Ми в соц. мережах
Google+

Вчені зрозуміли, як запобігти раку кишечника 27.12.2017 Вчені зрозуміли, як запобігти раку кишечника

Дослідники з Університету Варвік встановили, що природний процес в організмі викликає запалення. Внаслідок цього збільшується ризик раку товстої кишки і хвороби Крона. Дослідження показало: існує зв'язок між запаленням і аутофагією - процесом поглинання і перетравлення в лізосомах внутрішніх компонентах клітини.

Людям з ревматоїдним артритом небезпечно приймати антидепресанти 27.12.2017 Людям з ревматоїдним артритом небезпечно приймати антидепресанти

За даними нового дослідження, проведеного співробітниками Медичного центру Університету Небраски, прийом опіоїдних препаратів і антидепресантів може збільшити ризик переломів у людей, які страждають від ревматоїдного артриту. Це хронічне аутоімунне захворювання, при якому переважно уражаються дрібні суглоби рук і ніг.

Незвичайний сплав подарує імплантати нового покоління 27.12.2017 Незвичайний сплав подарує імплантати нового покоління

Російські дослідники з НіТУ "МІСіС" разом з канадськими вченими представили унікальний сплав з пам'яттю форми. Матеріал відрізняється пружністю, схожою з кістковою тканиною. За словами експертів, це ідеальний матеріал для створення імплантатів, адже він перевершує титан.

Компонент сої - нова зброя проти раку грудей 27.12.2017 Компонент сої - нова зброя проти раку грудей

Дослідники з Університету Арізони виявили, що ізофлавон генистеїн, що міститься в соєвих продуктах, здатний запобігти розвитку раку молочної залози. Зокрема, він захищає ген BRCA1, пов'язаний з раком грудей.

Новий штам пташиного грипу перекинувся на людей, попереджають медики 27.12.2017 Новий штам пташиного грипу перекинувся на людей, попереджають медики

Вірусологи б'ють на сполох. Вони заявили про можливість безсимптомного зараження людей вірусом найбільш поширеного штаму пташиного грипу H5N8. Раніше даний штам фіксувався виключно у птахів. Отже, вірус подолав міжвидовий бар'єр і придбав, ймовірно, небезпечні для людини властивості.

Відкриття: шкіра грає важливу роль в регуляції кров'яного тиску 26.12.2017 Відкриття: шкіра грає важливу роль в регуляції кров'яного тиску

Вчені провели дослідження на генетично модифікованих мишах. Дослідники виявили, що шкіра здатна впливати на тиск і частоту серцевих скорочень (ЧСС) при зміні рівня кисню в навколишньому середовищі. Як відомо, через брак кисню приплив крові до серця збільшується. Даний процес частково контролюють особливі білки - фактори, індуковані гіпоксією (HIFs).

Вчені наблизилися до створення препарату, що блокує ВІЛ 26.12.2017 Вчені наблизилися до створення препарату, що блокує ВІЛ

Дослідники з Федерального науково-клінічного центру фізико-хімічної медицини (ФНКЦ ФХМ) створили ДНК-аптамери, що захищають від зараження ВІЛ. Вони не дають вірусу взаємодіяти з клітинами організму. Аптамери - молекули, які здатні специфічно зв'язуватися з біологічними мішенями.

Вчені зрозуміли, як впоратися з розсіяним склерозом 26.12.2017 Вчені зрозуміли, як впоратися з розсіяним склерозом

Розсіяний склероз - аутоімунне захворювання, що вражає нервові волокна головного та спинного мозку. Співробітники Інституту біоорганічної хімії імені академіків М.М.Шемякіна і Ю.А.Овчинникова знайшли нову мішень для ліків від даного захворювання. Це B-клітини, які працюють неправильно.

Дослідникам вдалося дізнатися більше про діабет 26.12.2017 Дослідникам вдалося дізнатися більше про діабет

Команда вчених з'ясувала, чому у діабетиків підвищений рівень ферменту діпептиділпептидази-4 (DPP4) в крові. Можливо, відкриття фахівців призведе до розробки нових методів лікування діабету.

Відкриття: через дезінфікуючі засоби бактерії стають стійкими до антибіотиків 26.12.2017 Відкриття: через дезінфікуючі засоби бактерії стають стійкими до антибіотиків

Нове дослідження показало, що дезінфікуючі засоби можуть бути небезпечні. Так, за словами експертів, невеликі дози дезінфікуючих засобів не знищують бактерії. Крім того, вони допомагають бактеріям виробити стійкість до антибіотиків.

Бути розумним небезпечно для здоров'я, кажуть вчені 25.12.2017 Бути розумним небезпечно для здоров'я, кажуть вчені

Фахівці з Коледжу Пітцер проаналізували дані членів організації Менса - великого співтовариства людей з високим коефіцієнтом інтелекту. У розумних людей ризик психічних розладів виявився підвищений в два рази. Крім того, ці люди часто мали проблеми з фізичним здоров'ям.

Жирні кислоти омега-6 захищають від діабету 2-го типу 25.12.2017 Жирні кислоти омега-6 захищають від діабету 2-го типу
Люди з найвищими рівнями лінолевої кислоти (однієї з поліненасичених жирних кислот омега-6) в крові на 35% рідше страждали від діабету 2-го типу, ніж люди з найнижчими рівнями даної кислоти в крові. Це з'ясували фахівці з Австралії, проаналізувавши дані 20 досліджень за участю 39740 дорослих з 10 країн.

Представлена ​​унікальна заміна алкоголю для людей із залежністю 25.12.2017 Представлена ​​унікальна заміна алкоголю для людей із залежністю

Творець мельдонія Іварс Калвіньш спільно з групою вчених з Латвійського інституту органічного синтезу представив унікальний засіб проти алкогольної залежності. На відміну від уже існуючих в медичній практиці засобів, цей препарат не викликає відрази до спиртного. Його завдання - замінити алкоголь.

Чорниця - надзвичайно корисний продукт, довели дослідження 25.12.2017 Чорниця - надзвичайно корисний продукт, довели дослідження

Вчені Університету Редінга з'ясували, що вона позитивно позначається на когнітивних здібностях людини. У ній багато клітковини і при цьому мало цукру. Дана ягода дає короткострокове посилення мозкової активності.

Дієтологи: якщо голодувати з розумом, можна домогтися фантастичних результатів 25.12.2017 Дієтологи: якщо голодувати з розумом, можна домогтися фантастичних результатів

Періодично перериваєме голодування без необхідності рахувати калорії - це дієва зброя проти ожиріння і інших метаболічних розладів. Такий режим показав свою ефективність, але тільки через 6 тижнів, підкреслюють вчені.

Діти стають жертвами знущань через смартфони 24.12.2017 Діти стають жертвами знущань через смартфони

Нове дослідження, проведене в Державному університеті Бріджуотера, показало, що діти, у яких є смартфони, частіше стикаються із знущаннями. Чим молодша дитина, тим вище ризик знущань. Крім того, власники смартфонів нерідко самі знущаються над іншими.

Проблеми з психікою і головні болі виявилися пов'язані 24.12.2017 Проблеми з психікою і головні болі виявилися пов'язані

Головні болі підривають психічне здоров'я людини. Статистика говорить: напади мігрені можуть призвести до розвитку тривожності і депресії. Втім, зв'язок може бути і зворотним. При цьому люди, які погано сплять, частіше страждають від головного болю.

Дотики послаблюють душевний біль, стверджують фахівці 24.12.2017 Дотики послаблюють душевний біль, стверджують фахівці

Навіть дотик незнайомця може втішити людину, яка зіткнулася з відмовою і соціальною ізоляцією. До такого висновку прийшли співробітники Університетського коледжу Лондона. Також вчені відзначили: через смартфони і інші гаджети люди поступово забувають про обійми і дотики.

Далекозорість робить дітей неуважними, показало дослідження 24.12.2017 Далекозорість робить дітей неуважними, показало дослідження

Вчені з Університету Огайо встановили, що далекозорість заважає дітям бути уважними в школі. Через це їх успішність може опинитися під загрозою.

Чорнослив допоможе зміцнити кістки, з'ясували медики 24.12.2017 Чорнослив допоможе зміцнити кістки, з'ясували медики

Остеопороз - небезпечне захворювання, що характеризується виснаженням кісток. Якщо людина щодня буде з'їдати по п'ять чорносливін, то цієї проблеми вдасться уникнути. Було проведено дослідження за участю жінок, які пережили менопаузу і мають знижену щільність кісток.

Начало | Пред. | 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | След. | Конец Все