Овочі та фрукти дають не тільки вітаміни, але і гарний настрій 27.01.2013 Овочі та фрукти дають не тільки вітаміни, але і гарний настрій

Група фахівців з факультету психології Університету Отаго попросила 281 людину протягом 21 днів вести онлайн щоденник. У щоденнику учасники дослідження повинні були описувати те, що входить в їх раціон.

Ризик аутизму реально передбачити по крові вагітної 27.01.2013 Ризик аутизму реально передбачити по крові вагітної

Якщо на початку вагітності в організмі матері спостерігалося запалення (підвищений С-реактивний білок), то дитина може народитися аутистом. Коли рівень білка був у верхніх 20% за шкалою оцінки сили запалення, то ризик аутизму виростав на 43%. Якщо ж у верхніх 10%, то - на 80%, говорять дослідники.

Україна допоможе Бразилії відмовитися від імпортного інсуліну 27.01.2013 Україна допоможе Бразилії відмовитися від імпортного інсуліну

Бразильський уряд повідомив про те, що планує зайнятися виробництвом інсуліну разом з українською лабораторією. Потоковий випуск повинен бути організований до 2016 року.

Новий метод діагностики малярії розроблений в Беніні 27.01.2013 Новий метод діагностики малярії розроблений в Беніні

Вчені з африканської держави Бенін повідомляють про розробку нового методу діагностики малярії. За його допомогою можна досліджувати основних переносників хвороб - комарів-анофелесів.

ФРН виділить мільярд євро на боротьбу зі СНІДом, туберкульозом та малярією 26.01.2013 ФРН виділить мільярд євро на боротьбу зі СНІДом, туберкульозом та малярією

Німеччина виділить мільярд євро в Глобальний фонд боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією. Гроші надходитимуть протягом п'яти років. Про це було оголошено в Давосі під час Всесвітнього економічного форуму. Таким чином, ФРН стане третім найбільшим донором даної організації.

Вчені знайшли новий метод захисту клітин від ВІЛ 26.01.2013 Вчені знайшли новий метод захисту клітин від ВІЛ

Молекулярні біологи з університету Стенфордського університету на чолі з Метью Портесом розробили генну терапію, що дозволяє деякі імунні клітини робити невразливими для ВІЛ. У перспективі нова терапія дозволить захистити людину від зараження СНІДом і супутніми йому інфекціями.

Ера антибіотиків завершена: нові бактерії сильніше їх 26.01.2013 Ера антибіотиків завершена: нові бактерії сильніше їх

Європейські вчені оголосили про провал антибіотиків. Англійські лікарі стверджують, що в світі все більше зустрічається бактерій, що стійкі до багатьох існуючих сьогодні антибіотиків, вони загрожують планеті не менше, ніж глобальне потепління, а пошуки нових антибіотиків стають все важчими.

Дезодорантом можна і не користуватися 26.01.2013 Дезодорантом можна і не користуватися

Експерти вважають, що для великої кількості людей використання дезодорантів - марна трата часу. А все, тому що їхнє тіло самостійно блокує неприємний запах, завдяки існуванню особливого гена.

Погані новини сприяють набору ваги 26.01.2013 Погані новини сприяють набору ваги

Негативна інформація призводить до того, що люди починають інстинктивно переживати і вживати висококалорійні продукти. В результаті адресати поганих новин з'їдають приблизно на 40% більше в порівнянні з тими, хто отримує нейтральні відомості.

При хворобах хребта на підборах не ходять - невропатолог 25.01.2013 При хворобах хребта на підборах не ходять - невропатолог
Лікар невропатолог, кандидат медичних наук Катерина Яценко у коментарі УНН сказала, що при хворобах хребта, а тим більше при хронічній грижі міжхребцевих дисків пацієнтам категорично не рекомендується ходити на каблуках вище 4-х сантиметрів

Епоха антибіотиків добігає кінця – вчені 25.01.2013 Епоха антибіотиків добігає кінця – вчені
Головний лікар Англії Саллі Девіс, стверджує, що бактерії набувають імунітету до більшості сучасних медичних препаратів, а нових антибіотиків попросту немає

Ін'єкції гормонів, можливо, відтіснять діабет 2 типу, сподіваються вчені 25.01.2013 Ін'єкції гормонів, можливо, відтіснять діабет 2 типу, сподіваються вчені

В Австралії проводиться перше в світі випробування, яке повинне показати, наскільки ефективний тестостерон з точки зору лікування діабету другого типу у чоловіків. Для тестування залучили 1500 чоловіків з Південної Австралії, штатів Вікторія, Новий Південний Уельс і Західна Австралія.

Розмір відділів мозку впливає на тяжкість симптомів застуди 25.01.2013 Розмір відділів мозку впливає на тяжкість симптомів застуди

Доктор Аманда Еллісон, невролог з Університету Дархем, встановила, чому чоловіки при застуді та грипі в більшій мірі страждають, ніж жінки. За її словами, чоловіки не перебільшують симптоми. Вони, насправді, відчувають себе гірше.

Нестача грошей змусила ниркового хворого зібрати апарат для діалізу 25.01.2013 Нестача грошей змусила ниркового хворого зібрати апарат для діалізу

Три рази на тиждень Ху Сонвен самостійно проходить процедуру діалізу у себе вдома. Чоловік сконструював апарат для діалізу практично з підручного матеріалу і старого медичного приладдя.

Україна знизить ціни на ліки після підвищення 25.01.2013 Україна знизить ціни на ліки після підвищення

Примусове ліцензування виробництва лікарських препаратів незабаром буде введено в Україні.

Квіти, які покращують роботу мозку 25.01.2013 Квіти, які покращують роботу мозку

Учені встановили, що такі квіти як крокус, лаванда, нарцис, проліски і шафран володіють рядом цілющих властивостей. Наприклад, з Альцгеймером допоможе впоратися пролісок. Ця квітка містить галантамін, який збільшує концентрацію ацетилхоліну. Останній відповідає за передачу повідомлень, які виходять від нейронів. Як відомо, при хворобі Альцгеймера, рівень ацетилхоліну істотно падає.

У лютому очікується масштабний спалах грипу 24.01.2013 У лютому очікується масштабний спалах грипу
Збільшення кількості хворих на грип та ГРВІ в Україні можна очікувати вже на початку лютого. Про це в ефірі телеканалу "Рада" сказала головний спеціаліст із інфекційних хвороб МОЗ Ольга Голубовська

Японські вчені хочуть зібрати штучну нирку по частинах 24.01.2013 Японські вчені хочуть зібрати штучну нирку по частинах

Неембріональні стовбурові iPS-клітини миші лягли в основу штучно вирощеної ниркової тканини - дітища японських учених. До недавнього часу фахівцям не вдавалося отримати ниркову тканину із-за складності її структури. З цієї ж причини вона майже не відновлюється після ушкоджень.

Вчені: сон після прийому спиртного не буває повноцінним 24.01.2013 Вчені: сон після прийому спиртного не буває повноцінним

Отримано наукове підтвердження того, що прийом алкоголю на ніч може допомогти заснути, але при цьому порушує природні цикли сну і неспання.

Знайдено новий спосіб боротьби з астматичними нападами 24.01.2013 Знайдено новий спосіб боротьби з астматичними нападами

Групі вчених з університету Ньюкасл (Новий Південний Уельс, Австралія) вдалося визначити ключовий механізм, що запускає процес каскадної реакції бронхіального епітелію на вірус або алерген, результатом якого стає астматичний напад. Результати роботи, опублікованої в журналі Nature Medicine, можуть повністю змінити підхід до терапії астми.

Начало | Пред. | 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 | След. | Конец Все