Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Издательский дом ЗАСЛАВСКИЙ Zepter
Технічна підтримка
Ми в соц. мережах
Google+

№1, зима 2012



Номер присвячений темі маркетингу в медицині. Ви знайдете матеріали про різноманітні інструменти маркетингу, а більш детально ми зосередилися на таких важливих темах як бренд медичного закладу та використання соціальних медіа в медичному маркетингу.

Зміст номеру:

Спеціальний випуск на тему «Маркетинг в охороні здоров’я»

Дайджест блогів

Некролог Google Health або чому Медицина 2.0 не працює

Найбільші помилки в медичному маркетингу

5D створення брендингової стратегії

Наскільки важливим може бути супровід для пацієнта

Соціальні медіа та охорона здоров’я

Додати у друзі. Медицина вже змирилася із соціальними медіа. Час їх використовувати?


Інтернет-спільноти та медичний маркетинг. Інтерв’ю з Тетяною Конотопською, засновницею порталу roditeli.ua та інтернет-спільноти мам в Україні.

Сім помилок, яких припускаються медики в соціальних медіа.

Спілкуватися від першої особи. Інтерв’ю про використання соціальних медіа в медицині із Сергієм Розумним, регіональним менеджером Siemens Ukraine.

Інструменти маркетингу

Що варто знати про основні фактори задоволеності пацієнтів?

База даних клієнтів як найцінніший актив клініки.

Чотири фактори успішного дослідження ринку в охороні здоров’я.

Як пацієнти обирають медичні заклади? Інтерв’ю з Наталією Нев’ядомською, керівником компанії «Центр бізнес інновацій», на основі дослідження клієнтів страхових компаній.

Ціна медичної послуги як інструмент маркетингу.

Соціальний маркетинг: просування і «продаж» здорового способу життя.

Тема номера: Бренд медичного закладу

Бренд: для тих, хто прагне розвитку. Ексклюзивне інтерв’ю з Тетяною Міхновою, керівником проекту та генеральним директором Медичного Центру Святої Параскеви (Львів).

Анатомія бренду. Що таке бренд і як з ним працювати?

Код Мейо. Стаття про три підвалини найбільш знаного медичного бренду в світі.

Бренд — це для тих, хто хоче розвивати бізнес

Тетяна Міхнова, керівник проекту та генеральний директор Медичного Центру Святої Параскеви у Львові у ексклюзивному інтерв’ю ділиться своїми поглядами на те, що таке бренд для медичного закладу та як його побудувати.

На основі досвіду створення кількох успішних медичних брендів в Україні пані Тетяна визначає ключові моменти, без яких бренд не може відбутися. Серед них — постійність, виконання обіцянок клієнтові, довіра всередині колективу.

Сильний бренд — це безцінний актив. Але він не виникає сам по собі. Він народжується лише в організаціях, де є здорові амбіції та бажання рости і розвиватися: «Якщо хочете, щоб все було як є — не потрібно думати про бренд».



Код Мейо 


Клініка Мейо — найбільш знаний у світі медичний бренд. Як він став таким? «Код Мейо» дуже простий і зовсім не секретний. Він складається з трьох принципів: пацієнт понад усе, командна робота, розвиток талантів. В статті наведені три короткі історії, які показують, як клініка сповідувала ці принципи від дня свого заснування понад сто років тому.

Джерело: promagazine.com.ua

Як пацієнти обирають медичні заклади?

Дослідження консалтингової компанії «Центр бізнес інновацій» виявило, що для пацієнтів репутація клініки, уважне ставлення та відсутність черг більш важливі за сучасне обладнання відомих марок. Чи стало це новиною для клінік? Про це ми запитали керівника «Центру бізнес інновацій» Наталію Нев’ядомську.

Спілкуватися від першої особи

Сергій Розумний (Siemens Ukraine) розповідає, що медичні заклади можуть з успіхом використовувати соціальні медіа для маркетингу. В Інтернеті клініки повинні поводитися більш сміливо, активно експериментувати. Головне — зрозуміти, що соціальні медіа створенні не для реклами, а для спілкування від першої особи.


№1, зима 2012
№2, весна 2012
№4, осінь 2012
№3, лето 2012
№5, весна 2013
№6, літо 2013
№7, осінь 2013
№8, зима-весна 2014
Новини
12.12.2017  Незвичайна система швидко затягує практично будь-які поранення
12.12.2017  Ожиріння повя'зане з 13 видами раку, попереджають онкологи
12.12.2017  Стартує перше в світі масштабне випробування універсальної вакцини проти грипу
12.12.2017  Голодування позитивно позначається на здоров'ї волосся, встановили вчені
12.12.2017  Генетики знайшли унікальні гени у жителів півночі Сибіру
11.12.2017  Наслідки серцевого нападу можливо повністю видалити, кажуть кардіологи
11.12.2017  Дослідники виявили ген, пов'язаний з шизофренією і біполярним розладом
11.12.2017  Вчені розробили новий метод відновлення пошкоджених тканин
11.12.2017  Новий тест допоможе виявити хворобу Альцгеймера до появи симптомів
11.12.2017  Просте рішення: таблетка з целюлозою допоможе знизити вагу
10.12.2017  Щоб виглядати здоровим, потрібно посміхатися, довів експеримент
10.12.2017  Хороші батьки зміцнюють здоров'я дітей, показало дослідження
10.12.2017  Щоб швидше відчути себе ситим, потрібно їсти певні продукти
10.12.2017  Глибокий сон відіграє ключову роль у візуальному навчанні
10.12.2017  Пестициди зв'язали з пухлинами мозку у дітей
09.12.2017  Пиво особливим чином впливає на мозок, говорять вчені
09.12.2017  Медитація позитивно позначається на серці та судинах, показало дослідження
09.12.2017  Щоб бути здоровим, потрібно включити в щоденний раціон огірки, показало дослідження
09.12.2017  Якщо займатися спортом хоча б раз на тиждень, можна не боятися депресії
09.12.2017  Люди, які говорять на двох мовах, швидше вчать нові мови
HINARI
PubMed