Дослідження перевертають погляд на реанімацію при зупинці серця 11.10.2018 Дослідження перевертають погляд на реанімацію при зупинці серця

Введення адреналіну - поширена з 60-х років практика при зупинці серця. Але мало хто знає, що адреналін більш ніж в два рази підвищує ризик пошкодження мозку. Згідно зі статистикою, 50-80% пацієнтів отримують адреналін при зупинці серця.

Нові краплі для очей обіцяють загальмувати втрату зору 11.10.2018 Нові краплі для очей обіцяють загальмувати втрату зору

Співробітники Університету Бірмінгема наблизилися до отримання крапель для очей, здатних перемогти вікову макулярну дегенерацію, - одну з основних причин втрати зору в світі. На сьогоднішній день дане захворювання лікують ін'єкціями в око.

Кров людини покаже, чи може родимка, що розрослася, бути раковим утворенням 11.10.2018 Кров людини покаже, чи може родимка, що розрослася, бути раковим утворенням

Новий аналіз крові, створений австралійськими вченими з Університету Едіт Коуен, дозволить швидко і на ранній стадії діагностувати меланому. Це перший в своєму роді подібний аналіз, що не покладається на огляд шкірного покриву.

Гормон сну корисний для людського серця, говорять дослідження 11.10.2018 Гормон сну корисний для людського серця, говорять дослідження

Інститут теоретичної та експериментальної біофізики РАН дізнався: гормон сну мелатонін позитивно позначається на роботі клітин серця. Був проведений експеримент, в рамках якого старим щурам давали мелатонін. В результаті у тварин скорочувалася область ураження серця при розвиненій серцевій недостатності (наслідок штучно викликаного серцевого нападу).

Ліки проти хвороби Альцгеймера готуються підірвати ринок 10.10.2018 Ліки проти хвороби Альцгеймера готуються підірвати ринок

Китайські вчені з Океанічного університету Китаю, Шанхайського інституту медицини Матерія Медика при Китайській академії наук і компанії Green Valley Pharmaceutical Co., Ltd повідомили про свої успіхи на ниві створення препарату проти хвороби Альцгеймера. Засіб відомий як GV-971, і робота над ним ведеться вже 21 рік.

Медики зрозуміли, за якими симптомами ховається розсіяний склероз 10.10.2018 Медики зрозуміли, за якими симптомами ховається розсіяний склероз

Вчені кажуть: розсіяний склероз можна виявити мінімум на п'ять років раніше, ніж звичайно. Суть в тому, що багато жертв розсіяного склерозу мають проблеми зі сном або нервовою системою, включаючи біль. Це варто враховувати і відразу перевіряти на наявність розсіяного склерозу.

Сила магнітів і нанотехнологій перевертає діагностику раку 10.10.2018 Сила магнітів і нанотехнологій перевертає діагностику раку

Американські вчені розробили магнітний пристрій, який здатний захоплювати ракові клітини в кровотоці, виявляючи розвиток онкологічного захворювання на ранній стадії. По суті це провід, впроваджуваний в вену. До нього притягуються магнітні наночастинки, створені для пошуку і захоплення окремо "блукаючих" ракових клітин в крові.

Небезпечний ципрофлоксацин: антибіотик ушкоджує геном 10.10.2018 Небезпечний ципрофлоксацин: антибіотик ушкоджує геном

Антибіотики не тільки лікують, але і калічать. Це відомо давно. Зазвичай шкідливий вплив цих ліків пов'язують зі знищенням "хороших" бактерій в кишечнику. На цих побоюваннях буйним цвітом розцвів свого часу ринок пробіотиків, хоча користь від них ставиться під сумнів.

Російські та фінські вчені пролили світло на розвиток мігрені 10.10.2018 Російські та фінські вчені пролили світло на розвиток мігрені

У центрі їх уваги опинилися порушення в роботі капілярів мозку. Було доведено: капіляри носіїв мігрені нерівномірно відгукуються на капсаїцин, компонент пекучого перцю. Ймовірно, це говорить про збої в молекулярних механізмах регуляції кровотоку.

Онкологи випробували новий метод лікування раку 09.10.2018 Онкологи випробували новий метод лікування раку

Новий метод, запропонований Інститутом цитології і генетики в Новосибірську, дозволяє ефективно вилікувати захворювання, в рази зменшивши дози хіміотерапії. Метод отримав назву "Каранахан" ("вбиває причину"). В основі лежить вразливість ракових стовбурових клітин в певні періоди свого життєвого циклу.

Розроблено новий спосіб безпечного отримання стовбурових клітин 09.10.2018 Розроблено новий спосіб безпечного отримання стовбурових клітин

Співробітники Сінгапурського національного університету отримали безпечні стовбурові клітини без редагування генів або будь-якого іншого втручання в клітинну структуру організму. Нагадаємо: стовбурові клітини здатні перетворюватися на будь-клітини тіла, сприяючи відновленню і оновленню організму.

Мутація, що викликає втому при позмінній роботі, підвищує ризик хвороби Альцгеймера 09.10.2018 Мутація, що викликає втому при позмінній роботі, підвищує ризик хвороби Альцгеймера

Співробітники університету Хельсінкі з'ясували: мутація, пов'язана з негативними наслідками позмінної роботи, збільшує ймовірність розвитку хвороби Альцгеймера у літніх людей. Як відомо, серед позмінних працівників поширені порушення циркадних ритмів і сну. Ці порушення, в свою чергу, є одним з факторів ризику розвитку деменції.

Препарат, призначений для боротьби з гірською хворобою, змінить життя хворих на рак мозку 09.10.2018 Препарат, призначений для боротьби з гірською хворобою, змінить життя хворих на рак мозку

Гліобластома - агресивна форма раку мозку. Вона швидко розвивається і дуже часто не піддається лікуванню. Зазвичай для боротьби з гліобластомою використовують препарат темозоломід. Однак ракові клітини нерідко чинять опір його дії.

Емоційне вигоряння лікаря може коштувати пацієнтові життя 09.10.2018 Емоційне вигоряння лікаря може коштувати пацієнтові життя

Експерти Клініки Майо заявляють: чим сильніше у медичного працівника виражений синдром емоційного вигорання, тим вище ймовірність допустити серйозну медичну помилку, незважаючи на всі заходи безпеки. Психологи визнають: професійне емоційне вигорання нерідко стає проблемою для людей, чия робота передбачає постійне збереження концентрації і щільну взаємодію з іншими на тлі високих навантажень.

Протиракова терапія виходить на наноуровень 08.10.2018 Протиракова терапія виходить на наноуровень

Австралійські фахівці представили нанобульбашки, наповнені ліками. Ці бульбашки (ліпосоми) активуються рентгенівськими променями - починають вивільняти начинку - і можуть здійснити справжню революцію в лікуванні раку.

З'єднання з кориці знищить бактерії, стійкі до антибіотиків 08.10.2018 З'єднання з кориці знищить бактерії, стійкі до антибіотиків

Все більше бактерій набувають резистентності до більшості антибіотиків, наявних на озброєнні у медиків. Це відбувається через вживання препаратів без призначення лікаря і недотримання дози. Австралійські фахівці виявили, що ціннамальдегід (речовина, що міститься в кориці) успішно справляється навіть з самими стійкими бактеріями.

Відкриття: речовина з ягід годжі здатна вилікувати небезпечні паразитичні захворювання 08.10.2018 Відкриття: речовина з ягід годжі здатна вилікувати небезпечні паразитичні захворювання

Від хвороби, відомої як шистосомоз, страждають близько 600 мільйонів чоловік по всьому світу. Щороку ця паразитична інфекція забирає життя 300 тисяч чоловік. Фасціолез - не менш небезпечне захворювання. Близько 17 мільйонів людей мають цю недугу.

У бактерій знайдено нову речовину, що пригнічує запальні процеси 08.10.2018 У бактерій знайдено нову речовину, що пригнічує запальні процеси

Вивчаючи бактерії, що викликають туляремію (інфекційне захворювання, що характеризується інтоксикацією, лихоманкою, ураженням лімфатичних вузлів), дослідники виявили особливий ліпід. Бактерія виділяє його, щоб послабити запальну реакцію в організмі хворої людини або тварини.

Ризик появи нав'язливих думок і дій залежить від місця проживання 08.10.2018 Ризик появи нав'язливих думок і дій залежить від місця проживання

Американські дослідники встановили, що люди, які проживають в північних широтах, набагато частіше страждають від обсесивно-компульсивного розладу (ОКР), ніж ті, хто живе ближче до екватора. Нетривалий світловий день негативно позначається на біологічних годинниках людей, схильних до ОКР.

Медики: кожна людина повинна займатися силовими вправами 07.10.2018 Медики: кожна людина повинна займатися силовими вправами

Відомо про користь фізичної активності. Однак, за словами медиків, як правило, йдеться про аеробні вправи. Вони корисні для серця і легенів. Тим часом, силові вправи показані мінімум двічі на тиждень. Причому, з одного боку, можна займатися з обтяженнями в залі. А з іншого боку, аналогічний ефект будуть виробляти заняття тенісом або танцями.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все