Ми в соц. мережах
Google+

Йога та аеробіка корисні для сердечників, показало дослідження 31.12.2017 Йога та аеробіка корисні для сердечників, показало дослідження

Вчені з Індії радять людям, що страждають від хвороби серця, займатися йогою і аеробікою. За словами фахівців, завдяки поєднанню йоги з аеробними вправами знижується рівень стресу і зменшується ймовірність смерті від серцево-судинних захворювань.

Гриби - ідеальний продукт для тих, хто худне, довів експеримент 31.12.2017 Гриби - ідеальний продукт для тих, хто худне, довів експеримент

Вони притупляють почуття голоду на тривалий час. За словами вчених, багато дієт схожі по калорійності, але сильно розрізняються за ступенем ситості.

Гострий перець допоможе скоротити споживання солі 31.12.2017 Гострий перець допоможе скоротити споживання солі

Відомо, що гострий перець і інші гострі спеції сприяють спалюванню жиру. Дослідники з Третього військово-медичного університету в Китаї виявили: завдяки капсаїцину (компоненту гострого перцю) у людей може знижуватися тяга до солоних продуктів. Це, в свою чергу, зменшує ризик виникнення проблем з серцем і судинами.

У майбутні новорічні свята обов'язково потрібно відправитися в подорож 31.12.2017 У майбутні новорічні свята обов'язково потрібно відправитися в подорож

Нехай, і невелике. Британські неврологи кажуть, що є зв'язок між активізацією роботи головного мозку і подорожами. Всього за два тижні, проведені в поїздці, центральна нервова система починає краще працювати. Цей висновок експерти зробили за підсумками сканування мозку і тестування 250 осіб.

Брак сну змушує людей споживати чимало зайвих калорій 31.12.2017 Брак сну змушує людей споживати чимало зайвих калорій

За словами співробітників Королівського коледжу Лондона, люди, що сплять менше 7 годин на добу, споживають на 385 калорій в день більше. Внаслідок цього за тиждень вага у них може збільшитися на 0,5 кілограма. Фахівці підкреслюють: нестача сну підштовхує людей до вживання жирних продуктів замість фруктів і овочів.

Відмова від алкоголю істотно зменшує ризик аритмії 30.12.2017 Відмова від алкоголю істотно зменшує ризик аритмії

Чим довше людина не вживає спиртне, тим нижче стає у неї ризик миготливої ​​аритмії, пов'язаної з інсультами та інфарктами. Це встановили вчені з Каліфорнійського університету. Фахівці проаналізували дані більше 15000 американців за 25 років.

Вчені знайшли в одному гені вісім мутацій, пов'язаних з аутизмом 30.12.2017 Вчені знайшли в одному гені вісім мутацій, пов'язаних з аутизмом

Співробітники Університету Південної Каліфорнії проаналізували дані 4890 осіб з розладами аутистичного спектру (РАС). Фахівці виявили в гені TRIO вісім мутацій, що грають важливу роль в розвитку аутизму. Мутації викликають ланцюгову реакцію. Вони порушують зв'язки між клітинами мозку, здатність зберігати і обробляти інформацію.

Середземноморська дієта допоможе довше залишатися в гарній формі 30.12.2017 Середземноморська дієта допоможе довше залишатися в гарній формі

Вчені з Університету Саутгемптона проаналізували дані 969 британців. За способом життя учасників стежили з моменту народження (березня 1946 року). Фахівці 4 рази зіставляли раціон харчування добровольців в зрілому віці (починаючи з 36 років) з їх фізичною формою у віці 60 років.

Люди, що живуть поруч з лісом, рідше мають проблеми з психікою 30.12.2017 Люди, що живуть поруч з лісом, рідше мають проблеми з психікою

Експерти кажуть, що у жителів міста ризик психічних захворювань, таких як депресія, тривожні розлади і шизофренія, вище, ніж у тих, хто живе в сільській місцевості. Справа в міському шумі, забрудненні та хронічному стресі. У новому дослідженні, проведеному в Університетській клініці Гамбург-Еппендорф, взяли участь жителі міста.

Ходьба рятує від передчасної смерті, показало дослідження 30.12.2017 Ходьба рятує від передчасної смерті, показало дослідження

Згідно з даними нового дослідження, проведеного співробітниками Американського онкологічного товариства, щоб ризик передчасної смерті знизився, досить ходити лише 5 хвилин на день. Люди з мінімальним рівнем фізичної активності вмирали рідше тих, в чиєму житті фізична активність взагалі була відсутня.

Кардинальне омолодження організму можливе, довели експерименти 29.12.2017 Кардинальне омолодження організму можливе, довели експерименти

Університет Ексетера дізнався, як омолодити неактивні старіючі клітини. Вчені пропонують використовувати з'єднання - аналоги ресвератрола. Через кілька годин після обробки цими сполуками клітини починали ділитися, а їх теломери (ділянки хромосом, що коротшають з віком) ставали довшими.

Новий метод допоміг вилікувати рак кишечника 29.12.2017 Новий метод допоміг вилікувати рак кишечника

Вчені з Меморіального онкологічного центру імені Слоуна-Кеттерінг і Массачусетського технологічного інституту розробили новий тип радіоімунотерапіі. Це комбінація імунотерапії і променевої терапії. Фахівці кажуть: імунотерапія - революційний метод, який в найближчому майбутньому може замінити хіміотерапію.

Легкий стрес корисний для здоров'я, показало дослідження 29.12.2017 Легкий стрес корисний для здоров'я, показало дослідження

Численні дослідження показали, що стрес тісно пов'язаний з гіпертонією, інсультом, хворобами серця і іншими проблемами. Тепер співробітники Північно-Західного університету виявили: легкий стрес захищає старіючі клітини і знижує ризик ряду захворювань.

Клітини мозку у втомленої людини "вимикаються", з'ясували фахівці 29.12.2017 Клітини мозку у втомленої людини "вимикаються", з'ясували фахівці

За словами експертів, водити автомобіль при недосипанні не менш небезпечно, ніж сідати за кермо в нетверезому вигляді. Нове дослідження показало, що частини мозку через втому можуть "відключатися", навіть якщо людина ще не спить. Крім того, страждає час реакції.

Генетики пояснили, чому так складно відмовитися від сигарет 29.12.2017 Генетики пояснили, чому так складно відмовитися від сигарет

Вчені Університету Мічигану знайшли генетичний шлях, пов'язаний із залежністю від нікотину. Саме через нього так складно відмовитися від шкідливої ​​звички. Експерти оцінили синдром відміни на прикладі черв'яків Caenorhabditis elegans, у яких розвивається повноцінна нікотинова залежність.

Відкриття: гени визначають тривалість життя хворих на рак 28.12.2017 Відкриття: гени визначають тривалість життя хворих на рак

У новому дослідженні, проведеному вченими з США, взяли участь 365 осіб, що страждали від аденокарциноми підшлункової залози. Пухлину можна було видалити хірургічним шляхом. Дослідники встановили, що тривалість життя хворих залежала від наявності змін в чотирьох генах.

Вуглецева заміна суглобів готова штурмувати ринок 28.12.2017 Вуглецева заміна суглобів готова штурмувати ринок

Унікальні вуглецеві імплантати для виправлення дефектів скелета людини презентувала держкорпорація "Ростех". За словами розробників, імплантати будуть в 1,5-2 рази дешевші закордонних аналогів з металу і кераміки. Також, що важливо, у російської розробки термін служби більше в 3,5-4 рази. Серійне виробництво імплантатів має розпочатися після 2022 року.

Для одного з найбільш рідкісних захворювань в світі з'явилися свої ліки 28.12.2017 Для одного з найбільш рідкісних захворювань в світі з'явилися свої ліки

Американські чиновники дозволили використовувати вемурафеніб для лікування рідкісного розладу - хвороби Ердгейма-Честера (ЕЧБ). Це перший засіб, схвалений для лікування дорослих пацієнтів з ЕЧБ і мутацією BRAF V600.

Препарат для сердечників виявився відмінним захистом від раку 28.12.2017 Препарат для сердечників виявився відмінним захистом від раку

Популярні засоби для розрідження крові можуть також скоротити ризик раку. Як показали дослідження, якщо людина середнього віку приймає варфарин, то у неї буде знижений ризик розвитку раку в подальшому.

Знизити вагу і послабити апетит реально без побічних ефектів, довели тести 28.12.2017 Знизити вагу і послабити апетит реально без побічних ефектів, довели тести

Співробітники Медичного коледжу Бейлора з'ясували: зниження концентрації гормону аспрозіну, що відповідає за рівень глюкози в крові, сприяє ослабленню почуття голоду і зменшенню кількості споживаної їжі.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все