою зору, людина не може мати спогади, що відноситься до віку молодше двох років. Незважаючи на це, майже 40% людей заявляють, що пам'ятають себе мало не з народження (левова частка спогадів доводиться на 9-12 місяців).

Синдром гіперактивності у підлітків і інтернет виявилися пов'язані 14.10.2018 Синдром гіперактивності у підлітків і інтернет виявилися пов'язані

Соціальні мережі міцно увійшли в життя сучасних людей. Але ними краще не зловживати. Надмірна захопленість соцмережами загрожує розвитком синдрому гіперактивності та дефіциту уваги (є проблеми з концентрацією і відзначається підвищена імпульсивність) у підлітків.

Фізична активність допоможе впоратися з наслідками поганої екології 14.10.2018 Фізична активність допоможе впоратися з наслідками поганої екології

Регулярна фізична активність може знизити ризик серцевого нападу, навіть якщо є негативний вплив забрудненого повітря. Відомо, що через забруднене повітря можливий розвиток хвороб серця, серцевих нападів, астми, ХОЗЛ.

Певні продукти можуть реально збільшити тривалість життя людини 14.10.2018 Певні продукти можуть реально збільшити тривалість життя людини

Про це говорять китайські вчені, які роблять ставку на рибу і продукти з жирними кислотами омега-3. Фахівці протягом 16 років досліджували позначений взаємозв'язок на прикладі більш 240000 чоловіків і 180000 жінок.

Дослідники пов'язали мігрень з порушеннями слуху 13.10.2018 Дослідники пов'язали мігрень з порушеннями слуху

Люди, які страждають від хронічної мігрені, схильні до тиннитусу (дзенькотом або шуму у вухах) і інших проблем зі слухом. До такого висновку прийшли тайванські фахівці. У їх дослідженні взяли участь 1056 чоловік, які страждали від мігрені, і 4224 людини, що не стикалися з мігренню.

Здорове харчування рятує від астми, довели спостереження 13.10.2018 Здорове харчування рятує від астми, довели спостереження

Дослідники з Франції виявили, що корисні продукти зменшують ризик розвитку астми. Крім того, правильне харчування знижує тяжкість симптомів у людей, які вже страждають від астми. Вчені проаналізували дані близько 35000 дорослих добровольців.

Всього 10 сигарет на день підвищують ризик небезпечної аритмії 13.10.2018 Всього 10 сигарет на день підвищують ризик небезпечної аритмії

Фібриляція передсердь (миготлива аритмія) - це одна з найпоширеніших форм серцевої аритмії. При цій патології передсердя скорочуються понад 300 разів за хвилину. Хронічна форма миготливої ​​аритмії значно підвищує ризик серцевого нападу.

Ожиріння не завжди підвищує ризик смерті, з'ясували дослідники 13.10.2018 Ожиріння не завжди підвищує ризик смерті, з'ясували дослідники

Співробітники Університету Йорка виявили прямий зв'язок ризику смерті і ожиріння у людини. Висновок вчених такий: зайві кілограми не загрожують передчасною смертю, якщо у людини немає інших метаболічних порушень. На доказ наводяться результати багаторічних спостережень за 50000 особами з ожирінням і іншими недугами.

Нові ліки проти малярії - Tafenoquine - виходять на ринок 12.10.2018 Нові ліки проти малярії - Tafenoquine - виходять на ринок

Їх схвалили до використання американські експерти. Це перший пероральний засіб, розроблений за останні 60 років і успішно пройшов тестування на всіх рівнях. Основне застосування засобу - лікування триденної малярії (щорічно в світі вражає 8,5 мільйона чоловік). Збудником цієї форми малярії є паразит Plasmodium vivax.

З хронічним болем можна впоратися, запевняє міжнародна група вчених 12.10.2018 З хронічним болем можна впоратися, запевняє міжнародна група вчених

Фахівці використовували змінену форму ботулінічного токсину, відомого як Ботокс. Традиційно цей токсин застосовують в косметології для позбавлення від зморшок або боротьби з посиленим потовиділенням. Цього разу, співробітники Університетського коледжу Лондона, Шеффілдського університету та Дитячого госпіталю в Торонто постаралися розширити сферу застосування засобу.

Медики знайшли нове джерело протиракових препаратів 12.10.2018 Медики знайшли нове джерело протиракових препаратів

Конопля зміцнює імунну систему і допомагає боротися з раком. Фітоканнабіноїди - активні сполуки з конопель - можуть зупинити розмноження і поширення ракових клітин в нормальні тканини, заблокувати харчування пухлини кров'ю і послабити здатність пухлини протистояти хіміотерапії.

Натільний сенсор визначає рівень стресу людини за її потом 12.10.2018 Натільний сенсор визначає рівень стресу людини за її потом

Сенсор оцінює рівень кортизолу (стресового гормону). В основі розробки лежить полімерна мембрана, яка реагує тільки на молекули кортизолу, і електрохімічний транзистор. Реакція відбувається за рахунок того, що в мембрані є пори, точно відповідні за формою молекулам кортизолу (в них вбудовуються молекули).

Стандартне дослідження може спровокувати появу раку 12.10.2018 Стандартне дослідження може спровокувати появу раку

Нідерландський інститут вивчення раку попереджає: комп'ютерна томографія (КТ) може підвищувати ризик розвитку пухлин головного мозку. Під час проведення КТ використовується рентгенівське випромінювання, яке потенційно небезпечне для людини. Причому, варто враховувати, що діти і підлітки отримують вищу дозу опромінення. Підсумком може стати рак мозку.

Ліки для лікування болю при остеоартриті успішно пройшли випробування 11.10.2018 Ліки для лікування болю при остеоартриті успішно пройшли випробування

Танезумаб (tanezumab), засіб проти остеоартриту і викликаного ним больового синдрому, довів свою безпеку і ефективність у клінічних дослідженнях третьої фази. Це - дітище компаній Pfizer і Eli Lilly. За словами розробників, даний засіб може стати ефективною заміною опіоїдних анальгетиків.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все