Системи Google можуть замінити реальних кардіологів 06.04.2018 Системи Google можуть замінити реальних кардіологів

Компанія Google давно проявляє інтерес в медицині. Наприклад, раніше розробники компанії запропонували використовувати алгоритми навчання, щоб мережа змогла розпізнавати по фотографіях очей людей наявність діабетичної ретинопатії - ушкоджень судин в очах.

Робота імунної системи безпосередньо залежить від ступеня тривожності людини 06.04.2018 Робота імунної системи безпосередньо залежить від ступеня тривожності людини

На борту МКС був проведений експеримент "Імуно". За його підсумками вчені з Інституту медико-біологічних проблем (ІМБП) РАН зробили висновок: у космонавтів (брало участь 16 чоловік) з відносно високими показниками тривожності значно підвищений ризик розвитку інфекційних, онкологічних і алергічних захворювань.

Кишкові бактерії зв'язали з розвитком діабету 1-го типу 05.04.2018 Кишкові бактерії зв'язали з розвитком діабету 1-го типу

При діабеті 1-го типу імунна система помилково атакує клітини підшлункової залози, що виробляють інсулін. В результаті концентрація інсуліну в крові падає, а рівень глюкози зростає. Хоча точна причина діабету 1-го типу залишається невідомою, вчені вважають, що деякі люди з особливим набором генів більше схильні до розвитку захворювання.

Фахівці виявили гормон, який сприяє зачаттю 05.04.2018 Фахівці виявили гормон, який сприяє зачаттю

Багато пар мають труднощі із зачаттям дитини. Дослідники з Единбурзького університету знайшли речовину, яка може вирішити цю проблему. Йдеться про дегідроепіандростерон (ДГЕА) - стероїдному гормоні, який справляє дію на андрогенові рецептори. Він готує матку до вагітності.

Дослідники дізналися, як білки провокують розвиток раку 05.04.2018 Дослідники дізналися, як білки провокують розвиток раку

Відомо, що білки Ras беруть участь у передачі сигналів і, як правило, координують розподіл клітин. Помилки у функціонуванні Ras можуть привести до росту пухлини і метастазування. Наприклад, в 98% випадків раку підшлункової залози виявляються мутації Ras. Американські вчені з'ясували, як саме працюють Ras.

Ліки проти найстрашнішої алергії показали свою ефективність 05.04.2018 Ліки проти найстрашнішої алергії показали свою ефективність

Компанія Aimmune створила дійсно працюючий засіб проти алергії на арахіс. Її алерген-специфічна оральна імунотерапія AR101 вже успішно пройшла третю фазу клінічних випробувань. Ідея полягає в регулярному (раз на день) прийомі послідовно підвищуюючих доз білка арахісу (від 3 до 1000 міліграмів) протягом 22 тижнів.

Дослідники виявили молекулу, яка впливає на ріст судин 05.04.2018 Дослідники виявили молекулу, яка впливає на ріст судин

Багато небезпечних хвороб пов'язані з погіршенням кровообігу в тому чи іншому органі. Канадські вчені знайшли молекулу, яка регулює ріст судин в організмі людини. Відкриття допоможе зрозуміти, як лікувати пацієнтів з серцевими захворюваннями і інсультами.

Експерти придумали, як обійтися без батарейок в кардіостимуляторі 04.04.2018 Експерти придумали, як обійтися без батарейок в кардіостимуляторі

На сьогоднішній день створено безліч версій кардіостимуляторів і різних імплантуємих помп, що вивільняють ліки. Але з ними є проблема - необхідність зарядки або заміни батарей. Співробітники НДЦ "Курчатовський інститут" зараз розробляють метод отримання електрики з глюкози, що міститься в крові людини і інших фізіологічних рідинах. На сьогоднішній день вчені змогли отримати струм потужністю 15-40 мікроват. Цього цілком достатньо для роботи сучасного кардіостимулятора.

Хромосомне відхилення допоможе розібратися з процесом старіння 04.04.2018 Хромосомне відхилення допоможе розібратися з процесом старіння

Анеуплоїдія - унікальна аномалія, при якій в клітинах може бути присутня додаткова хромосома (трисомія) або бути відсутньою одна хромосома (моносомія). І, на думку фахівців, даний феномен проллє світло на те, як загальмувати старіння.

Високий рівень кальцію може провокувати розвиток хвороби Паркінсона 04.04.2018 Високий рівень кальцію може провокувати розвиток хвороби Паркінсона

Англійські вчені з'ясували, що надлишок кальцію здатний привести до утворення токсичних кластерів білків в нервовій тканині, характерних для хвороби Паркінсона. Роль альфа-синуклеїну (білків, які формують ці кластери) не була до кінця зрозуміла фахівцям. Альфа-синуклеїн - дуже маленький білок, що ускладнює його вивчення.

Вчені виявили 15 генів, що відповідають за зовнішність 04.04.2018 Вчені виявили 15 генів, що відповідають за зовнішність

ДНК визначає зовнішній вигляд людини, в тому числі риси її обличчя. Вчені з Бельгії та США виявили 15 генів, які відповідають за те, як виглядає обличчя. Ця інформація буде корисна для пластичних хірургів і для судових медиків. Крім того, ймовірно, завдяки відкриттю історики зможуть відновити зовнішність давно померлих людей.

Відкриття: ген, пов'язаний з розумовою відсталістю, спрощує навчання 04.04.2018 Відкриття: ген, пов'язаний з розумовою відсталістю, спрощує навчання

Мутація в гені CRBN викликає різні інтелектуальні порушення у людей. Цей ген пов'язують з такими розладами, як аутизм, синдром Мартіна - Белл і синдром Дауна. Вчені виявили, що самці мишей без гена CRBN гірше справляються з проходженням лабіринтів. А соціальна поведінка таких гризунів і звичайних мишей нічим не відрізняється.

Деякі віруси здатні викликати діабет, показало дослідження 03.04.2018 Деякі віруси здатні викликати діабет, показало дослідження

Кожна клітина нашого організму реагує на гормон інсулін. Якщо клітини перестають сприймати інсулін або його занадто мало, розвивається діабет. Американські вчені виявили чотири віруси, які продукують інсуліноподібні гормони. Відкриття має важливе значення для розуміння механізму розвитку діабету і його лікування.

Нові тести спростять діагностику аутизму 03.04.2018 Нові тести спростять діагностику аутизму

В даний час лікарі можуть виявити аутизм в перші два роки життя дитини, оцінивши її поведінку і розвиток. Дослідники з Університету Варвік і Бірмінгемського університету стверджують: тепер поставити точний діагноз можна буде за результатами аналізу крові і сечі.

Стандартні аналізи крові і лікування "наосліп" підуть в минуле, кажуть експерти 03.04.2018 Стандартні аналізи крові і лікування "наосліп" підуть в минуле, кажуть експерти

В майбутньому у кожного буде чіп зі стовбуровими клітинами, який фактично замінить медичну карту. Цей чіп використовують для проведення лабораторних досліджень і створення по-справжньому персоналізованої медицини (кожен препарат можна перевірити на такому чіпі, не піддаючи небезпеці саму людину). З біологічної точки зору система максимально складна. Плюс, вона несе генетичний відбиток власника клітин. Значить, аналізи будуть максимально точними.

Наукова революція: біологи створили химеру вівці і людини 03.04.2018 Наукова революція: біологи створили химеру вівці і людини

Американські вчені з Каліфорнійського університету отримали химерні зародки, що складаються одночасно з клітин людей і овець. На думку фахівців, ця робота допоможе в перспективі вирощувати людські органи всередині тварин. Треба сказати, вчені давно говорять про ксенотрансплантацію - пересадку органів тварин в тіло людини. Але тут виникає проблема відторгнення чужорідних органів людським організмом.

Ожиріння може бути корисним для чоловіків з меланомою 03.04.2018 Ожиріння може бути корисним для чоловіків з меланомою

Не секрет, що ожиріння є причиною безлічі захворювань. Однак іноді воно приносить користь. Американські дослідники з'ясували: ожиріння позитивно позначається на стані чоловіків з меланомою - злоякісним раком шкіри. Механізм цього феномена не до кінця зрозумілий.

Жирові відкладення пацієнта - секретна зброя пластичної хірургії 02.04.2018 Жирові відкладення пацієнта - секретна зброя пластичної хірургії

Нерідко видалення ракових утворень, особливо на обличчі, призводить до серйозних змін зовнішності. Реконструювати обличчя непросто. І нещодавно фахівці запропонували використовувати ін'єкції жирової тканини з області живота. Ці ін'єкції випробували на пацієнтах, які пережили рак голови або шиї.

Препарат від гіпертонії ефективний при діабеті 1-го типу 02.04.2018 Препарат від гіпертонії ефективний при діабеті 1-го типу

Більше половини людей з високим ризиком розвитку діабету 1-го типу мають генний комплекс DQ8. Американські вчені з'ясували, що препарат метилдопа може допомогти впоратися з діабетом 1-го типу шляхом блокування небезпечних генів. Зазвичай метилдопа застосовується для лікування гіпертонічної хвороби у вагітних жінок і дітей.

Кишкові бактерії особливим чином впливають на мозок 02.04.2018 Кишкові бактерії особливим чином впливають на мозок

Деякі люди мають відмінну пам'ять, живуть довго, не хворіють і не набирають вагу через морозиво. На думку вчених, секрет може бути в їх мікробіомі - бактеріальному складі кишечника. Фахівці все частіше говорять про те, що мікробіом здатний впливати на багато що (від сну до здоров'я мозку). Але це не означає, що всім людям варто перейти на пробіотики і салати. Одна людина може вживати морозиво і мати здоровий мікробіом, а іншій краще їсти рис і капусту.

Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | След. | Конец Все