Ми в соц. мережах
Google+

Зміни в хімії мозку стоять за синдромом хронічної втоми 13.01.2018 Зміни в хімії мозку стоять за синдромом хронічної втоми
Синдром хронічної втоми (СХВ) - це захворювання, яке характеризується тривалою втомою, яке не зникає навіть після тривалого відпочинку. Вчені давно намагаються знайти його фізіологічні причини. Фахівцям з Медичного центру Джорджтаунського університету вдалося дізнатися, що відбувається в мозку при СХВ. За словами дослідників, симптоми СХВ можуть бути пов'язані зі зміною рівнів мікроРНК в мозку.

Відкриття: забруднення повітря небезпечно для кісток 13.01.2018 Відкриття: забруднення повітря небезпечно для кісток

Вчені з Колумбійського університету проаналізували дані 9,2 мільйона чоловік, госпіталізованих з переломами в період з 2003 року по 2010 рік. Дослідники виявили, що навіть невелике підвищення рівня забруднюючих частинок в атмосфері (ТЧ2,5) збільшувало ризик переломів у літніх людей.

Дослідники знайшли засіб від мігрені, стійкої до ліків 13.01.2018 Дослідники знайшли засіб від мігрені, стійкої до ліків

Виявляється, кетамін (препарат для анестезії) здатний полегшити біль у людей з мігренню, яким не допомагають інші ліки. Це показало нове дослідження, проведене в США. У ньому взяв участь 61 доброволець з мігренню, стійкої до ліків. Учасникам в середньому протягом 5,1 дня вводили кетамін.

Рани, отримані вдень, загоюються швидше, показало дослідження 13.01.2018 Рани, отримані вдень, загоюються швидше, показало дослідження

Дослідники з Кембриджа провели експерименти з клітинами шкіри і іншими клітинами мишей. Фахівці встановили: рани, які з'явилися вдень, гоїлися приблизно в два рази швидше ран, що з'явилися вночі. Потім вчені проаналізували дані 118 осіб з опіковими травмами. Результати виявилися схожими.

Планшети небезпечні для психіки дітей, попереджають вчені 13.01.2018 Планшети небезпечні для психіки дітей, попереджають вчені

Коли дитина грає в ігри на планшеті, вона відчуває "уявний страх", на який його організм реагує так само, як на справжній. Зокрема, виникає реакція боротьби або втечі. Дитина готова втекти, але залишається сидіти, і енергія не витрачається. Це може призвести до негативних наслідків.

Вперше ученим вдалося виправити геном безпосередньо в тілі пацієнта 12.01.2018 Вперше ученим вдалося виправити геном безпосередньо в тілі пацієнта

Генетики з США зробили прорив - вони випробували методику генного редагування прямо в організмі живої дорослої людини з невиліковною генетичної хворобою - синдромом Хантера. Про те, чи спрацювала терапія, можна буде судити через пару місяців, кажуть експерти. Поки на руках є лише позитивні результати експериментів з тваринами. Синдром, яким страждає пацієнт, характеризується тим, що в клітинах печінки не синтезується один з ферментів - ідуронат-2-сульфатаз. Як підсумок, порушено розщеплення глюкозаміноглюканів (речовини, що зв'язують клітини в тканинах) і їх накопичення в тканинах.

На дні Атлантики виявлені потенційні антибіотики 12.01.2018 На дні Атлантики виявлені потенційні антибіотики

Брістольський університет зробив відкриття, яке дозволить подолати стійкість бактерій до антибіотиків. Відкриття було зроблено в ході дослідження глибин Атлантичного океану. Не секрет, що антибіотики завжди отримували з природних джерел. Навіть зараз 70% антибіотиків є похідними сполук, що виробляються мікроорганізмами або рослинами. Ці з'єднання допомагають їм виживати.

Відкриття: за непереносимістю глютену може стояти реакція на іншу речовину 12.01.2018 Відкриття: за непереносимістю глютену може стояти реакція на іншу речовину

Співробітники Монашського університету і Університету Осло з'ясували: багато людей стикаються з проблемами з травленням після вживання продуктів з пшеницею, списуючи все на непереносимість глютену. Однак справжньою причиною нездужання може бути фруктан - полімер фруктози.

У зайвих кілограмах, ймовірно, винні гени, стверджують вчені 12.01.2018 У зайвих кілограмах, ймовірно, винні гени, стверджують вчені

Медична школа Університету Дьюка досліджувала мутації в гені анкирин-В. Вперше цей ген відкрили 30 років тому. Виявилося, він активний у всіх тканинах людського тіла. А мутації в гені пов'язані з цілим набором захворювань. Кілька років тому був досліджений зв'язок мутацій в гені і аритмії. При цьому було відзначено, що мутації також призводили до збільшення ваги.

Неврологи розібралися з феноменом "застряглої" в голові пісні 12.01.2018 Неврологи розібралися з феноменом "застряглої" в голові пісні

Багато людей (98%) стикаються з синдромом нав'язливої мелодії, коли в голові постійно програється одна і та ж пісня або мотив, від якої важко позбутися. У жінок описаний синдром виражений більше, ніж у чоловіків. Неврологи Федеральної політехнічної школи Лозанни з'ясували, як його вгамувати і що лежить в основі феномена.

Унікальна вакцина проти раку може змінити саму концепцію щеплень 11.01.2018 Унікальна вакцина проти раку може змінити саму концепцію щеплень

Австралійська компанія розробила вакцину HER-vaxx проти однієї з найпоширеніших форм раку грудей. Вакцина покликана запобігти розвитку раку за рахунок стимуляції імунітету людини. У мишей вакцина дозволяла значно підвищити показники виживання. Зокрема, проходило більше часу, перш ніж з'являлися повноцінні пухлини. А коли пухлина була сформована, вакцина сповільнювала її зростання.

Пігулка-сенсор, що допомагає при психічних розладах, вперше вийшла на ринок 11.01.2018 Пігулка-сенсор, що допомагає при психічних розладах, вперше вийшла на ринок

Американські регулятори з Управління по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів затвердили до використання перший лікарський засіб з цифровою системою моніторингу. Ця система фіксує, коли таблетку ковтають. Уже перебуваючи всередині тіла, вона починає слати на смартфон сигнали.

Мікроскопічні голки - одна з найперспективніших розробок 11.01.2018 Мікроскопічні голки - одна з найперспективніших розробок

Пермський університет представив унікальні мікроголки для проведення косметичних процедур нового покоління. Вони повинні вийти на ринок вже через три місяці. Розробники обіцяють, що їх голки реально змінять обличчя сучасної косметології. Ідея в тому, що аплікатори з мікроголками на основі біорозчинних полімерів дають можливість безболісно доставляти в область дерми активні компоненти. Це відмінна альтернатива мезотерапії і біоревіталізації, де доставка здійснюється за допомогою шприца. А будь-який глибокий прокол підвищує ризик утворення гематом і петехій. Мікроголки зводять ці ризики нанівець.

Інформація про генетичну схильність до хвороб не завжди корисна, кажуть експерти 11.01.2018 Інформація про генетичну схильність до хвороб не завжди корисна, кажуть експерти

Вчені з Єльського університету провели два дослідження. Вони з'ясували, що може трапитися, якщо людина дізнається про свою схильність до тієї чи іншої хвороби. Виявилося, наслідки можуть бути негативними. В ході першого дослідження людям розповідали про їх генетичний ризик депресії. Результати учасникам роздавали у випадковому порядку.

Фізична активність знижує ризик глаукоми 11.01.2018 Фізична активність знижує ризик глаукоми

Глаукома - прогресуюче захворювання, що приводить до необоротної сліпоти. Воно найчастіше буває викликано наростанням внутрішньоочного тиску, яке призводить до пошкодження зорового нерва. Фахівці з Каліфорнійського університету встановили: фізична активність може знизити ризик розвитку глаукоми на 73%.

Дослідникам вдалося більше дізнатися про ВІЛ 10.01.2018 Дослідникам вдалося більше дізнатися про ВІЛ

Співробітники Чиказького університету з'ясували, як ВІЛ поширюється по організму. Ймовірно, відкриття фахівців призведе до розробки нових ліків від ВІЛ-інфекції. За словами вчених, заразивши клітину, ВІЛ змушує її зробити зі своєї мембрани невелику капсулу з вірусом.

Дослідники зрозуміли, як перемогти рак мозку 10.01.2018 Дослідники зрозуміли, як перемогти рак мозку

Гліобластома - найбільш агресивна форма раку мозку. Фахівцям з Іспанії вдалося зупинити зростання цієї пухлини мозку у піддослідних мишей, заблокувавши білок TRF1. Гліобластома розвивається з клітин нейроглії - астроцитів. Також в таких пухлинах багато стовбурових клітин гліобластоми. Вони допомагають пухлини відновлюватися.

Новий метод дозволить оцінити ризик серцевої недостатності 10.01.2018 Новий метод дозволить оцінити ризик серцевої недостатності

Дослідники з США стверджують: зменшення концентрації натрійуретичного пептиду типу B (BNP), що утворюється в клітинах міокарда, свідчить про зниження ризику серцевої недостатності і смерті у людей, що мають проблеми з серцем. До такого висновку вчені дійшли, проаналізувавши дані 6887 сердечників, недавно виписаних з лікарень.

Видалення м'язів - справжній порятунок від головних болів 10.01.2018 Видалення м'язів - справжній порятунок від головних болів

Індійські лікарі під керівництвом доктора Ансона Хозе довели: від мігрені можна позбутися за допомогою хірургічного втручання. Був проведений експеримент за участю 30 пацієнтів, які пережили операцію в рамках терапії нейросудинного захворювання (були сильні болі з одного боку голови).

Білл Гейтс виділить 100 мільйонів на боротьбу з хворобою Альцгеймера 10.01.2018 Білл Гейтс виділить 100 мільйонів на боротьбу з хворобою Альцгеймера

На сьогоднішній день ліків проти хвороби Альцгеймера немає. Знайти їх мріють практично всі медики і дослідники. І Білл Гейтс збирається їм в цьому допомогти. Він виділяє 50 мільйонів доларів з власних коштів фонду Dementia Discovery Fund і ще стільки ж стартапам, які займаються захворюванням. Це перший крок Гейтса в сторону підтримки неінфекційних захворювань. Раніше його поле інтересів торкалося тільки заразних захворювань на зразок ВІЛ, малярії та поліомієліту.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все