Прокидання з поганим настроєм може зіпсувати весь день 07.10.2018 Прокидання з поганим настроєм може зіпсувати весь день

Перед важливими подіями багато людей відчувають стрес, що відбивається на їх настрої. Американські дослідники з'ясували: ранковий настрій впливає на когнітивні здібності людини протягом усього дня. Очікування важких випробувань викликало стрес, навіть якщо неприємних подій протягом дня не відбувалося.

Звичайна малина допоможе знизити ризик хвороби серця 07.10.2018 Звичайна малина допоможе знизити ризик хвороби серця

Малина підтримує здоров'я судин і сприяє нормальній циркуляції крові. Ефект від споживання малини перевірили на прикладі 10 осіб. Деякі з них вживали смузі з 200 або 400 грамами замороженої малини. Також була контрольна група, що вживали інший напій.

Фахівці розповіли, що допомагає дітям краще вчитися в школі 07.10.2018 Фахівці розповіли, що допомагає дітям краще вчитися в школі

Згідно з останнім дослідженням, проведеним в США, діти з розвиненою зорово-моторною координацією набагато краще освоюють такі предмети, як читання, письмо і математика. Тому дослідники радять педагогам приділяти більше уваги незграбним дітям.

Відкриття: насичені жири не такі небезпечні, як прийнято вважати 07.10.2018 Відкриття: насичені жири не такі небезпечні, як прийнято вважати

Співробітники Техаського університету довели, що продукти, які містять насичені жири, зменшують ризик смерті від інсульту на 42%. Так, судячи з усього, насичені жири не такі небезпечні, як прийнято вважати. У дослідженні взяли участь близько 3000 дорослих старше 65 років. За добровольцями стежили протягом 22 років.

Вітамін D не захищає від деменції, стверджують вчені 06.10.2018 Вітамін D не захищає від деменції, стверджують вчені

Раніше вважалося, що вітамін D допомагає зберегти здоров'я мозку і, зокрема, зменшує ймовірність розвитку деменції. Однак фахівці з Австралії спростували це твердження. Вони проаналізували дані 73 досліджень і прийшли до висновку: вітамін D не впливає на мозок.

Фізичні вправи допоможуть ефективніше вирішувати завдання 06.10.2018 Фізичні вправи допоможуть ефективніше вирішувати завдання

Вчені з Університету Макгілла встановили: всього 15 хвилин фізичних вправ дозволяють швидше освоїти руховий навик. Для цього необхідно проводити коротке тренування відразу після навчання. Однак ефект від фізичних вправ настає тільки на наступний день.

Людям, що страждають від болю в спині, слід кинути курити 06.10.2018 Людям, що страждають від болю в спині, слід кинути курити

Біль у спині часто пов'язують з роботою за комп'ютером. Однак причиною болю в спині також може бути куріння. Дослідження показали: куріння прискорює процес дегенерації хребта. Крім того, курці скаржаться на біль в спині частіше тих, хто не палить.

Спілкуватися зі знайомими не менш корисно, ніж з близькими друзями 06.10.2018 Спілкуватися зі знайомими не менш корисно, ніж з близькими друзями

Співробітники Університету Карнегі-Меллон встановили: спілкування з колегами, сусідами та іншими батьками на дитячому майданчику зміцнює здоров'я не менше, ніж дружні стосунки. Регулярна взаємодія зі знайомими запобігає зниженню функції легень. Таким же ефектом володіє спілкування з сім'єю, партнером і друзями.

Краватки шкодять здоров'ю мозку, показало дослідження 06.10.2018 Краватки шкодять здоров'ю мозку, показало дослідження

Краватка є частиною дрес-коду в багатьох компаніях. Однак фахівці з Німеччини з'ясували: носити краватку шкідливо. Він порушує кровопостачання головного мозку. Це, в свою чергу, відбивається на працездатності співробітників.

Учені зробили справжню революцію з новим сканером тіла 05.10.2018 Учені зробили справжню революцію з новим сканером тіла

Звичайний рентген перетворили в пристрій, що показує тривимірну кольорову картину внутрішніх органів людини. За словами вчених, вдосконалений рентген може повністю замінити розтин. З моменту винаходу рентгена пройшло 120 років. І тільки недавно вчені придумали, як його зробити краще.

Фахівці створили унікальний вушний імплантат 05.10.2018 Фахівці створили унікальний вушний імплантат

Вчені з Німеччини розробили новий кохлеарний імплантат - протез, що дозволяє компенсувати втрату слуху. Його вже протестували на глухих піщанках. Дослідники застосували оптогенетику. Вони активували синім світлом слухові нейрони гризунів.

Молекули, пов'язані з окислювальним стресом, важливі для розвитку нервової системи 05.10.2018 Молекули, пов'язані з окислювальним стресом, важливі для розвитку нервової системи

Реактивні форми кисню, як відомо, є головною причиною окисного стресу. Їх рівень різко зростає в організмі при захворюваннях і впливі зовнішніх стресорів. Це загрожує пошкодженням клітин і негативними наслідками для здоров'я, такими як безпліддя і рак.

Лікарі виявили нову супербактерію серед статевих інфекцій 05.10.2018 Лікарі виявили нову супербактерію серед статевих інфекцій

Британська асоціація сексуального здоров'я та ВІЛ (BASHH) попереджає про патогенність, яка має всі шанси стати світовою супербактерією. Мова йде про бактерії Mycoplasma genitalium (M. genitalium). Їм може знадобитися приблизно 10 років, щоб розвинути стійкість до будь-яких видів антибіотиків.

Ускладнення під час вагітності залежать від статі дитини 05.10.2018 Ускладнення під час вагітності залежать від статі дитини

Вчені з Кембриджського університету вважають, що за статтю майбутньої дитини можна передбачити ризик тих чи інших ускладнень. Так, дівчатка підвищують ймовірність прееклампсії (ускладнення, що характеризується підвищенням артеріального тиску і появою білка в сечі), а хлопчики - затримки внутрішньоутробного розвитку плода, пов'язаної з необхідністю кесаревого розтину і неврологічними розладами у дитини.

Вчені виявили 40 генів, що відповідають за агресивну поведінку 04.10.2018 Вчені виявили 40 генів, що відповідають за агресивну поведінку

Агресія проявляється у багатьох тварин. Вона може дати певні переваги, такі як доступ до ресурсів і території, пріоритет у виборі партнера для розмноження. Фахівці з Іспанії знайшли 40 генів, пов'язаних з агресивною поведінкою у людей і мишей.

Новий препарат впорається з лихоманкою Зіка 04.10.2018 Новий препарат впорається з лихоманкою Зіка

Канадські дослідники виявили новий клас хімічних сполук, здатних знищувати поширені віруси. Ліки, створені на основі цих речовин, можуть зупинити поширення інфекцій, викликаних респіраторно-синцитіальним вірусом (RSV) і вірусом Зіка.

Електронні сигарети виявилися набагато небезпечніші звичайного тютюну 04.10.2018 Електронні сигарети виявилися набагато небезпечніші звичайного тютюну

Прийнято вважати, що електронні сигарети в рази безпечніше звичайних. Однак співробітники Університетської клініки федеральної землі Шлезвіг-Гольштейн в Німеччині засумнівалися в цьому. Вони встановили: електронні сигарети надзвичайно шкідливі для судин. Електронні сигарети з нікотином завдають шкоди, яку можна порівняти зі звичайними сигаретами і навіть більше.

Вчені: життєві обставини перетворюють людей в аутистів 04.10.2018 Вчені: життєві обставини перетворюють людей в аутистів

Симптоми аутизму можуть виявлятися не тільки через спадкові фактори, але під впливом навколишнього середовища, кажуть співробітники Інституту цитології і генетики СВ РАН. Дослідження на мишах це показали. Самці поміщалися в клітки, розділені прозорою перегородкою з отворами.

Російські вчені придумали, як покласти край лікарняним інфекціям 04.10.2018 Російські вчені придумали, як покласти край лікарняним інфекціям

Інститут неорганічної хімії імені А.В.Миколаєва СО РАН представив унікальне антибактеріальне покриття у формі лаку. Його можна наносити на будь-які поверхні. Дана розробка буде особливо актуальна для лікарень з підвищеним рівнем інфекцій.

Регенерація серця після нападу можлива, довів експеримент 03.10.2018 Регенерація серця після нападу можлива, довів експеримент

Вчені Оксфордського університету вводили гризунам новий білок, який запускає процес, що сприяє відновленню серця. Під час серцевого нападу кров, насичена киснем, перестає надходити в серце. Через це клітини серця починають помирати. У відповідь імунна система направляє клітини до місця пошкодження, щоб прибрати померлі клітини серця.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все