Фахівці виявили світові центри виробництва медичної марихуани 18.04.2018 Фахівці виявили світові центри виробництва медичної марихуани

Британія на сьогоднішній день є найбільшим виробником і експортером легальної коноплі, призначеної для медичного і наукового використання, показав звіт ООН.  В 2016 році Британія зробила 95 тонн конопель. У порівнянні з 2015 роком, це майже в два рази більше. На другому місці опинилася Канада (80,7 тонни конопель).

Дослідники визначили суперпродукт для гіпертоніків 18.04.2018 Дослідники визначили суперпродукт для гіпертоніків

Підвищений тиск виявлено приблизно у чверті світового населення. Гіпертонікам доводиться обмежувати рівень фізичних навантажень, приймати препарати для контролю тиску. Однак ліки допомагають не у всіх випадках. Це змусило вчених звернути увагу на альтернативні джерела агентів, що знижують тиск.

Кріогеніка - реальний шанс знайти безсмертя, впевнений експерт 17.04.2018 Кріогеніка - реальний шанс знайти безсмертя, впевнений експерт

Денніс Ковальські, президент Інституту кріоніки (кріогенна заморозка), вважає, що в перспективі вчені зможуть воскрешати людей, раніше заморожених. Причому, повертатися до життя люди будуть набагато молодше, ніж їх фактичний вік. І допоможуть їм в цьому стовбурові клітини.

Засіб проти ревматоїдного артриту захистить від діабету 2-го типу 17.04.2018 Засіб проти ревматоїдного артриту захистить від діабету 2-го типу

Препарат лефлуномід давно застосовується для лікування ревматоїдного артриту - аутоімунного захворювання, що вражає суглоби. Попередні дослідження показали, що пацієнти, які приймають ці ліки, мають більш низький рівень глюкози в крові і успішно втрачають вагу при ожирінні. Тепер китайські вчені виявили: лефлуномід може стати ефективним засобом у терапії діабету 2-го типу.

Високий рівень холестерину корисний для здоров'я мозку в літньому віці 17.04.2018 Високий рівень холестерину корисний для здоров'я мозку в літньому віці

Зазвичай високий рівень холестерину в крові пов'язують з серцево-судинними захворюваннями. Але холестерин має безліч функцій. Він використовується організмом для синтезу вітаміну D і деяких гормонів. Також ця речовина є важливим компонентом клітинних мембран і бере участь у передачі сигналів між клітинами.

Нове відкриття дає надію на лікування бічного аміотрофічного склерозу 17.04.2018 Нове відкриття дає надію на лікування бічного аміотрофічного склерозу

Бічний аміотрофічний склероз (БАС) - повільно прогресуюче нейродегенеративне захворювання, при якому відбувається ураження верхніх і нижніх рухових нейронів, що призводить до паралічів і подальшої атрофії м'язів. Більшість людей з БАС вмирають протягом трьох-п'яти років з моменту появи симптомів. Нове дослідження проливає світло на те, як нейрони реагують на БАС.

Вченим вдалося зупинити розмноження вірусу імунодефіциту 17.04.2018 Вченим вдалося зупинити розмноження вірусу імунодефіциту

Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) може ховатися від антивірусних препаратів протягом тривалого часу. Для цього він використовує певні клітини імунної системи - вірусні резервуари. ВІЛ накопичується в них і вивільняється після завершення лікування. В результаті кількість вірусу в крові швидко відновлюється. Американським вченим вдалося придушити активність вірусних резервуарів.

Вчені придумали, як впоратися з самими стійкими бактеріями 16.04.2018 Вчені придумали, як впоратися з самими стійкими бактеріями

Якщо позбавити супербактерії припливу заліза, то це зробить їх беззахисними, з'ясували співробітники Університету Аделаїди. Згідно зі статистикою, в світі стійкі бактерії вбивають 700000 чоловік в рік. У 2050 році це число повинно зрости до 10 мільйонів в рік.

"Мікрохвильовка для ВПЛ" - ефективний захист від раку 16.04.2018 "Мікрохвильовка для ВПЛ" - ефективний захист від раку

Отже, мова йде про новий спосіб боротьби з вірусом папіломи людини (ВПЛ), одним з найбільш поширених венеричних захворювань. Даний вірус провокує розвиток раку шийки матки. І розробники методики сподіваються, що їх спосіб дозволить знищувати передракові клітини в шийці матки і генітальні бородавки (кондиломи).

Революція в медицині: класифікацію діабету переглянули 16.04.2018 Революція в медицині: класифікацію діабету переглянули

В авторитетному виданні The Lancet Diabetes & Endocrinology з'явилася стаття. Її автори з Лундського університету стверджують, що необхідно змінити погляд на діабет. Вона виділили цілих п'ять видів цього захворювання, що зустрічаються серед дорослих.

Несподівана знахідка: в гарячих джерелах переховувався протираковий вірус 16.04.2018 Несподівана знахідка: в гарячих джерелах переховувався протираковий вірус

Вчені зробили унікальне відкриття в гарячих джерелах Йєллоустонського національного парку. В водах джерел було виявлено вірус, який може стати основою для протиракових препаратів. Новий вірус отримав назву Acidianus.

Запальні захворювання кишечника підвищують ризик інфаркту 16.04.2018 Запальні захворювання кишечника підвищують ризик інфаркту

мериканські вчені виявили взаємозв'язок між запальними захворюваннями кишечника і серцевими патологіями. Існує два основних типи запальних захворювань кишечника - виразковий коліт, що вражає кишечник, і хвороба Крона, яка може торкнутися будь-який відділ травного тракту.

Оптимізм допомагає боротися з хворобами, показало дослідження 15.04.2018 Оптимізм допомагає боротися з хворобами, показало дослідження

У дослідженні вчених з Університету Дьюка і Колумбійського університету взяли участь 2400 осіб, які страждають від стенокардії. Фахівці кілька разів оцінювали рівень оптимізму добровольців щодо майбутнього. Дослідники виявили: оптимісти на 30% рідше потребували стаціонарного лікування майже два роки по тому.

Особливе молоко порівняли з кардіологічними препаратами 15.04.2018 Особливе молоко порівняли з кардіологічними препаратами

Корови, вигодувані на 100% органічній траві і бобових, виробляють особливе молоко, багате кислотами омега-3. Таке молоко може знизити ризик серцево-судинних недуг, на відміну від звичайного молока.

Безглютенова дієта допоможе запобігти розвитку нервових болів 15.04.2018 Безглютенова дієта допоможе запобігти розвитку нервових болів

Відмова від глютену (білок, що міститься в пшениці і деяких інших зернових) дозволить уникнути глютеновой нейропатії - розладу, при якому відчуваються слабкість, оніміння або біль як правило в ногах або руках.

Експерти назвали універсальний спосіб підвищити якість сну 15.04.2018 Експерти назвали універсальний спосіб підвищити якість сну

Важка або обтяжена ковдра - ідеальний варіант для тих, хто страждає від тривожності і безсоння. Численні дослідження це доводять. Насправді, позитивний ефект таких ковдр був виявлений на прикладі дітей з розладами розвитку і на прикладі осіб з посттравматичним стресовим розладом.

Грудне вигодовування надовго знижує ризик хвороб серця у жінок 15.04.2018 Грудне вигодовування надовго знижує ризик хвороб серця у жінок

Нове дослідження, проведене в Університеті Піттсбурга, показало, що грудне вигодовування зменшує ймовірність розвитку серцево-судинних захворювань у представниць прекрасної статі на термін до 15 років. У жінок з нормальним кров'яним тиском під час вагітності грудне вигодовування протягом 6 місяців і більше в умовах підвищеного концентрацію "хорошого" холестерину і знижувало рівень циркулюючих жирів.

Відкриття: тривала депресія змінює мозок 14.04.2018 Відкриття: тривала депресія змінює мозок

Імунні клітини мозку (мікроглії) захищають тканини нервової системи від інфекцій і формують нормальну запальну реакцію. Але іноді запалення стає надмірним. Зазвичай така ситуація виникає при важких нейродегенеративних захворюваннях. Однак тепер канадські вчені встановили, що депресія також може істотно підвищувати рівень запалення.

Дослідники: жирна риба повинна бути обов'язковою частиною вашого раціону 14.04.2018 Дослідники: жирна риба повинна бути обов'язковою частиною вашого раціону

Якщо людина буде в тиждень хоча б один раз з'їдати рибу, їй вдасться знизити ризик розвитку розсіяного склерозу на 45%, кажуть дослідження. Секрет в жирних кислотах омега-3, що містяться в рибі на кшталт лосося.

Відкриття: психічний стан людини і її раціон безпосередньо пов'язані 14.04.2018 Відкриття: психічний стан людини і її раціон безпосередньо пов'язані

Американські дієтологи запропонували раціон, який швидко усуває симптоми депресії. Протягом шести років експерти спостерігали за станом групи літніх людей. Виявилося, люди, які вживали свіжі фрукти, овочі і цільнозернові продукти, рідше за інших страждали від депресії.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все