Смартфон заважає насолоджуватися спілкуванням з близькими 14.04.2018 Смартфон заважає насолоджуватися спілкуванням з близькими

Канадські дослідники виявили: люди, які постійно користувалися мобільними телефонами під час зустрічей з друзями і родичами, отримували набагато менше задоволення від спілкування, ніж ті, хто не діставав гаджет з кишені. Фахівці радять не витрачати час на смартфони, а насолоджуватися приємною компанією.

Помірне занепокоєння сприяє запам'ятовуванню інформації, показало дослідження 14.04.2018 Помірне занепокоєння сприяє запам'ятовуванню інформації, показало дослідження

Співробітники Університету Ватерлоо з'ясували, що легка тривога допомагає згадувати деталі подій. Якщо ж тривога занадто сильна і переходить в страх, у спогадів може з'явитися негативний відтінок. Так, існує оптимальний рівень занепокоєння, який корисний для пам'яті.

Відкриття: корисні бактерії захищають від раку 13.04.2018 Відкриття: корисні бактерії захищають від раку

Фахівці з Каліфорнійського університету встановили: деякі бактерії, що мешкають на шкірі, можуть забезпечувати захист від раку. Зокрема, штам бактерій Staphylococcus epidermidis володіє виборчою здатністю пригнічувати зростання деяких видів пухлин.

Відкриття: виявлені гени, пов'язані з шизофренією 13.04.2018 Відкриття: виявлені гени, пов'язані з шизофренією

Відомо, що гени істотно впливають на функціонування мозку. Британські вчені знайшли 50 нових генів, які збільшують ризик розвитку шизофренії. Для цього фахівці з Кардіфського університету проаналізували генетичні дані 100 тисяч чоловік, в тому числі 40 тисяч пацієнтів з шизофренією.

Аналіз сечі дозволить визначити справжній вік людини 13.04.2018 Аналіз сечі дозволить визначити справжній вік людини

У людей, що народилися в один рік, вікові захворювання можуть з'являтися в зовсім різний час. Календарний вік далеко не завжди відповідає біологічному. Китайські вчені знайшли простий і зручний спосіб з'ясувати біологічний вік людини за допомогою аналізу сечі.

Комбінація методів допоможе впоратися з раком підшлункової залози 13.04.2018 Комбінація методів допоможе впоратися з раком підшлункової залози

Співробітники Бінгемтонского університету перемогли пухлини підшлункової залози за допомогою подвійної термоабляції. Ракові клітини гинули через нагрівання і заморожування. Новий підхід стане в нагоді в тих випадках, коли хіміотерапія і променева терапія безсилі.

Жовті нарциси приховують в собі ліки проти раку, показали тести 13.04.2018 Жовті нарциси приховують в собі ліки проти раку, показали тести

В них вчені виділили природне протиракове з'єднання, гаемантамін (haemanthamine). Вільний університет Брюсселю з'ясував, що ця сполука приєднується до рибосом ракових клітин (життєво важливі клітинні елементи, які синтезують білки).

Генетики представили універсальний інструмент боротьби з ВІЛ 12.04.2018 Генетики представили універсальний інструмент боротьби з ВІЛ

Американські вчені розробили першу в своєму роді платформу, яка дозволяє проаналізувати стабільність білків. Це відкриває нові можливості для лікування ВІЛ, хвороби Альцгеймера і раку.

Дослідження: безпліддя у дорослих жінок можливо перемогти 12.04.2018 Дослідження: безпліддя у дорослих жінок можливо перемогти

Співробітники Прінстонського університету виявили засіб, який може продовжити період фертильності у жінок терміном від 3 до 6 років. Відкрити засіб допомогли мікроскопічні черв'яки Caenorhabditis elegans (C.elegans). У них багато спільних з людьми генів.

Речовина з отрути скорпіона допоможе пацієнтам з артритом 12.04.2018 Речовина з отрути скорпіона допоможе пацієнтам з артритом

Від ревматоїдного артриту страждають мільйони людей по всьому світу. Це аутоімунне захворювання вражає суглоби і істотно скорочує тривалість життя. Існують різні методи лікування ревматоїдного артриту, але вони лише знімають деякі симптоми. Новий препарат, отриманий з отрути скорпіона, може уповільнити розвиток недуги.

Вчені створили мініатюрні моделі пухлин для боротьби з раком 12.04.2018 Вчені створили мініатюрні моделі пухлин для боротьби з раком

Щоб знайти потрібний препарат від раку, необхідно випробувати кілька варіантів. Однак це загрожує побічними ефектами. Британські вчені запропонували рішення даної проблеми. Вони навчилися вирощувати мініатюрні копії пухлин, на яких легко відпрацювати стратегію лікування.

Експерти взялися за проблему рідкісних захворювань 12.04.2018 Експерти взялися за проблему рідкісних захворювань

Ще до недавнього часу у пацієнтів з орфанними (рідкісними) захворюваннями була невизначеність із статусом. Їм доводилося постійно підтверджувати у себе інвалідність. Наприклад, це стосується пацієнтів з муковісцидозом, який, до слова сказати, з 99%-ю точністю виявляють при народженні. Але тепер дітям з такими хворобами будуть давати інвалідність при первинному зверненні терміном до 18 років. Дорослим інвалідність дадуть безстроково.

Людський мозок здатний орієнтуватися в просторі по запаху, вважають вчені 11.04.2018 Людський мозок здатний орієнтуватися в просторі по запаху, вважають вчені

Дослідження, проведене в Північно-Західному університеті, показало, що мозок може скласти карту оточення, грунтуючись виключно на запахах. Дослідники планують дізнатися більше про те, як запахи взаємодіють з навігаційною системою мозку.

Російські медики активно займуться дистанційним лікуванням хворих 11.04.2018 Російські медики активно займуться дистанційним лікуванням хворих

До кінця цього року Міністерство охорони здоров'я хоче зробити телемедичні консультації фахівців в Росії цілодобовими. Коментує міністр охорони здоров'я Вероніка Скворцова: "В кінці року ми вийдемо на цілодобовий режим телемедичних консультацій".

Інженери вивели ідею "розумного будинку" на новий рівень 11.04.2018 Інженери вивели ідею "розумного будинку" на новий рівень

Співробітники Політехнічного університету Флориди розробляють костюм, який буде відслідковувати рівень щастя і рівень стресу у астронавтів. У костюм вбудована ціла мережа бездротових адаптивних сенсорів, які фіксують найменші зміни в фізичному стані людини.

Алкоголізм як глобальна проблема піде в минуле, прогнозують експерти 11.04.2018 Алкоголізм як глобальна проблема піде в минуле, прогнозують експерти

Але станеться це тільки через 1000 років. Ключ до порятунку від алкоголізму - природний відбір. На думку фахівців Університету Пенсільванії, у людей повинна розвинутися непереносимість алкоголю. Те, що це реально, показав аналіз геномів більше 2500 чоловік.

Жіночі гормони можуть грати важливу роль в розвитку астми 11.04.2018 Жіночі гормони можуть грати важливу роль в розвитку астми

Як відомо, в дитинстві астма зустрічається у дівчаток рідше, ніж у хлопчиків. Але після статевого дозрівання представниці прекрасної статі стикаються з нею частіше. Співробітники Единбурзького університету з'ясували: ймовірно, існує зв'язок між астмою у жінок і змінами рівнів жіночих статевих гормонів, таких як естроген і прогестерон.

Аналіз складу сліз допоможе виявити хворобу Паркінсона 10.04.2018 Аналіз складу сліз допоможе виявити хворобу Паркінсона

Хворобу Паркінсона не можна вилікувати, але можна призупинити розвиток симптомів. Для цього дуже важливо виявити наявність захворювання вже на ранніх стадіях. Американські вчені вважають, що аналіз складу слізної рідини відмінно підійде для початкової діагностики.

Новий тест швидко і просто виявить вірус Зіка 10.04.2018 Новий тест швидко і просто виявить вірус Зіка

Лихоманка Зіка - це гостре інфекційне захворювання, що викликається однойменним вірусом. Останнім часом хвороба привертає до себе пильну увагу через можливість значного світового поширення і легкого зараження мандрівників. Вірус Зіка переноситься теплолюбними комарами. Він може передаватися від вагітної жінки плоду і провокувати розвиток серйозних аномалій головного мозку.

Стовбурові клітини дозволять зберегти силу м'язів в літньому віці 10.04.2018 Стовбурові клітини дозволять зберегти силу м'язів в літньому віці

Відомо, що стовбурові клітини необхідні для поновлення м'язової тканини. Але з віком ДНК цих клітин накопичують мутації. До 70 років в одній стовбуровій м'язовій клітці (міосателліте) може статися більше 1000 мутацій. Вчені з Каролінського інституту вважають: якщо захистити ДНК міосателлітов від мутацій, м'язи літніх людей працюватимуть не гірше, ніж в молодості.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все