|
|
Title
- Титул.
- Зміст.
- Мінцер О. П. Інформатика та охорона здоров’я. - C. 8-22.
- Веселий С. В., Сопов Г. О. Прогнозування перебігу та наслідку спайкової кишкової непрохідності у дітей. - C. 22-28.
- Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого навчання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань edupro. - C. 28-35.
- Гойко О. В. Проблеми описування та використання статистичних методів у наукових роботах і статтях. - C. 35-39.
- Краснов В. В. Принципи розробки навчальних описових моделей лікувального процесу. - C. 39-44.
- Бабінцева Л. Ю. Концепція інформатизації ринку лікарських засобів та фармацевтичних послуг. - C. 44-49.
- Мохначов С. І. Методичні аспекти проведення дистанційного навчання. - C. 49-53.
- Пономаренко Л. І. Використання фармакокінетичних параметрів з метою планування режимів дозування для лікарських плівок під умовною назвою метро-плівка. - C. 53-57.
- Марценюк В. П., Семенець А. В., Стаханська О. О. Нейромережеве прогнозування складання студентами-медиками ліцензійного інтегрованого іспиту "крок 1" на основі результатів поточної успішності та семестрового комплексного тестового. - C. 57-63.
- Вакуленко Д. В. Медична інформаційна система взаємодії спеціаліста з масажу та пацієнт. - C. 63-70.
|
|