Вчені виявили зв'язок між зайвою вагою і вітаміном D 11.07.2018 Вчені виявили зв'язок між зайвою вагою і вітаміном D

Попередні дослідження показали, що харчові добавки з вітаміном D знижують ризик розвитку таких захворювань, як артрит, астма і діабет 1-го типу. Це обумовлено протизапальною і імуномодулюючою дією вітаміну D. Тепер голландські вчені встановили: між рівнем вітаміну D і накопиченням зайвого жиру є взаємозв'язок.

Наночастки екстракту чайного листя допоможуть перемогти рак легенів 11.07.2018 Наночастки екстракту чайного листя допоможуть перемогти рак легенів

Британські вчені і їх колеги з Індії розробили новий метод отримання квантових точок. Ці мікроскопічні частинки зазвичай використовуються для діагностики різних пухлинних процесів. Однак синтез таких наночастинок дуже дорогий. Крім того, вони нерідко виявляються надто токсичними для пацієнта.

Онкологи незвичайним чином використовували Віагру і вакцину проти грипу 11.07.2018 Онкологи незвичайним чином використовували Віагру і вакцину проти грипу

Канадські фахівці з Університету Оттави знайшли несподіване застосування Віагри. Вони встановили: в поєднанні з вакциною проти грипу Віагра перетворюється в потужну протиракову зброю, спрямовану на боротьбу з метастазами.

Дослідники пропонують використовувати медичні відходи для створення протезів 11.07.2018 Дослідники пропонують використовувати медичні відходи для створення протезів

Багато людей потребують заміни суглобів. Більшості встановлюють штучні імплантати, але часто вони недостатньо довговічні. Іноді суглоб вдається виростити із стовбурових клітин, однак вони вкрай важкодоступні. Вчені придумали простий спосіб отримати необхідний матеріал для створення якісних імплантатів.

Розшифровка геному населення допоможе охороні здоров'я, заявляють вчені 11.07.2018 Розшифровка геному населення допоможе охороні здоров'я, заявляють вчені

Естонські генетики з національного Genome Centre мають зухвалий план. Вони хочуть зібрати базу генетичних даних розшифровки ДНК понад 150000 естонців. Це 11,7% населення Естонії. Зібрані дані будуть використовувати для пошуку нових ліків і профілактики хронічних захворювань.

Вчені придумали, як отримати суперпродукти 11.07.2018 Вчені придумали, як отримати суперпродукти

Інститут хімії твердого тіла (ІХТТМ) СО РАН створив капсульну форму препаратів проти так званого прихованого голоду. Йдеться про брак потрібних організму елементів.

Незрячі отримали нову надію у вигляді водоростей 10.07.2018 Незрячі отримали нову надію у вигляді водоростей

Водорості зацікавили американських фахівців. Вони виділили речовину, здатну повертати зір. Отже, водорості Arabidopsis thaliana мають світлочутливу ​​систему, що є своєрідними "очима". Наявність цієї системи дозволяє водоростям рухатися в бік світла для запуску процесу фотосинтезу.

Діагностувати рак тепер можна без забору крові та інших неприємних процедур 10.07.2018 Діагностувати рак тепер можна без забору крові та інших неприємних процедур

Британські фахівці представили новий тест, що виявляє наявність раку по диханню людини. Тест вже випробували на пацієнтах з раком шлунка і стравоходу на ранній стадії розвитку.

Відкриття: одного укусу комара досить, щоб запустити потужну відповідь імунітету 10.07.2018 Відкриття: одного укусу комара досить, щоб запустити потужну відповідь імунітету

Мало хто підозрює, до яких наслідків для організму призводить звичайний укус комара. Медичний коледж Бейлора встановив: укуси комарів викликають ряд незвичайних імунних реакцій.

Російські вчені здивували Захід способом застосування Ботокса 10.07.2018 Російські вчені здивували Захід способом застосування Ботокса

Університет Дьюка оцінив ефективність і безпеку вітчизняного засобу, що рятує від фібриляції передсердь. В основі засобу лежить ботулотоксин типу А (виділяє бактерія Clostridium botulinum) і суміш активних сполук, серед яких речовина, що присутня в панцирі ракоподібних - хітозан. Саме хітозан дозволив збільшити тривалість дії препарату і посилити його біологічну активність.

Компонент зубної пасти допоможе перемогти небезпечну хворобу 10.07.2018 Компонент зубної пасти допоможе перемогти небезпечну хворобу

Співробітники Мічіганського університету виявили, що комбінація триклозану (з'єднання, що володіє антибактеріальним і протигрибковим ефектом) і антибіотика тобрамицина вбиває до 99,9% біоплівок, що захищають бактерії Pseudomonas aeruginosa. Ці бактерії заселяють легені при кістозному фіброзі (муковісцедоз). Триклозан додають в мило, зубну пасту та інші вироби.

Вчені знайшли ліки від рідкісного спадкового захворювання 10.07.2018 Вчені знайшли ліки від рідкісного спадкового захворювання

Хвороби рухового нейрона - група захворювань з різними клінічними проявами і прогнозом. В основі всіх цих хвороб лежить пошкодження рухових нейронів спинного і головного мозку. До хвороб рухових нейронів належать бічний аміотрофічний склероз (БАС), первинний латеральний склероз та інші патології.

Дослідники поставили на потік виробництво мініорганов 09.07.2018 Дослідники поставили на потік виробництво мініорганов

Традиційно для лабораторних досліджень вчені культивують клітинні культури на плоских поверхнях. Однак це значно звужує поле можливих маніпуляцій. На щастя, фахівці вирішили цю проблему, навчившись отримувати тривимірні структури, відомі як органели.

Виявлено ферменти, які можуть перемогти злоякісні клітини 09.07.2018 Виявлено ферменти, які можуть перемогти злоякісні клітини

Дослідники з Федеральної політехнічної школи Лозанни знайшли два специфічних антиоксидантних фермента - PRDX1 і MTH1. Вони сприяють знищенню клітин пухлин. Як відомо, ДНК клітин міститься в хромосомах. На кінцях хромосом знаходяться захисні елементи - теломери.

Періодичне голодування підвищує ризик діабету 09.07.2018 Періодичне голодування підвищує ризик діабету

Вчені з Університету Сан-Паулу виявили, що дієти, які передбачають періодичне голодування, пов'язані з серйозними негативними наслідками для здоров'я. Тому людям, які планують скидати вагу таким чином, варто добре обміркувати своє рішення.

На ринок виходить нові ефективні ліки проти головного болю 09.07.2018 На ринок виходить нові ефективні ліки проти головного болю

Американські експерти від охорони здоров'я дали "добро" новому ін'єкційного препарату проти мігрені. Відомо, що багато сучасних засобів не можуть достатньо ефективно купірувати напади болю і запобігати їм. Також існує проблема побічних ефектів - окремі ліки допомагають вдвічі скоротити число нападів головного болю у 50-75% пацієнтів, але при цьому виникають небажані реакції.

Відкриття: тютюн - універсальне джерело лікарських засобів 09.07.2018 Відкриття: тютюн - універсальне джерело лікарських засобів

Декоративний тютюн містить в собі особливий білок. Він допомагає боротися з грибковими та захворюваннями, включаючи ті, що викликані золотистим стафілококом, ВІЛ, вірусом Зіка і енцефалітними вірусами. Цей висновок зробили співробітники Університету Ла Троб.

Стрес допомагає справлятися з поганими новинами 08.07.2018 Стрес допомагає справлятися з поганими новинами

Давно відомо, що стрес змушує людину відчувати себе втраченою і засмученою. Однак в деяких випадках стрес може бути корисним. Так, він допомагає мозку ефективніше обробляти погані новини. До такого висновку вчені прийшли, вивчаючи психіку пожежних.

Клітковина зміцнює імунітет і забезпечує захист від грипу 08.07.2018 Клітковина зміцнює імунітет і забезпечує захист від грипу

Як відомо, дієта з високим вмістом клітковини знижує ризик серцево-судинних захворювань і діабету. Тепер дослідники з Монашського університету з'ясували, що продукти з високим вмістом клітковини підсилюють противірусну імунну відповідь. Клітковиною багаті коричневий рис, вівсянка і малина.

Дотримання режиму сну - запорука гарного настрою 08.07.2018 Дотримання режиму сну - запорука гарного настрою

Циркадні ритми пов'язані з цілою низкою процесів, що відбуваються в тілі людини. Наприклад, вони регулюють температуру тіла і відповідають за цикл сну і неспання. Британські вчені виявили, що порушення циркадних ритмів можуть спровокувати розвиток розладів психіки.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все