Фахівці наблизилися до створення ефективного засобу від застуди 26.06.2018 Фахівці наблизилися до створення ефективного засобу від застуди

Співробітники Імперського коледжу Лондона знайшли унікальну молекулу. Вона заважає вірусам захоплювати необхідний їм для реплікації (розмноження) і захисту від імунної системи людини білок. Молекулу вчені виявили в процесі пошуку засобу від малярії.

Знежирений йогурт може замінити протизапальні препарати 26.06.2018 Знежирений йогурт може замінити протизапальні препарати

Запалення - це корисний процес, що дозволяє імунітету впоратися з інфекцією. Але в деяких випадках запалення набуває хронічної форми, що може завдати серйозної шкоди організму. Нове дослідження показало: всього 340 грамів знежиреного йогурту на день здатні зупинити запальні процеси у всьому організмі.

Дослідники з'ясували справжню причину передчасних пологів 26.06.2018 Дослідники з'ясували справжню причину передчасних пологів

Вчені з Університетського та Імперського коледжів Лондона виявили, що бактерії, які передалися майбутній матері під час сексу, можуть спровокувати передчасні пологи (до 37-го тижня вагітності). Йдеться про мікоплазму і уреоплазму. Ці бактерії часто живуть в організмі здорових дорослих людей і не заподіюють шкоди, але іноді вони викликають інфекції сечовивідних шляхів і бактеріальний вагіноз.

Людям середнього віку потрібно тренуватися кілька років, щоб захиститися від серцевої недостатності 25.06.2018 Людям середнього віку потрібно тренуватися кілька років, щоб захиститися від серцевої недостатності

Дослідники з Медичної школи Університету Джонса Хопкінса проаналізували дані понад 11000 дорослих. Вчені встановили: якщо людина середнього віку буде виконувати фізичні вправи протягом 6 років, то ймовірність розвитку серцевої недостатності у неї знизиться на третину. А малорухливий спосіб життя протягом 6 років в тому ж віці підвищує ризик проблем із серцем.

Відкриття: спогади можна пересадити іншому організму 25.06.2018 Відкриття: спогади можна пересадити іншому організму

Співробітники Університету Каліфорнії змогли довести, що пам'ять можливо пересадити від одного організму іншому. Експеримент був проведений з двома морськими молюскам Aplysia. Пересадку вдалося зробити за допомогою ін'єкції специфічних рибонуклеїнових кислот (РНК).

Експерти розповіли, який вірус може викликати наступну світову епідемію 25.06.2018 Експерти розповіли, який вірус може викликати наступну світову епідемію

Коронавірус PDCoV - родич атипової пневмонії і Близькосхідного вірусу. Як показали дослідження, він здатний проникати в клітини людини, кішок та інших домашніх тварин. На думку вчених, саме цей вірус може викликати світову епідемію. Ще зовсім недавно його знаходили тільки в тілах птахів, а зараз він вже заражає свиней. Відомо: при зараженні коронавірусом розвивається лихоманка, кашель, проблеми з диханням.

Унікальна молекула обіцяє врятувати від небезпечних вірусів 25.06.2018 Унікальна молекула обіцяє врятувати від небезпечних вірусів

Вчені - біохімік Роберто Соларі і його колега Едвард Тейт - представили молекулу, яка може перемогти простуду і різні інфекції. Молекулу вже протестували на клітинних лініям. Вона не давала вірусів, що викликають респіраторні захворювання, проникати всередину клітин людини.

Вчені виявили ліки від смертельного раку мозку 25.06.2018 Вчені виявили ліки від смертельного раку мозку

Гліобластома - одна з найагресивніших форм пухлини мозку. Середня тривалість життя після постановки такого діагнозу становить 10-12 місяців. Гліобластому надзвичайно важко лікувати. Вона відома високою частотою рецидивів. Це пов'язано з особливою субпопуляцією ракових клітин - стовбуровими клітинами гліоми. Вони здатні відновлюватися після проведеної хіміотерапії.

Вітаємо Озара Петровича Мінцера з Днем Народження 24.06.2018 Вітаємо Озара Петровича Мінцера з Днем Народження

Вчений у галузі медичної інформатики, доктор медичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України святкує сьогодні свій День Народження.

ВООЗ: світ повинен позбутися трансжирів в раціоні 24.06.2018 ВООЗ: світ повинен позбутися трансжирів в раціоні

Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) представила нову програму. Відповідно цієї директиви, до 2023 року всі країни в світі повинні повністю відмовитися від використання в харчовій промисловості трансжирів. Таким чином вдасться запобігти в рік до 500000 смертей від серцево-судинних захворювань.

Соціально-економічний статус впливає на структуру мозку дорослих людей 24.06.2018 Соціально-економічний статус впливає на структуру мозку дорослих людей

Відомо, що мозок, який розвивається може постраждати через відсутність нормального харчування, освіти та медичного обслуговування. Як показало нове дослідження, проведене в Техаському університеті, соціально-економічний статус також відбивається на структурі та функціях мозку дорослих.

Розмова з самим собою допомагає вирішувати складні завдання 24.06.2018 Розмова з самим собою допомагає вирішувати складні завдання

Виявляється, люди набагато краще виконують завдання, якщо думають вголос. Вони допускають на 78% помилок менше. Це виявили дослідники з Університету Ноттінгем Трент. У їхньому експерименті взяли участь 35 осіб. Добровольці грали в складну карткову гру.

Середземноморська дієта сприяє зростанню числа корисних бактерій в кишечнику 24.06.2018 Середземноморська дієта сприяє зростанню числа корисних бактерій в кишечнику

Відомо, що Середземноморська дієта позитивно позначається на стані здоров'я серцево-судинної системи і печінки. Американські вчені знайшли ще один плюс такого раціону. Виявляється, в кишечнику людей, що харчуються за принципами Середземноморської дієти, значно більше корисних бактерій, ніж у тих, хто дотримується Західної дієти.

Штучний інтелект здатний визначити характер по очах 23.06.2018 Штучний інтелект здатний визначити характер по очах

Дослідники з Університету Південної Австралії застосували метод машинного навчання для створення штучного інтелекту, який може дізнатися характер людини по рухах очей. Експеримент показав: допитливі люди частіше озираються по боках, а люди, які відкриті новому досвіду, довше дивляться на абстрактні зображення.

Дослідники зупинили ріст агресивної пухлини молочної залози 23.06.2018 Дослідники зупинили ріст агресивної пухлини молочної залози

У більшості випадків розвиток раку грудей можна зупинити за допомогою гормональної терапії. На ракових клітинах знаходяться рецептори, чутливі до естрогену, прогестерону і епідермального фактору росту 2. Однак у разі базального раку молочної залози дані рецептори відсутні. Тому існуючі ліки не діють.

Відкриття: через гучне хропіння череп стає тоншим 23.06.2018 Відкриття: через гучне хропіння череп стає тоншим

Співробітники Університету Індіани виявили, що у людей з апное сну череп може бути тонше на цілих 1,23 міліметра, ніж у тих, хто не страждає від апное сну. За словами фахівців, ерозія кісток черепа чревата спонтанному витоку спинномозкової рідини.

Розігрівати їжу в пластикових контейнерах небезпечно для здоров'я 23.06.2018 Розігрівати їжу в пластикових контейнерах небезпечно для здоров'я

Багато людей зберігають і розігрівають їжу прямо в пластикових контейнерах. Індійські вчені попереджають: під впливом тепла із пластику виділяється безліч небезпечних речовин. Вони можуть спровокувати розвиток діабету, підвищення артеріального тиску і зниження фертильності.

Експерти виявили механізми універсального захисту від ожиріння 23.06.2018 Експерти виявили механізми універсального захисту від ожиріння

Вісфатін - гормон, пов'язаний з жировою тканиною. Якщо його видалити з тіла, то організм просто втратить можливість збільшувати обсяг жирової тканини. Про це говорить Копенгагенський університет.

Антибіотики провокують появу каменів у нирках 22.06.2018 Антибіотики провокують появу каменів у нирках

Лікарі по всьому світу виписують своїм пацієнтам антибіотики. Ці препарати врятували багато життів. Однак вони також здатні завдати серйозної шкоди. Американські вчені виявили зв'язок між прийомом пероральних антибактеріальних ліків і утворенням каменів в нирках.

Дефіцит таурину - одна з причин безпліддя у чоловіків 22.06.2018 Дефіцит таурину - одна з причин безпліддя у чоловіків

Таурин - сульфокислота, що утворюється в організмі з амінокислоти цистеїну. Відомо, що рівень таурину ослаблений у людей, які страждають від тривоги, ожиріння, подагри і ниркової недостатності. Згідно з даними нового дослідження, проведеного фахівцями з Університету Цукуби і Корнельського університету, нестача таурину провокує розвиток безпліддя у чоловіків.

Начало | Пред. | 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | След. | Конец Все