Унікальні наночастинки зупиняють кровотечі практично моментально 10.04.2018 Унікальні наночастинки зупиняють кровотечі практично моментально

Санкт-Петербурзький національний дослідницький університет інформаційних технологій, механіки і оптики (ІТМО) розробив методику купірування внутрішніх кровотеч. Йдеться про наночастинки, керовані силою магнітів. Ці частинки несуть з собою агент - тромбін, що згортає кров.

Вчені виявили ключ до перемоги над непереносимістю глютену 10.04.2018 Вчені виявили ключ до перемоги над непереносимістю глютену

Целіакія - це аутоімунне захворювання, при якому в першу чергу страждає тонкий кишечник. Симптоми хвороби виникають після вживання в їжу злакових, що містять білок глютен. З розвитком целіакії пов'язаний не тільки глютен, але і фермент трансглютаміназа 2 (TG2).

Експеримент довів марність антибактеріальних засобів 09.04.2018 Експеримент довів марність антибактеріальних засобів

Багато людей активно використовують під час прибирання антибактеріальні серветки та спреї. Особливо часто їх застосовують для обробки робочих поверхонь на кухні. Однак дослідження доктора Майкла Мозлі показали, що це марне заняття.

Вино названо універсальним засобом проти карієсу і хвороб ясен 09.04.2018 Вино названо універсальним засобом проти карієсу і хвороб ясен

І це, незважаючи на численні побоювання стоматологів щодо підвищеної кислотності напою. Вино нейтралізує небезпечні бактерії в ротовій порожнині. Воно не дає бактеріям, що створюють наліт, викликають карієс і запалення ясен, прилипати до тканин ротової порожнини. До речі, якщо ці бактерії потраплять в кровотік, то вони можуть спровокувати ланцюгову реакцію, що призводить до хвороб серця і раку.

Експерти: новий одяг приховує в собі невидиму оку загрозу 09.04.2018 Експерти: новий одяг приховує в собі невидиму оку загрозу

Купівля нового одягу для багатьох є досить приємним заняттям. І по цілком зрозумілих причин бажання надіти обновку виникає відразу ж. Тим часом, поповнення гардероба може викликати серйозні проблеми.

Фахівці зрозуміли, чому проблеми з психікою залишаються непоміченими 09.04.2018 Фахівці зрозуміли, чому проблеми з психікою залишаються непоміченими

Співробітники Нью-Йоркського університету опитали 187 пар студентів, які були сусідами по кімнаті. Дослідники з'ясували: хоча студенти помічають зміни в поведінці і настрою у однолітків, з якими живуть, але вони не розуміють, наскільки сильний стрес відчувають їх сусіди.

Фармацевти попереджають: знеболюючі препарати вбивають 09.04.2018 Фармацевти попереджають: знеболюючі препарати вбивають

Популярні знеболювальні засоби, на думку тайваньських фахівців, становлять реальну загрозу життю. Ібупрофен, диклофенак, целекоксиб, мефенамінова кислота і напроксен підвищують ризик серцевого нападу та інсульту. Вчені посилаються на медичні дані 56000 осіб з підвищеним тиском.

Світлого Великодня 08.04.2018 Світлого Великодня

Щиро вітаємо зі святом світлого Христового Воскресіння!!!

Нехай це величне свято наповнить серце світлими почуттями надії і любові, дарує щастя та добро. Бажаємо радості, здоров’я, добробуту і благополуччя.

Книга - найкращий подарунок, особливо тому, у кого депресія, кажуть вчені 08.04.2018 Книга - найкращий подарунок, особливо тому, у кого депресія, кажуть вчені

Психологи з'ясували: читання допомагає впоратися з депресією. Іноді воно навіть дає можливість утриматися від антидепресантів. Експерти ввели окремий термін - "бібліотерапія". За їх словами, читання книг дають поведінкові зміни через емоційні реакції. Читання покращує настрій і загальний психічний стан.

Відкриття: спосіб життя довгожителів далекий від ідеалів 08.04.2018 Відкриття: спосіб життя довгожителів далекий від ідеалів

Вчені б'ються над секретом довголіття, лікарі закликають вести здоровий спосіб життя. Тим часом, як показує статистика, багато довгожителів курять, випивають, мають зайву вагу, зловживають кавою і ніколи не кидають роботу, навіть найважчу. Ще у них знаходять ознаки токсичних білків в мозку, пов'язаних з деменцією, але не симптоми цієї недуги. При цьому у цих людей мозок працює краще, ніж у 50-річних.

Суперкостюм буде стежити за вашим здоров'ям 24/7 08.04.2018 Суперкостюм буде стежити за вашим здоров'ям 24/7

Японські вчені з Університету Токіо представили на даний момент одну з найбільш просунутих технологій - "другу шкіру", яка сканує основні біологічні показники людини.

Всього дві порції йогурту на тиждень врятують від інфаркту 08.04.2018 Всього дві порції йогурту на тиждень врятують від інфаркту

Високий артеріальний тиск пов'язаний з рядом захворювань серця і судин. Про користь молочних продуктів для здоров'я судин було відомо і раніше. Тепер же американські дослідники виявили: дві порції йогурту на тиждень можуть значно знизити ризик розвитку серцево-судинних захворювань у людей, які страждають на гіпертонію.

Окремі продукти зв'язали з появою каменів у нирках 07.04.2018 Окремі продукти зв'язали з появою каменів у нирках

Американські лікарі склали список продуктів, що призводять до утворення каменів в нирках. На їхню думку найбільш небезпечним напоєм є кава. Даний напій активізує роботу нирок, підвищуючи на них навантаження. Це призводить до зносу нирок.

Фахівцям вдалося дізнатися більше про моргання 07.04.2018 Фахівцям вдалося дізнатися більше про моргання

Моргання - необхідний мимовільний процес, який підтримує здоровий зір. Це один з найбільш частих рухів людини. В середньому люди моргають близько 15 разів на хвилину. Щоразу під час моргання наше зорове сприйняття переривається приблизно на третину секунди. Так, ми якийсь час не отримуємо потенційно важливу візуальну інформацію.

Виключивши з раціону лише один елемент, можна перемогти біль, вважають вчені 07.04.2018 Виключивши з раціону лише один елемент, можна перемогти біль, вважають вчені

Фахівці з Кенії з'ясували, що зміни в дієті можуть бути недорогим і ефективним засобом від хронічного болю. Дослідники знайшли зв'язок між хронічним болем і споживанням глутамату натрію - відомого підсилювача смаку.

Норвезькі дослідники оцінили шкоду чистячих засобів 07.04.2018 Норвезькі дослідники оцінили шкоду чистячих засобів

Група фахівців з Бергенського університету вивчила вплив миючих засобів на роботу легенів. Вчені проаналізували дані 6235 осіб. На момент початку дослідження середній вік добровольців становив 34 роки. Протягом 20 років дані про стан здоров'я фіксувалися лікарями.

Кардіологи підрахували, наскільки брудне повітря небезпечне для серця 07.04.2018 Кардіологи підрахували, наскільки брудне повітря небезпечне для серця

Відомо, що погана екологія негативно відбивається на здоров'ї людини. Німецькі вчені з'ясували, чим загрожує забруднене повітря. Виявилося, є зв'язок між різким підвищенням концентрації оксидів азоту в атмосфері і ризиком виникнення інфарктів та інших серцевих відхилень.

Вчені зайнялися пошуком засобів оздоровлення майбутніх космічних туристів 06.04.2018 Вчені зайнялися пошуком засобів оздоровлення майбутніх космічних туристів

Російські вчені разом з колегами з Ізраїлю розробляють унікальну методику регенерації кісткової тканини в умовах невагомості. Не секрет, що астронавти страждають від дегенерації кісток. Але дана робота буде актуальна не тільки для тих, хто перебуває в невагомості.

Вчені з'ясували, як еволюціонував мозок людини 06.04.2018 Вчені з'ясували, як еволюціонував мозок людини

Середній обсяг головного мозку людини послідовно збільшувався протягом останніх трьох мільйонів років. Людський мозок в три раз більше мозку найближчих живих родичів людей - звичайних шимпанзе і бонобо. Ранні предки людини мали практично такий же обсяг мозку, як у сучасних людиноподібних мавп.

Ліки від подагри допоможуть людям з серцевою недостатністю 06.04.2018 Ліки від подагри допоможуть людям з серцевою недостатністю

Серцева недостатність виникає в той момент, коли серце не може досить ефективно скорочуватися і не забезпечує кров'ю всі органи і тканини. Американські дослідники спробували вирішити цю проблему за допомогою давно відомого препарату від подагри.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все