Ми в соц. мережах
Google+

Інсулінову помпу нового покоління успішно протестували на діабетиках 19.12.2017 Інсулінову помпу нового покоління успішно протестували на діабетиках

Дослідники з Гарвардського університету розробили систему заміни підшлункової, яка використовує алгоритм смартфона для дистанційного контролю рівня цукру. Система автоматично його коригує, доставляючи адекватну дозу інсуліну. Винахід направлено на полегшення стану при діабеті 1-го типу.

Офтальмологи, здається, виявили справжню причину дислексії 19.12.2017 Офтальмологи, здається, виявили справжню причину дислексії

Прийнято вважати, що дислексія (виборче порушення здатності до оволодіння навичками читання і письма) обумовлена ​​виключно особливостями головного мозку. Але недавнє дослідження змінює погляд на речі. Виявляється, дислексик може бачити літери відмінним від норми чином.

Медики з'ясували, коли переливання крові може викликати серйозні ускладнення 19.12.2017 Медики з'ясували, коли переливання крові може викликати серйозні ускладнення

Переливання донорської крові може, безумовно, врятувати життя людині. Але іноді воно призводить до неприємних наслідків. З 2005-го по 2015 рік нідерландські медики проводили дослідження.

Штучний інтелект займеться діагностуванням раку, передають експерти 19.12.2017 Штучний інтелект займеться діагностуванням раку, передають експерти

Американські вчені з Гарвардської медичної школи, Массачусетської лабораторії комп'ютерних наук і штучного інтелекту і Лікарні Массачусетсу використовували штучний інтелект для передбачення розвитку хвороби. Комп'ютеру вдавалося точно передбачити, чи з'явиться рак у жінки, грунтуючись на наявності зон ураження в тканинах грудей.

Вчені почали війну проти смертельних тропічних вірусів 19.12.2017 Вчені почали війну проти смертельних тропічних вірусів

Співробітники Інституту органічної хімії імені Ворожцова СО РАН і їх колеги з центру вірусології і біотехнології "Вектор" зайнялися створенням ліків проти вірусів Ебола і Марбург. В основі лежать камфора і борнеол. Відомо, що ці віруси відрізняються летальністю, легко передаються з біологічними рідинами. Проти них на сьогоднішній день немає зареєстрованих ліків.

Нові таблетки проти діабету готові зробити справжній переворот в медицині 18.12.2017 Нові таблетки проти діабету готові зробити справжній переворот в медицині

Ін'єкційний діабетичний препарат - глюкагоноподобний пептид-1 (GLP-1) - може з'явитися в формі таблеток. Експериментальні таблетки вже протестували на добровольцях. Понад 1100 чоловік з діабетом 2-го типу взяли участь у випробуваннях, які тривали 26 тижнів. Людей розбивали на кілька груп. Одній робили щотижня ін'єкції 1 міліграма Семаглутіда. П'яти іншим групам давали різні дозування перорально - 2,5, 5, 10, 20 або 40 міліграмів. Ще одна група отримувала пероральну форму ліків з постійним підвищенням дозування. Була і група плацебо.

Холестерин і онкологічні захворювання виявилися пов'язані несподіваним чином 18.12.2017 Холестерин і онкологічні захворювання виявилися пов'язані несподіваним чином

Університет Іллінойсу наочно показав, як побічний продукт метаболізму холестерину (молекула 27HC) впливає на особливі імунні клітини таким чином, що вони починають підтримувати поширення раку. Отже, група дослідників виявила аномальну активність серед імунних клітин (нейтрофілів і Т-клітин) в місцях утворення метастазів з високим рівнем 27HC.

Онкологи: цукор - це як наркотик для ракових клітин 18.12.2017 Онкологи: цукор - це як наркотик для ракових клітин

Протягом дев'яти років вчені досліджували зв'язок раку і цукру. Результати виявилися просто шокуючими. Отже, цукор пробуджує ракові клітини і робить пухлини більш агресивними. Ракові клітини швидко розщеплюють цукор з утворенням лактату, що, в свою чергу, стимулює зростання новоутворення. Розщеплення відбувається значно швидше, ніж в здорових клітинах.

Генетики розкрили основу стійкості бактерій до антибіотиків 18.12.2017 Генетики розкрили основу стійкості бактерій до антибіотиків

Вчені знайшли 76 нових генів, які роблять бактерії стійкими до найпотужнішим антибіотиків. Ці гени були виявлені в рамках дослідження великих обсягів бактеріальної ДНК. Виявилося, деякі з описаних генів захищають бактерії від карбапенемів - антибіотиків останньої лінії захисту, що працюють навіть проти патогенів з множинною стійкістю.

Татуювання цілком може вилитися в рак, попереджають експерти 18.12.2017 Татуювання цілком може вилитися в рак, попереджають експерти

Мода на татуювання переживає небувалий бум. Однак мало хто знає, до яких наслідків може привести нанесення на тіло малюнків. Європейський центр синхротронного випромінювання ESRF виявив в фарбі для нанесення татуювань токсичні домішки і шкідливі консерванти. Вчені констатують: сама по собі фарба безпечна. Але в тілі людини вона може розпадатися до мікроскопічних часток.

Якщо хочете зрозуміти людину, закрийте очі під час розмови, радять психологи 17.12.2017 Якщо хочете зрозуміти людину, закрийте очі під час розмови, радять психологи

Майкл Краус, соціальний психолог з Єльського університету, підкреслює: люди краще розпізнають емоції інших, якщо фокусуються на їх голосах. З цієї точки зору не варто загострювати увагу на виразі обличчя або жестах.

Куріння під час вагітності провокує розвиток ДЦП у дитини 17.12.2017 Куріння під час вагітності провокує розвиток ДЦП у дитини

Не секрет, що куріння під час вагітності призводить до негативних наслідків, включаючи передчасні пологи, вроджені дефекти і синдром раптової дитячої смерті. Раніше вчені вже говорили про зв'язок між курінням в процесі вагітності і дитячим церебральним паралічем (ДЦП). Але тільки зараз співробітники Технологічного університету Сіднея з'ясували, який механізм за цим стоїть.

Фахівцям вдалося дізнатися більше про зворотну сторону явища плацебо 17.12.2017 Фахівцям вдалося дізнатися більше про зворотну сторону явища плацебо

Нове дослідження, проведене співробітниками Університетської клініки Гамбург-Еппендорф, показало: висока вартість препарату може посилити ефект ноцебо. Це означає, що людина зіткнеться з побічними ефектами препарату, який не володіє реальною фармакологічною дією. Експерти пов'язують ефект ноцебо з тривожністю, що виникає при очікуванні негативного результату.

Яскраве світло виробляє дивовижний ефект на психіку, виявили дослідники 17.12.2017 Яскраве світло виробляє дивовижний ефект на психіку, виявили дослідники

Попередні дослідження показали, що завдяки ранковим сеансам світлотерапії у людей з сезонним афективним розладом зменшуються симптоми депресії. Але люди з біполярним розладом ризикують зіткнутися з побічними ефектами такого лікування, наприклад, манією.

Пластик звинуватили у виникненні проблем у дітей 17.12.2017 Пластик звинуватили у виникненні проблем у дітей

Дослідники виявили: вплив бісфенолу A, що входить до складу харчового пластику, в утробі матері і після народження збільшує ризик появи проблем з шлунково-кишковим трактом (ШКТ) у дітей в майбутньому. Небезпечна сполука порушує баланс "хороших" і "поганих" бактерій в шлунково-кишковому тракті.

Чорний чай рятує від ожиріння, стверджують фахівці 16.12.2017 Чорний чай рятує від ожиріння, стверджують фахівці

Вчені з Каліфорнійського університету провели експерименти на мишах. Всіх гризунів годували жирними і солодкими продуктами. Але одна група отримувала екстракт чорного чаю, а інша - екстракт зеленого чаю. Дослідження показало: поліфеноли, що містяться в чорному чаї, змінюють енергетичний обмін в печінці.

Забруднення повітря негативно впливає на пам'ять дітей 16.12.2017 Забруднення повітря негативно впливає на пам'ять дітей

Давно відомо, що забруднення повітря підриває здоров'я. Вчені з Барселони з'ясували: проблеми з робочою пам'яттю у дітей тісно пов'язані з впливом тонкодисперсних частинок (ТЧ2,5) і технічного вуглецю по дорозі в школу і назад.

Якщо людина дуже перебірлива у їжі, в цьому винні гени 16.12.2017 Якщо людина дуже перебірлива у їжі, в цьому винні гени

Існують дві генетичні варіації, пов'язані з цим явищем. Обидві вони пов'язані з рецепторами, що відповідають за розпізнавання гіркого смаку (варіації роблять дитину більш чутливою до гіркого). Однак один ген пов'язаний з дітьми, яким просто не подобається смак певних продуктів. А ось другий пов'язаний з проблемами в годуванні (неспокій та складності з режимом харчування).

Психологи: якщо хочете бути щасливим, займайтеся Зумбо 16.12.2017 Психологи: якщо хочете бути щасливим, займайтеся Зумбо

Зумба - система, яка об'єднує танець і фітнес. Вона досить популярна серед тих, хто бажає схуднути. А нещодавно співробітники Університету Гранади встановили: Зумба допомагає поліпшити настрій і підвищити якість життя. Позитивний ефект може зберігатися протягом двох місяців.

Соняшник визнаний джерелом молодості і краси 16.12.2017 Соняшник визнаний джерелом молодості і краси

Насіння соняшнику, на думку американських вчених, гальмує процес старіння. І працює воно навіть при споживанні в невеликих кількостях. Насіння має бути сирими і попередньо неочищеними - це ключовий момент. У них міститься висока концентрація фосфоліпідів, жиророзчинних вітамінів і стиролів.

Начало | Пред. | 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | След. | Конец Все