Вчені: бактерії матері можуть увігнати дітей в стрес 03.10.2018 Вчені: бактерії матері можуть увігнати дітей в стрес

Коли новонароджених мишенят піддавали впливу вагінальних мікробів, взятих у самок, що знаходяться в стресі, дитинчата теж впадали в стан стресу. Це показали співробітники Медичної школи Університету Меріленда. Зміни в стані мишенят, що спостерігалися, походили на ті, що відбуваються у дітей з матерями, що страждали від стресу під час вагітності.

Редагування генів допоможе знизити рівень холестерину в крові 03.10.2018 Редагування генів допоможе знизити рівень холестерину в крові

Зазвичай редагування генома - це лабораторна процедура, при якій вчені впливають на тканини і культури клітин. Однак американським фахівцям вдалося провести редагування генома в клітинах печінки живих мавп. Дослідники "відключили" ген PCSK9.

Штучний інтелект дозволить оцінити безпеку комбінацій ліків 03.10.2018 Штучний інтелект дозволить оцінити безпеку комбінацій ліків

Вчені зі Стенфордського університету розробили систему на основі штучного інтелекту для прогнозування побічних ефектів поєднання двох препаратів. Її назвали Декагон. За допомогою системи медики зможуть підбирати правильні комбінації ліків для лікування складних захворювань. Надалі фахівці планують вдосконалити систему.

Кетогенна дієта робить протиракову терапію ефективнішою 03.10.2018 Кетогенна дієта робить протиракову терапію ефективнішою

За останній час з'явилося безліч препаратів, призначених для боротьби із злоякісними пухлинами. Досить перспективними вважаються сполуки, спрямовані на блокування фосфатіділіносітол-3-кінази. Цей фермент активується інсуліном і виконує сигнальну функцію в ракових клітинах.

Дослідники виявили білок, пов'язаний з раком грудей 02.10.2018 Дослідники виявили білок, пов'язаний з раком грудей

Вчені встановили: білок фібронектин підвищує активність рецепторів естрогенів (жіночих статевих гормонів) в клітинах пухлини молочної залози. Як відомо, естрогени відіграють важливу роль у розвитку здорових і ракових клітин. При підвищеній активності естрогенових рецепторів проліферація (розмноження) клітин прискорюється, і пухлина починає рости.

Чиновники вирішують питання про відкликання небезпечного засобу проти гіпертонії 02.10.2018 Чиновники вирішують питання про відкликання небезпечного засобу проти гіпертонії

Засоби на основі валсартана (блокатора рецепторів ангіотензину ІІ) є досить популярними препаратами проти підвищеного тиску. Датські вчені з'ясували, що подібні медикаменти можуть бути небезпечні для людини за рахунок підвищення ризику розвитку онкологічних захворювань. У зв'язку з цим вчені закликають повністю заборонити оборот даних засобів.

Неврологи придумали, як лікувати старече недоумство 02.10.2018 Неврологи придумали, як лікувати старече недоумство

Вчені з Університету Единбурга досліджували новий підхід в лікуванні деменції і профілактики інсульту у літніх людей. Були проведені експерименти з пацюками, які показали: можливо повернути назад зміни в судинах головного мозку, пов'язані з церебральною хворобою малих судин мозку, і запобігти пошкодженням клітин мозку, що викликані судинними патологіями.

Тривогу і депресію зв'язали з серцевою недостатністю 02.10.2018 Тривогу і депресію зв'язали з серцевою недостатністю

Фахівці з США виявили, що близько третини людей, які страждають від тривоги і депресії, схильні до прогресуючих серцевих захворювань. Крім того, депресія і тривога часто залишаються непоміченими і, відповідно, невилікуваними у людей з серцевою недостатністю.

Вчені за крок від перемоги над спадковим захворюванням 02.10.2018 Вчені за крок від перемоги над спадковим захворюванням

Контрактура Дюпюітрена (долонний фіброматоз) - хронічне прогресуюче захворювання сполучної тканини. Воно тягне за собою часткову або повну втрату можливості розгинати уражені патологічним процесом пальці верхніх кінцівок. Життя пацієнтів з цим захворюванням незабаром може змінитися в кращу сторону завдяки новому методу лікування.

Вчені випробували новий метод омолодження організму 01.10.2018 Вчені випробували новий метод омолодження організму

Старіючі клітини - ось, що зменшує тривалість життя. Отже, якщо видалити саме їх вибірково, то можна продовжити життя. Американські вчені придумали, як це зробити. Вони звернули увагу на ліки-сенолітики.

Фахівці пояснили, чому людина не може жити без вітаміну D 01.10.2018 Фахівці пояснили, чому людина не може жити без вітаміну D

Вітамін D являє собою групу біологічно активних речовин. Він грає найважливішу роль в життєдіяльності організму. Кальциферол, ергокальциферол (D2), холекальциферол (D3) необхідні для протікання обмінних процесів. Зокрема, вітамін D бере участь в обміні фосфору і кальцію, стимулює ріст м'язів і кісток.

Новий імплантат передає інформацію про стан судин прямо на смартфон 01.10.2018 Новий імплантат передає інформацію про стан судин прямо на смартфон

Мільйони людей по всьому світу стикаються із серцевими нападами. Найчастіше просвіт артерій, що живлять серце, звужується або закупорюється. В цьому випадку медики проводять операцію з видалення згустків крові і встановлюють спеціальний імплантат - артеріальний стент.

Університет Каліфорнії створив пластир для лікування хронічних ран 01.10.2018 Університет Каліфорнії створив пластир для лікування хронічних ран

Пластир вивільняє лікарські засоби. Він також відстежує процес відновлення рани (є датчики температури і pH разом з мікроконтролером для обробки даних). Пластир одночасно захищає рану від зовнішніх впливів і вводить антибіотики. Основний маркер відновлення - рівень pH в рані. Якщо процес загоєння йде нормально, рівень кислотності коливається в межах від 5,5 до 6,5. Однак в разі інфікованої незагоєної рани кислотність буде вище.

Генетики знайшли спосіб боротьби зі стійкими грибковими інфекціями 01.10.2018 Генетики знайшли спосіб боротьби зі стійкими грибковими інфекціями

Грибкову інфекцію іноді непросто вилікувати. Нещодавно генетики з МГУ і Сеченовського університету з'ясували, що дає грибкам невразливість. У грибків були виявлені системи очищення, які дозволяють їм уникати негативних ефектів препаратів. Пошуком засобів блокування даних систем вже кілька років займається Дмитро Кнорре, біолог з Московського державного університету імені М.В.Ломоносова.

Велике завантаження на роботі особливо небезпечне для жінок, попереджають експерти 30.09.2018 Велике завантаження на роботі особливо небезпечне для жінок, попереджають експерти

ослідження показало: у жінок, які працюють більше 45 годин на тиждень, ризик розвитку діабету підвищується більш ніж на 60%. Відомо, що протягом 12 років фахівці спостерігали за станом здоров'я 7065 канадців у віці від 35 до 74 років.

Довголіття майже на 100% визначає спосіб життя, впевнені вчені 30.09.2018 Довголіття майже на 100% визначає спосіб життя, впевнені вчені

За словами експертів, довголіття обумовлено приблизно на 20% генетикою і на 80% - способом життя. Ключовим тут є відсутність шкідливих звичок, куріння і зловживання спиртним.

Медики категорично заборонили пити дієтичну газовану воду 30.09.2018 Медики категорично заборонили пити дієтичну газовану воду

Американські кардіологи визначили найшкідливіший продукт харчування для тіла людини. Дієтична газована вода з цукрозамінниками привернула увагу лікарів з Американської асоціації серця. Вони говорять про те, що необхідно повністю виключити даний продукт з раціону. Дієтична газована вода підвищує ризик виникнення інсульту та недоумства.

Батьківська залежність від гаджетів - причина поганої поведінки у дітей, стверджують експерти 30.09.2018 Батьківська залежність від гаджетів - причина поганої поведінки у дітей, стверджують експерти

Батьки, які залежні від електронних пристроїв, можуть бути винні в тому, що їхні діти погано поводяться. До такого висновку прийшли дослідники з Університету Іллінойсу і Мічиганського університету. У їх дослідженні взяли участь 172 сім'ї з дітьми старше п'яти років. Всі сім'ї були повними.

Здорове харчування під час вагітності може захистити майбутню дитину від алергії 30.09.2018 Здорове харчування під час вагітності може захистити майбутню дитину від алергії

Дослідники з США опитали 145 матерів. Жінки розповіли вченим про свій раціон в період з 24-ї по 28-й тиждень вагітності. Після фахівці обстежили дітей. Виявилося, що від харчування жінки під час вагітності залежав склад мікрофлори майбутньої дитини.

Відкриття: сигаретний дим може провокувати хропіння у дітей 29.09.2018 Відкриття: сигаретний дим може провокувати хропіння у дітей

Китайські вчені проаналізували дані 24 досліджень, присвячених впливу тютюнового диму на організм дітей. Вони з'ясували, що куріння матері після народження дитини на 87% підвищує ризик появи дитячого хропіння. Всього фахівці обстежили 88000 дітей.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все