Лікарі з'ясували, чому корисно періодично голодувати 29.09.2018 Лікарі з'ясували, чому корисно періодично голодувати

Періодичне голодування може зменшити прояв симптомів, характерних для розсіяного склерозу. Це показали експерименти з мишами. В рамках роботи вчені дозволяли гризунам вільно їсти або годували їх через день протягом чотирьох тижнів. При цьому вводилися препарати, що викликали симптоми розсіяного склерозу. Далі йшов період в сім тижнів, коли обидві групи тварин харчувалися однаково.

Відкриття: добавки з антиоксидантами не допомагають зачати дитину 29.09.2018 Відкриття: добавки з антиоксидантами не допомагають зачати дитину

Антиоксиданти давно використовуються для лікування чоловічого безпліддя. Вважається, що вони знижують окислювальний стрес і підвищують якість сперми. Співробітники Університету Північної Кароліни виявили: це не так. У їх дослідженні взяли участь 174 пари.

Дослідники зрозуміли, чому деяким людям не допомагають антидепресанти 29.09.2018 Дослідники зрозуміли, чому деяким людям не допомагають антидепресанти

Вчені з Університету Хіросіми з'ясували: у деяких людей, які страждають від депресії, знижені рівні специфічних рецепторів. Ці рецептори беруть участь у вивільненні сполук, пов'язаних з радістю і задоволенням, таких як серотонін і дофамін. Існуючі антидепресанти не впливають на ці рецептори. Мабуть, саме тому 30% пацієнтів з депресією ліки не допомагають. Фахівці вважають, що знайшли новий тип депресії.

Кава корисна навіть у великих кількостях, стверджують фахівці 29.09.2018 Кава корисна навіть у великих кількостях, стверджують фахівці

Відомо, що помірне споживання кави позитивно впливає на здоров'я. Напій захищає від серцево-судинних захворювань, діабету, хвороби Паркінсона і продовжує життя. Виявляється, пити багато кави теж корисно. До такого висновку прийшли американські вчені.

Вчені знайшли вразливе місце у збудника гонореї 28.09.2018 Вчені знайшли вразливе місце у збудника гонореї

Neisseria gonorrhoeae - бактерія-збудник гонореї (небезпечного інфекційного захворювання, що передається статевим шляхом). Більше 78 мільйонів чоловік в рік заражаються гонореєю. Інфекція вражає внутрішні органи і може викликати безпліддя у жінок і пороки розвитку у дітей.

Вчені протестували нову універсальну вакцину проти ВІЛ 28.09.2018 Вчені протестували нову універсальну вакцину проти ВІЛ

Вона гарантує захист відразу від декількох штамів вірусу. Відомо, що вакцина дала належну імунну відповідь у всіх 393 добровольців, які брали участь у випробуванні. Поки вакцину протестували на здорових людях 18-50 років з США, Руанди, Уганди, ПАР і Таїланду. Кожен доброволець проходив курс вакцинації протягом 48 тижнів.

Дослідники виявили несподівані зміни в організмі космонавтів 28.09.2018 Дослідники виявили несподівані зміни в організмі космонавтів

Не секрет, що невагомість негативно впливає на тіло людини. Але людський організм здатний непогано пристосовуватися до нових умов. Чи добре це, з'ясували фахівці. Дослідження показали: всього за кілька тижнів в невагомості клітини, що вистилають судини людини, починають активно адаптуватися до нових умов. І про це говорить сеча людини. Співробітники Інституту медико-біологічних проблем РАН, Інституту цитології і генетики Сибірського відділення РАН, Інституту енергетичних проблем хімічної фізики РАН і МФТІ досліджували зміни в складі сечі космонавтів на МКС і виявили в ній ознаки пошкодження кровоносних і лімфатичних судин.

Вчені підібрали по-справжньому ефективні поєднання антибіотичної терапії 28.09.2018 Вчені підібрали по-справжньому ефективні поєднання антибіотичної терапії

Паралельний прийом декількох засобів і навіть раціон людини можуть вплинути на ефективність протимікробних препаратів, говорять дослідники. В залежності від патогена деякі комбінації антибіотиків працюють значно гірше, а інші, навпаки, починають перемагати стійкі штами.

Ожиріння разом зі зниженням м'язової маси - вирок для мозку 28.09.2018 Ожиріння разом зі зниженням м'язової маси - вирок для мозку

Саркопенічне ожиріння - атрофія м'язових волокон зі зменшенням загальної м'язової маси, що супроводжується надмірним відкладенням жирової клітковини. При цьому вага залишається на колишньому рівні. Нове дослідження, проведене в США, показало: люди з такою формою ожиріння, ймовірно, схильні до деменції.

Фахівці навчилися відновлювати м'язи за допомогою клітин пухлини 27.09.2018 Фахівці навчилися відновлювати м'язи за допомогою клітин пухлини

М'язова дистрофія - це спадкове захворювання, що характеризується наростаючою м'язовою слабкістю і дегенерацією м'язів. Дослідники з США виявили: клітини пухлини під назвою "тератома" можна використовувати для відновлення тканин у хворих м'язовою дистрофією.

Хворобу Альцгеймера пропонують лікувати звичайним аспірином 27.09.2018 Хворобу Альцгеймера пропонують лікувати звичайним аспірином

Медичний центр Університету Раш пропонує використовувати аспірин в рамках терапії хвороби Альцгеймера. За словами вчених, щоденний прийом малих доз аспірину дозволить послабити прояви хвороби. Дослідження показали: патологічні зміни в головному мозку, що викликаються амілоїдних бляшками, можна зменшити за допомогою аспірину.

Доведено, що марихуана погано справляється з хронічним болем 27.09.2018 Доведено, що марихуана погано справляється з хронічним болем

Багато ракових хворих в країнах з легалізованою медичною марихуаною звертаються до рослинного наркотику для контролю хронічного болю. Однак дослідження говорять: немає підстав вважати, що марихуана зменшує хронічні болі не у ракових хворих.

Відкриття: зараження вірусом робить імунний захист могутнішим 27.09.2018 Відкриття: зараження вірусом робить імунний захист могутнішим

Не секрет, що імунний захист слабшає у міру старіння організму. Це пояснює підвищений ризик розвитку інфекцій у літніх людей. Співробітники Університету Арізони зайнялися пошуком засобів омолодження імунітету. У процесі роботи було встановлено: є вірус (цитомегаловірус), що зміцнює імунну захист.

Пластиковий посуд ускладнює перебіг запальних захворювань кишечника 27.09.2018 Пластиковий посуд ускладнює перебіг запальних захворювань кишечника

Американські вчені встановили: бісфенол A, що входить до складу харчового пластику, здатний підвищити тяжкість симптомів запальних захворювань кишечника (ВЗК). До них відносяться хвороба Крона і виразковий коліт. Бісфенол A виробляє негативний вплив на метаболізм амінокислот в кишечнику.

Вірусологи визнали нову глобальну загрозу в особі вірусу папіломи 26.09.2018 Вірусологи визнали нову глобальну загрозу в особі вірусу папіломи

Вірус папіломи людини (ВПЛ) становить реальну загрозу не лише здоров'ю, а й життю людей, попереджають медики. Вірус може підірвати систему охорони здоров'я будь-якої країни в світі.

Дослідники зрозуміли, чому хлопчики частіше страждають від порушень розвитку 26.09.2018 Дослідники зрозуміли, чому хлопчики частіше страждають від порушень розвитку

Відомо, що серед хлопчиків такі порушення розвитку нервової системи, як розлади аутистичного спектру і синдром дефіциту уваги і гіперактивності, зустрічаються набагато частіше, ніж серед дівчаток. Американські фахівці вважають: дівчатка захищені від перинатального стресу краще хлопчиків. Тому у них рідше виникають такі розлади.

Комп'ютерні ігри і штучний інтелект допоможуть відновитися після інсульту 26.09.2018 Комп'ютерні ігри і штучний інтелект допоможуть відновитися після інсульту

Унікальний ігровий комплекс для реабілітації пацієнтів після інсульту представили російські розробники. Ідея в тому, щоб замінити реальні фізичні тренування з відновлення рухових функцій грою з уявою. За словами вчених, віртуальні тренування працюють не гірше, і за підсумками курсу реабілітації людина поверне собі рухливість.

Фахівці з'ясували, як запалення впливає на мозок людини 26.09.2018 Фахівці з'ясували, як запалення впливає на мозок людини

Дослідники з США проаналізували дані тисячу п'ятсот тридцять дві людей і дійшли висновку, що хронічне запалення, виявлене в середньому віці, може бути причиною деменції у літніх людей. Хронічне запалення сприяє порушенню зв'язків між нейронами.

Горіхи врятують чоловіків від безпліддя, заявляють медики 26.09.2018 Горіхи врятують чоловіків від безпліддя, заявляють медики

Якщо чоловік регулярно споживає горіхи, у нього покращена якість сперми. Як показали дослідження, чоловіки, що з'їдають приблизно дві жмені суміші з мигдалю, волоського і лісового горіхів щодня протягом двох тижнів, мали більше активних сперматозоїдів в еякуляті.

Вчені виявили нові генетичні чинники ризику самотності 25.09.2018 Вчені виявили нові генетичні чинники ризику самотності

Сьогодні багато людей страждають від самотності. Деякі вважають, що ритм сучасного життя підсилює відчуття самотності. Однак фахівці з Великобританії з'ясували: за почуття самотності багато в чому відповідають гени.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все