Ми в соц. мережах
Google+

В Уганді зафіксовано спалах смертельного вірусу, схожого на Ебола 04.01.2018 В Уганді зафіксовано спалах смертельного вірусу, схожого на Ебола

Мова йде про вірус Марбург. Він вбиває до 88% інфікованих, що робить його одним з найбільш небезпечних вірусів в природі. На даний момент в Уганді постраждали тільки п'ять чоловік, але міжнародні експерти вже б'ють на сполох. Якщо упустити момент, спалах переросте в справжню епідемію. Справа в тому, що два летальних випадки зареєстровані поруч з кенійським кордоном.

Гекони підкажуть, як вилікувати параліч, що виник після травми спини 04.01.2018 Гекони підкажуть, як вилікувати параліч, що виник після травми спини

Вперше ученим Університету гвельфів вдалося знайти клітини, що дозволяють геконам відрощувати хвіст. Це відкриття подарує нову терапію для пацієнтів з травмами спинного мозку, упевнені вчені. Отже, разом з хвостом ящірки відкидають і частину хребта, що є унікальним природним явищем.

Неврологи: від батьків нам дістається їх схема мозку 04.01.2018 Неврологи: від батьків нам дістається їх схема мозку

У кожної людини є яскраво виражена схема мозкових зв'язків - так званий відбиток мозку. І, виявляється, він може дістатися від батьків, як ДНК. Цей висновок був зроблений за підсумками дослідження результатів фМРТ (сканування мозку) більше 350 родичів - дорослих і дітей.

Експерти навчилися лікувати шизофренію без побічних ефектів 04.01.2018 Експерти навчилися лікувати шизофренію без побічних ефектів

НДІ фармакології Томського Національного дослідницького медичного центру (Німц) представив унікальні рослинні ліки від шизофренії. За словами розробників, даний засіб на порядок безпечніший синтетичних препаратів-нейролептиків, що використовуються в медичній практиці. Рослинний препарат не шкодить нервовій системі людини.

Вчені виявили генетичні чинники ризику астми, екземи і сінної лихоманки 04.01.2018 Вчені виявили генетичні чинники ризику астми, екземи і сінної лихоманки

Фахівці з Австралії проаналізували дані 360838 осіб. Вчені виявили 136 генетичних особливостей, що збільшують ризик астми, екземи і сінної лихоманки. Ці особливості впливають на активність 132 довколишніх генів і на роботу імунної системи.

Відкриття: хвороба Альцгеймера може передаватися при переливанні крові 03.01.2018 Відкриття: хвороба Альцгеймера може передаватися при переливанні крові

Фахівці з Університету Британської Колумбії з'ясували, що бета-амілоїдний білок, пов'язаний з деменцією, здатний поширюватися через кров. Вчені провели дослідження на мишах. У деяких гризунів був мутантний людський ген, що підвищує рівень бета-амілоїдного білка в крові, а у інших - ні.

Новий тест допоможе передбачити ускладнення у вагітних жінок 03.01.2018 Новий тест допоможе передбачити ускладнення у вагітних жінок

Команда дослідників з Лабораторії репродуктивної медицини та імунології в Сан-Франциско стверджує: по мікроРНК в кров'яних клітинах плацентарного майданчика можна визначити ризик передчасних пологів, прееклампсії і викидня в перші 12 тижнів вагітності. Прееклампсія - ускладнення, яке характеризується підвищенням артеріального тиску і появою білка в сечі.

Лікування раку відбивається не тільки на пацієнті, а й на його дітях, показали спостереження 03.01.2018 Лікування раку відбивається не тільки на пацієнті, а й на його дітях, показали спостереження

Відомо, що хіміотерапія негативно відбивається на фертильності пацієнтів. Тому лікарі закликають багатьох заморожувати сперму або яйцеклітини перед початком лікування. Однак останні дослідження показали: хіміотерапія підриває здоров'я і дітей пацієнтів. Університет Юти з'ясував, що діти, народжені у жінок, які пережили рак, мали менше власних дітей, ніж представники загальної популяції.

Відкриття: шизофренія може бути насправді розладом імунітету 03.01.2018 Відкриття: шизофренія може бути насправді розладом імунітету

Імунотерапія - можливе рішення проблеми психічного відхилення. Дослідження Оксфордського університету за участю пацієнтів з вираженим психозом показали: їх мозок був вражений антитілами. І, коли вчені застосували імунотерапію, стан пацієнтів значно покращився.

Високий рівень гормону щитовидної залози і хвороби серця виявилися пов'язані 03.01.2018 Високий рівень гормону щитовидної залози і хвороби серця виявилися пов'язані

Люди похилого віку з підвищеним рівнем вільного тироксину схильні до атеросклерозу і передчасної смерті. Це показало нове дослідження, проведене співробітниками Університету Еразма. Вільний тироксин - гормон щитовидної залози, який грає важливу роль в обміні речовин.

Кістки людини приховують ключ до лікування ожиріння і діабету, відкрили вчені 02.01.2018 Кістки людини приховують ключ до лікування ожиріння і діабету, відкрили вчені

Людський скелет не просто створює підтримуючу тіло структуру, а й впливає на апетит. Канадські вчені встановили, що з'єднання, що виділяється кістками людей (остеокальцин), впливає на те, як тіло метаболізує цукор і жир.

Дослідники знайшли новий біомаркер розсіяного склерозу 02.01.2018 Дослідники знайшли новий біомаркер розсіяного склерозу

Розсіяний склероз - аутоімунне захворювання, що вражає нервові волокна головного та спинного мозку. Спеціальних тестів для діагностики цього захворювання на даний момент не існує. Однак такий тест може з'явитися зовсім скоро.

Новий метод дозволить оцінити ступінь зрілості мозку недоношених дітей 02.01.2018 Новий метод дозволить оцінити ступінь зрілості мозку недоношених дітей

Як відомо, передчасні пологи небезпечні для мозку. Тепер оцінити рівень розвитку мозку немовлят, що народилися раніше терміну, можна за допомогою електроенцефалографії (ЕЕГ) і штучного інтелекту. Метод розробили вчені з Університету Гельсінкі.

Дослідники розповіли, як визнати рівень цукру по диханню людини 02.01.2018 Дослідники розповіли, як визнати рівень цукру по диханню людини

Співробітники хімічного факультету МГУ ім. М.В.Ломоносова показали, як можна заміряти цукор в крові, не аналізуючи саму кров. Вчені пропонують аналізувати повітря, яке видихає людина.

Дослідникам вдалося розшифрувати геном ВІЛ 02.01.2018 Дослідникам вдалося розшифрувати геном ВІЛ

Фахівці використовували для цього міні-секвенатор третього покоління MinION. За словами Дмитра Кірєєва, керівника наукової групи розробки нових методів діагностики ВІЛ-інфекції Центрального НДІ епідеміології Росспоживнагляду, цим приладом генетики всього світу користуються з 2015 року. Але в Росії його вперше офіційно застосували в наукових цілях.

Вітаємо з Новим 2018 Роком! 01.01.2018 Вітаємо з Новим 2018 Роком!

Вітаємо усіх з Новим 2018 Роком!!!

Білі гриби названі секретною зброєю проти старіння 01.01.2018 Білі гриби названі секретною зброєю проти старіння

Чим частіше людина вживає в їжу білі гриби, тим повільніше в її організмі протікають процеси старіння. Справа в тому, що білі гриби містять відразу два антиоксиданти, які і забезпечують довголіття.

Арт-терапія ефективна при важкій депресії, показало дослідження 01.01.2018 Арт-терапія ефективна при важкій депресії, показало дослідження

Дослідник Христина Бломдаль з Академії Салгренська каже, що арт-терапія (терапія творчістю) корисна для пацієнтів з помірною та важкою депресією. Обговорення картин з психотерапевтом сприяє самоаналізу і стимулює мозок. У дослідженні взяли участь дві групи добровольців.

Медики: лаванда - потужний засіб, що знімає тривожність 01.01.2018 Медики: лаванда - потужний засіб, що знімає тривожність

Лаванда активно використовується в ароматерапії. Однак офіційно її не можна вважати терапевтичним засобом. Тим часом, дослідження говорять про цілком реальний лікувальний ефект, вироблений лавандою. Керуючий директор Медичного коледжу Вейл Корнелл Ашутош Какер констатує: лаванда здатна зняти тривожність пацієнтів перед операцією. Це довів експеримент, проведений з хірургічними пацієнтами отоларингологічного відділення.

Віртуальна реальність здатна позбавити від тривоги і болю під час медичних процедур 01.01.2018 Віртуальна реальність здатна позбавити від тривоги і болю під час медичних процедур

Гра в віртуальну реальність сприяє зниженню рівнів болю, занепокоєння і стресу в процесі взяття крові. Це з'ясували фахівці з Дитячої лікарні Лос-Анджелеса. У їх дослідженні взяли участь добровольці у віці від 10 років до 21 року.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все