Плавання в крижаній воді виявилося потужною зброєю проти болю 25.03.2018 Плавання в крижаній воді виявилося потужною зброєю проти болю

Багато людей стикаються з больовими відчуттями і лікарські препарати їм не допомагають. Унікальний випадок 28-річного чоловіка пропонує по-новому подивитися на питання контролю болю. Чоловік раніше займався спортом і болі у нього виникли внаслідок операції (ендоскопічної торакальної симпатектомії). Вироблялося часткове видалення нервів, розташованих в грудній клітині і відповідальних за стимуляцію потових залоз.

Нестача натрію в організмі небезпечна для мозку літніх людей 25.03.2018 Нестача натрію в організмі небезпечна для мозку літніх людей

Співробітники Університету Колорадо встановили, що гіпонатріємія (дефіцит натрію) пов'язана з погіршенням когнітивних функцій і когнітивними порушеннями. Гіпонатріємія - падіння рівня натрію в крові нижче 135 миллимолей на літр. Вчені проаналізували дані 5435 чоловіків у віці 65 років і старше. За учасниками стежили в середньому 4,6 року.

Вчені виявили справжній порятунок від алкогольної залежності 24.03.2018 Вчені виявили справжній порятунок від алкогольної залежності

Тандоспірон є анксиолітичним і антидепресантним засобом. Його застосовують для лікування тривожних і депресивних розладів. А нещодавно співробітники Квінслендського технологічного університету заявили: препарат здатний зменшити алкогольну залежність і повернути назад порушення в людському мозку, пов'язані з частим вживанням спиртного.

Румунські дослідники перевірили, чи безпечно їсти сніг 24.03.2018 Румунські дослідники перевірили, чи безпечно їсти сніг

На таку ідею авторів наштовхнули діти. Експеримент показав: їсти щойно випавший сніг цілком безпечно. А ось сніг, який пролежав більше 2 днів, може містити безліч бактерій, небезпечних для здоров'я.

З'єднання з винограду допоможуть впоратися з депресією 24.03.2018 З'єднання з винограду допоможуть впоратися з депресією

Американські дослідники знайшли новий спосіб боротьби з депресією. Вони пропонують використовувати з'єднання з винограду - дігідрокофеЇнову кислоту і мальвідін-3-О-глюкозид. Стандартні лікарські препарати від депресії допомагають лише в половині випадків і часто мають серйозні побічні ефекти.

Соціальні мережі підривають психічне здоров'я студентів 24.03.2018 Соціальні мережі підривають психічне здоров'я студентів

За останні кілька років число студентів, які мають проблеми з психікою, збільшилася. Попереднє дослідження показало: кожен п'ятий студент страждає від депресії або тривоги. Професор Девід Розенберг з Університету Уейна вважає основною причиною соціальні мережі.

Тьмяне освітлення негативно впливає на здатність до навчання 24.03.2018 Тьмяне освітлення негативно впливає на здатність до навчання

Багато людей вважають, що тьмяне світло краще яскравого. Вчені з університету Мічігану попереджають: тьмяне освітлення може ускладнювати роботу мозку. В основному страждає гіпокамп (частина мозку, пов'язана з пам'яттю і розподілом уваги). Світло не діє безпосередньо на гіпокамп, спочатку воно потрапляє в очі і обробляється іншими частинами мозку.

Вчені працюють над унікальною системою загоєння шкіри 23.03.2018 Вчені працюють над унікальною системою загоєння шкіри

Приволзький федеральний медичний дослідний центр розробляє штучний аналог шкіри. Основне призначення - лікування опіків і хронічних виразок. За словами розробників, всі наявні світові еквіваленти шкіри або малоефективні, або відрізняються високою ціною.

Яйцеклітини можливо отримати в лабораторних умовах, довели вчені 23.03.2018 Яйцеклітини можливо отримати в лабораторних умовах, довели вчені

Вченим вперше вдалося перетворити клітини яєчників в повноцінні яйцеклітини. У цьому їм допомогла суміш з сигнальних молекул.

Епідеміологи придумали, як передбачати пандемії грипу 23.03.2018 Епідеміологи придумали, як передбачати пандемії грипу

"Розумний термометр", пов'язаний з мобільним додатком, здатний відстежувати активність грипу в режимі реального часу. Він допомагає передбачити те, як пошириться інфекція.

Унікальна робота: експерти навчилися вирощувати нові нирки 23.03.2018 Унікальна робота: експерти навчилися вирощувати нові нирки

Вперше в світі вченим вдалося зробити структури, що нагадують людські нирки, в живому організмі. Ці елементи справжніх нирок здатні виділяти сечу, що можна вважати значним медичним проривом.

Дослідники зробили ультрафіолет безпечним для людей 23.03.2018 Дослідники зробили ультрафіолет безпечним для людей

У медичній практиці ультрафіолетове опромінення використовується для дезінфекції приміщень і медичних приладів. Це дієвий засіб проти мікробів. Однак ультрафіолет шкідливий для людини. Щоб використовувати всі позитивні ефекти ультрафіолету, але убезпечити людину, досить скоротити довжину хвилі, встановили американські вчені.

Новий тест дозволить визначити ризик проблем із серцем 22.03.2018 Новий тест дозволить визначити ризик проблем із серцем

Дослідники з Університету Шеффілда вивчили зразки крові понад 4300 осіб з гострим коронарним синдромом після виписки з лікарні. Вчені вимірювали максимальну щільність тромбу і час, який йшов на його руйнування.

Вчені знайшли білок, що допомагає при грипі 22.03.2018 Вчені знайшли білок, що допомагає при грипі

Фахівці з Університету Пенсільванії виявили, що білок GM-CSF модифікує імунну відповідь на грип. Він знижує рівень запалення в легенях і підвищує виживаність при грипі. До таких висновків вчені прийшли в ході дослідження на мишах.

Мурахи допоможуть отримати потужні антибіотики 22.03.2018 Мурахи допоможуть отримати потужні антибіотики

Про протимікробні з'єднання у деяких мурах (наприклад, червоної вогняної мурашки) відомо давно. В ході нового дослідження фахівці з Університету Північної Кароліни вивчили 20 видів мурах. Вчені виявили в екзоскелеті у 12 видів ефективні антимікробні сполуки. У решти мурах таких речовин не було.

Знання декількох мов уповільнює прогресування хвороби Альцгеймера 22.03.2018 Знання декількох мов уповільнює прогресування хвороби Альцгеймера

Нове дослідження, проведене вченими з Університету Конкордія, показало, що вільне володіння двома і більше мовами захищає мозок людей, які страждають від деменції. Воно сприяє збереженню сірої речовини в частинах мозку, порушених хворобою.

Кажани приховують ключ до довгого життя 22.03.2018 Кажани приховують ключ до довгого життя

Співробітники Університетського коледжу Дубліна вивчили ДНК близько 500 диких кажанів чотирьох видів. Фахівців цікавили теломери кажанів. Теломери - захисні елементи хромосом, які коротшають у міру старіння у багатьох тварин. Однак це не стосується ночниц (коротковухих кажанів).

Австралійські дослідники знайшли в клітинах "вимикач" запалення 21.03.2018 Австралійські дослідники знайшли в клітинах "вимикач" запалення

У здорових клітинах є механізм, що вчасно зупиняє процес запалення. Але при деяких хворобах цей механізм дає збій. Запалення супроводжує такі захворювання, як діабет, хвороба Альцгеймера, подагра і патології печінки. Співробітники Університету Квінсленда з'ясували, як клітини регулюють запуск і зупинку запалення.

Універсальний протираковий препарат випробують на людях 21.03.2018 Універсальний протираковий препарат випробують на людях

У Стенфордському університеті випробування проходить новий засіб, яке обіцяє знищувати ракові пухлини у всьому тілі. Він працює за рахунок стимуляції імунітету. Відомо: препарат зміг позбавити від раку 87 з 90 піддослідних мишей. Вчені вважають, що засіб підійде для терапії всіх видів онкологічних захворювань, включаючи лімфому, меланому, рак товстої кишки і молочної залози. Засіб вже почали тестувати на добровольцях (15 пацієнтів з лімфомою).

Люди, які страждають на діабет, схильні до катаракти, показали дослідження 21.03.2018 Люди, які страждають на діабет, схильні до катаракти, показали дослідження

Катаракта - часткове або повне помутніння кришталика ока. Це найпоширеніше ускладнення при діабеті. Найбільш часто з ним стикаються жінки з діабетом 2-го типу. Учені поки не знають, яким чином діабет впливає на розвиток катаракти. Однак нове міжнародне дослідження показало: між цими захворюваннями існує тісний зв'язок.

Начало | Пред. | 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | След. | Конец Все