При голодуванні стовбурові клітини відновлюються, показало дослідження 18.06.2018 При голодуванні стовбурові клітини відновлюються, показало дослідження

Виявляється, голодування протягом доби сприяє відновленню стовбурових клітин. До такого висновку прийшли вчені з США в ході експериментів з літніми і молодими мишами. У голодуючих гризунів клітини починали руйнувати жирні кислоти замість глюкози. Завдяки цьому поліпшувалася здатність стовбурових клітин кишечника до регенерації.

Виявлено багатообіцяючий препарат для лікування хвороби Альцгеймера 18.06.2018 Виявлено багатообіцяючий препарат для лікування хвороби Альцгеймера

Вчені багато років намагаються знайти ліки від хвороби Альцгеймера. Однак на даний момент немає ефективних засобів, здатних зупинити або істотно уповільнити перебіг цього важкого нейродегенеративного захворювання. Фахівці з США з'ясували, що речовина камбінол може запобігти ураженню нейронів у пацієнтів з хворобою Альцгеймера.

Перший реально працюючий засіб проти алкоголізму пройшов випробування 18.06.2018 Перший реально працюючий засіб проти алкоголізму пройшов випробування

Співробітники Техаського Університету протестували новий засіб проти алкогольної залежності. Препарату вдалося повністю придушити тягу до алкоголю у щурів і черв'яків. Це виділяє його на тлі інших експериментальних засобів проти алкоголізму, які діють слабо і мають безліч побічних ефектів.

Медики визначили основні чинники ризику появи целюліту 17.06.2018 Медики визначили основні чинники ризику появи целюліту

Наявність целюліту не пов'язане з вагою людини, і представляє досить серйозну косметичну проблему для багатьох. Експерти розповіли, які фактори сприяють розвитку целюліту. Один з найпотужніших чинників - зміна гормонального фону. З цієї причини целюліт нерідко виявляється в період статевого дозрівання (в 11-15 років).

Холодний трав'яний чай - відмінний засіб для схуднення 17.06.2018 Холодний трав'яний чай - відмінний засіб для схуднення

Чай є важливою складовою багатьох дієт. Швейцарські дослідники виявили: холодний трав'яний чай спалює калорії набагато ефективніше традиційного гарячого напою.

Фахівці розповіли, для кого небезпечні соціальні мережі 17.06.2018 Фахівці розповіли, для кого небезпечні соціальні мережі

Користуючись соціальними мережами, багато людей мимоволі порівнюють своє життя з успіхами однолітків. Це може спровокувати важку депресію. Американські вчені з'ясували: з цим наслідком в основному стикаються люди у віці від 30 до 50 років, а ось для молоді, яка виросла в епоху інтернету, соціальні мережі не становлять особливої ​​загрози.

Темний шоколад може поліпшити зір, показав експеримент 17.06.2018 Темний шоколад може поліпшити зір, показав експеримент

Вчені з Університету "Воплощенного Слова" виявили, що кілька шматочків темного шоколаду викликають зростання гостроти зору. Судячи з усього, справа в флавоноїдах - антиоксидантах, що містяться в темному шоколаді. У дослідженні взяли участь 30 здорових людей (середній вік - 26 років).

Щоб зміцнити здоров'я серця, треба їсти більше бобових, кажуть експерти 17.06.2018 Щоб зміцнити здоров'я серця, треба їсти більше бобових, кажуть експерти

Фахівці з США вивчили вплив бобових на здоров'я серцево-судинної системи. Як відомо, в бобових міститься багато білка і клітковини. Вчені стверджують, що дієта з високим вмістом бобових ефективно знижує рівень холестерину в крові.

Музика позитивно впливає на відносини між дітьми і батьками 16.06.2018 Музика позитивно впливає на відносини між дітьми і батьками

Вчені з Університету Арізони стверджують: щоб в майбутньому відносини з дітьми були хорошими, потрібно частіше слухати музику всією сім'єю. Фахівці виявили, що чоловіки і жінки, які слухали і обговорювали музику з батьками в дитинстві та підлітковому віці, частіше мали добрі стосунки з батьками і матерями на початку дорослого життя.

Психологи радять дорослим пригадати дитинство і взятися за розмальовки 16.06.2018 Психологи радять дорослим пригадати дитинство і взятися за розмальовки

Згідно з останнім дослідженням Університету Західної Англії розфарбовування різних картинок знижує рівень стресу і підвищує ступінь креативності. Була проведена серія експериментів.

Неврологи пояснили, чому люди неадекватно себе оцінюють 16.06.2018 Неврологи пояснили, чому люди неадекватно себе оцінюють

Вчені виявили дивну особливість головного мозку. Вона змушує нас думати, що в якийсь момент ми виглядаємо на диво добре. Взагалі через ці ілюзії ми можемо здаватися собі повніше або стрункіше, ніж насправді.

Дослідники перевернули стандартне уявлення про чаї 16.06.2018 Дослідники перевернули стандартне уявлення про чаї

Чай - один з найпопулярніших напоїв у світі. Він вважається надзвичайно корисним за рахунок вмісту антиоксидантів. Однак мало хто знає, що не всі продукти поєднуються з чаєм. Суть в наступному: якщо дані продукти потраплять в організм разом з чаєм, вони втратять свої корисні властивості.

Вітамін B6 допомагає запам'ятовувати сни, показало дослідження 16.06.2018 Вітамін B6 допомагає запам'ятовувати сни, показало дослідження

За словами фахівців, середньостатистична людина проводить близько 6 років свого життя уві сні. Свідомий сон (коли людина усвідомлює, що бачить сон, і навіть може управляти його змістом) може допомогти в позбавленні від кошмарів, лікуванні фобій, вирішенні проблем, вдосконалення моторних навичок і навіть фізичної реабілітації. Але для початку необхідно навчитися регулярно запам'ятовувати свої сни.

Революційний тест покаже, якого кольору ваш біль 15.06.2018 Революційний тест покаже, якого кольору ваш біль

Австралійські вчені представили перший в світі аналіз крові, що дозволяє виявити наявність хронічного болю. Аналіз визначає зміну кольору в імунних клітинах, на які впливає хронічний біль. Це дозволяє діагностувати реальну гостроту больових відчуттів.

Дослідники виявили новий механізм виникнення сивини 15.06.2018 Дослідники виявили новий механізм виникнення сивини

Нове дослідження, проведене на мишах, показало, чому волосся сивіє при серйозних захворюваннях і хронічному стресі. Вчені з Національного інституту охорони здоров'я США і Університету Алабами знайшли зв'язок між кольором волосся і імунною відповіддю.

Вченим вдалося синтезувати ембріон зі стовбурових клітин 15.06.2018 Вченим вдалося синтезувати ембріон зі стовбурових клітин

Причина ранніх викиднів часто є загадкою для медиків. Дослідження на ембріонах вкрай складно реалізувати як з технічної, так і з етичної точки зору. Голландські фахівці змогли створити штучний ембріон з двох груп стовбурових клітин.

Вчені пояснили справжню природу свербежу 15.06.2018 Вчені пояснили справжню природу свербежу

Співробітники Медичної школи Вашингтонського університету з'ясували: свербіж, викликаний дотиком, безпосередньо пов'язаний з кількістю рецепторів в шкірі. Дані рецептори відомі як клітини Меркеля.

Дослідження виявило у аспірину неприємний побічний ефект 15.06.2018 Дослідження виявило у аспірину неприємний побічний ефект

Регулярний прийом аспірину дозволяє розріджувати кров, запобігаючи утворенню тромбів. Даний режим превентивної терапії нерідко призначають сердечникам. Однак аспірин не такий вже й безпечний. Було доведено: щоденний прийом аспірину майже в 2 рази підвищує ризик розвитку меланоми у чоловіків.

Штучна сітківка може повернути людям зір 14.06.2018 Штучна сітківка може повернути людям зір

У деяких випадках сліпота виникає через деградацію світлочутливих клітин сітківки ока. Вони втрачають здатність перетворювати світло в електричні імпульси, зрозумілі мозку. Ізраїльські вчені і їх колеги зі Швеції знайшли спосіб повернути зір людям з такою проблемою.

Вчені запропонували новий підхід в лікуванні екземи 14.06.2018 Вчені запропонували новий підхід в лікуванні екземи

Це атопічний дерматит, що характеризується сильним запаленням і подразненням шкіри. Експерти роблять ставку на живі бактерії Roseomonas mucosa, які в нормі можна знайти на поверхні шкіри будь-якої людини. Як показали експерименти, якщо пересадити на шкіру людини з дерматитом бактерії зі шкіри здорової людини, тяжкість симптомів значно знизиться.

Начало | Пред. | 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | След. | Конец Все