Ін'єкція нановолокон позбавить від атеросклерозу 22.06.2018 Ін'єкція нановолокон позбавить від атеросклерозу

Як відомо, при атеросклерозі в судинах утворюються бляшки. Їх поступово стає все більше. Через це судини втрачають еластичність і гірше функціонують. Атеросклероз підвищує ризик таких проблем зі здоров'ям, як стенокардія, ішемічна хвороба серця і хронічна хвороба нирок. Співробітники Фейнбергської медичної школи при Північно-Західному університеті придумали, як впоратися з атеросклерозом.

Дослідники розповіли, як можна перемогти старече недоумство 22.06.2018 Дослідники розповіли, як можна перемогти старече недоумство

Фахівці лабораторії імунології та вірусології Курчатовського інституту розробили комплекс, що складається з декількох видів терапії. Його завдання - сповільнити розвиток хвороби Альцгеймера на ранній стадії.

Генетики пролили світло на те, як проказа захопила Європу 22.06.2018 Генетики пролили світло на те, як проказа захопила Європу

Проказа - одне з найстрашніших захворювань в історії людства. Воно характеризується ураженням шкіри, периферичної нервової системи, іноді передньої камери ока, верхніх дихальних шляхів, яєчок, кистей і стоп. Найдавніші останки людей, загиблих від прокази, знаходили в Індії і Пакистані (приблизно 2000 років до н.е.). Відомо, що хвороба, яка нагадує проказу, згадувалася у Гіппократа.

Стимуляція мозку допомагає людям, які перенесли інсульт, ходити швидше 21.06.2018 Стимуляція мозку допомагає людям, які перенесли інсульт, ходити швидше

Відомо, що люди, які перенесли інсульт, стикаються з низкою негативних наслідків. Так, 30% не можуть ходити без сторонньої допомоги навіть через півроку після інсульту. Недавнє дослідження показало: швидкість ходьби пацієнтів, які пережили інсульт, можливо підвищити шляхом магнітної стимуляції головного мозку.

Революція в медицині: вчені представили портативну МРТ-рукавичку 21.06.2018 Революція в медицині: вчені представили портативну МРТ-рукавичку

Система працює завдяки високоімпедансним датчикам. З їх допомогою можна отримати зображення м'яких тканин кисті в динаміці (коли людина використовує руку). Це дає можливість оцінити роботу руки не в статиці, а в реальних умовах.

Вірус гепатиту В виявився набагато старше, ніж вважалося 21.06.2018 Вірус гепатиту В виявився набагато старше, ніж вважалося

Співробітники університетів Копенгагена і Кембриджа виявили сліди вірусу гепатиту В в кісткових останках, чий вік становить приблизно 4500 років. Відомо, що відкриття було зроблено за підсумками аналізу геномів 304 чоловік, які жили від 200 до 7000 років тому. У 25 з них вчені знайшли свідчення захворювання гепатитом В.

Червоне вино приховує в собі справжній порятунок від раку простати 21.06.2018 Червоне вино приховує в собі справжній порятунок від раку простати

Вино прийнято вважати одним з найкорисніших напоїв. Згідно з останніми дослідженнями Медичного університету Відня, якщо щодня випивати по келиху червоного вина, можна знизити ризик раку простати. А ось біле вино, навпаки, підвищує відповідний ризик.

Генетики дізналися, яким чином рак шкіри і якість засмаги пов'язані 21.06.2018 Генетики дізналися, яким чином рак шкіри і якість засмаги пов'язані

Співробітники Королівського коледжу Лондона провели дослідження генома і виявили 20 генетичних варіантів, які пов'язані з тим, наскільки добре людина засмагає.

М'язову тканину можна навчити регенерації, довели експерименти 20.06.2018 М'язову тканину можна навчити регенерації, довели експерименти

Американські вчені з Гарварду розробили простий спосіб перепрограмування дорослих клітин шкіри в незрілі м'язові клітини (індуковані міогенні клітини-попередники, iMPCs) для лікування м'язової дистрофії. Вони поєднували вплив білка MyoD (фактор транскрипції) і три невеликі молекули.

Новий спосіб істотно спростить діагностику раку легенів 20.06.2018 Новий спосіб істотно спростить діагностику раку легенів

Рак легенів найчастіше важко піддається лікуванню, тому що його занадто пізно діагностують. Сучасні неінвазивні методи дослідження недостатньо чутливі для виявлення раку на ранній стадії. Дослідники встановили: білок CKAP4 може служити біомаркером раку легенів.

Вчені розповіли, що допомагає дітям навчитися говорити 20.06.2018 Вчені розповіли, що допомагає дітям навчитися говорити

Дослідники з Університету Макгілла вивчали, як у маленьких дітей розвивається розуміння розмовної мови. Фахівці з'ясували: немовлята розпізнають голосні звуки ще до того, як у них в мові з'являються перші склади. Але вони довше слухають ці звуки, якщо їх вимовляють інші діти, а не дорослі.

Фахівцям вдалося впоратися з діабетом 1-го типу 20.06.2018 Фахівцям вдалося впоратися з діабетом 1-го типу

Вчені з Медичного центру Дитячого госпіталю Цинциннаті і Йокогамского міського університету використовували тканеінженерні клітини підшлункової залози людини для лікування діабету 1-го типу у мишей. Так, ймовірно, в майбутньому люди зможуть позбутися від цієї хвороби завдяки їх власним тканинам, вирощеним в лабораторії.

Препарат від остеопорозу може зупинити облисіння 20.06.2018 Препарат від остеопорозу може зупинити облисіння

Британські вчені виявили у ліків від остеопорозу несподіваний побічний ефект. Виявляється, препарат здатний звертати назад процес облисіння. Найчастіше від облисіння страждають чоловіки. На даний момент є тільки два препарати для лікування андрогенетичної алопеції (міноксиділ і фінастерид). Але вони далеко не завжди допомагають зупинити випадання волосся.

Унікальний випадок: під виглядом звичайного нежитю ховалося пошкодження мозку 19.06.2018 Унікальний випадок: під виглядом звичайного нежитю ховалося пошкодження мозку

Протягом останніх двох років 52-річна Кендра Джексон з Небраски страждала від симптомів застуди або алергії. Принаймі, вона так думала. У жінки постійно спостерігався нежить. Дана аномалія почалася після того, як Джексон потрапила в серйозне ДТП.

Фахівці наблизилися до перемоги над раком молочної залози 19.06.2018 Фахівці наблизилися до перемоги над раком молочної залози

Співробітники Університету Монреаля знайшли тісний зв'язок між білком AXL і раком грудей. Придушивши активність цього білка, можна запобігти утворенню метастазів при агресивному HER2-позитивному раку молочної залози. Як відомо, пухлина з'являється, коли клітини розмножуються дуже швидко і скупчуються в здоровій тканині.

Депресія і хвороба Альцгеймера пов'язані, заявляють неврологи 19.06.2018 Депресія і хвороба Альцгеймера пов'язані, заявляють неврологи

Люди з депресією можуть бути більшою мірою схильні до проблем з пам'яттю у міру старіння. Згідно зі статистикою, близько 25% літніх людей мають симптоми депресії, які, в свою чергу, пов'язані зі змінами в мозку. Ці зміни прискорюють процес старіння головного мозку.

Холестерин пов'язали з утворенням бляшок в мозку 19.06.2018 Холестерин пов'язали з утворенням бляшок в мозку

Вчені з Кембріджського і Лундського університетів встановили: холестерин в мозку в 20 разів прискорює процес утворення бляшок, пов'язаних з хворобою Альцгеймера. Фахівці сподіваються, що їх відкриття допоможе в розробці нових методів лікування деменції.

Медики розповіли, яких продуктів варто побоюватися людям з хворими нирками 19.06.2018 Медики розповіли, яких продуктів варто побоюватися людям з хворими нирками

Людям з хронічними хворобами нирок варто обмежувати споживання калію, так як їх нирки не можуть переробити калій належним чином. А це провокує його накопичення в крові. Паралельно багато ниркових препарати підвищують рівень калію. Тому медики рекомендують уникати продуктів, багатих калієм.

Унікальний біопринтер друкує нову шкіру за лічені хвилини 18.06.2018 Унікальний біопринтер друкує нову шкіру за лічені хвилини

Вчені Університету Торонто розробили портативний тривимірний принтер, на якому можна надрукувати шкіру за кілька хвилин. Це дозволяє загоювати практично будь-які рани в польових умовах.

Розробники готові перевернути уявлення про імплантати 18.06.2018 Розробники готові перевернути уявлення про імплантати

Співробітники Інституту фізики міцності і матеріалознавства (ІФПМ) Сибірського відділення РАН працюють над унікальним біоінертними сплавом з низьким модулем пружності для виробництва медичних імплантатів.

Начало | Пред. | 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | След. | Конец Все