Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Первый украинский нефрологический сайт проф. Д. Иванова Zepter
Технічна підтримка

№1, зима 2012



Номер присвячений темі маркетингу в медицині. Ви знайдете матеріали про різноманітні інструменти маркетингу, а більш детально ми зосередилися на таких важливих темах як бренд медичного закладу та використання соціальних медіа в медичному маркетингу.

Зміст номеру:

Спеціальний випуск на тему «Маркетинг в охороні здоров’я»

Дайджест блогів

Некролог Google Health або чому Медицина 2.0 не працює

Найбільші помилки в медичному маркетингу

5D створення брендингової стратегії

Наскільки важливим може бути супровід для пацієнта

Соціальні медіа та охорона здоров’я

Додати у друзі. Медицина вже змирилася із соціальними медіа. Час їх використовувати?


Інтернет-спільноти та медичний маркетинг. Інтерв’ю з Тетяною Конотопською, засновницею порталу roditeli.ua та інтернет-спільноти мам в Україні.

Сім помилок, яких припускаються медики в соціальних медіа.

Спілкуватися від першої особи. Інтерв’ю про використання соціальних медіа в медицині із Сергієм Розумним, регіональним менеджером Siemens Ukraine.

Інструменти маркетингу

Що варто знати про основні фактори задоволеності пацієнтів?

База даних клієнтів як найцінніший актив клініки.

Чотири фактори успішного дослідження ринку в охороні здоров’я.

Як пацієнти обирають медичні заклади? Інтерв’ю з Наталією Нев’ядомською, керівником компанії «Центр бізнес інновацій», на основі дослідження клієнтів страхових компаній.

Ціна медичної послуги як інструмент маркетингу.

Соціальний маркетинг: просування і «продаж» здорового способу життя.

Тема номера: Бренд медичного закладу

Бренд: для тих, хто прагне розвитку. Ексклюзивне інтерв’ю з Тетяною Міхновою, керівником проекту та генеральним директором Медичного Центру Святої Параскеви (Львів).

Анатомія бренду. Що таке бренд і як з ним працювати?

Код Мейо. Стаття про три підвалини найбільш знаного медичного бренду в світі.

Бренд — це для тих, хто хоче розвивати бізнес

Тетяна Міхнова, керівник проекту та генеральний директор Медичного Центру Святої Параскеви у Львові у ексклюзивному інтерв’ю ділиться своїми поглядами на те, що таке бренд для медичного закладу та як його побудувати.

На основі досвіду створення кількох успішних медичних брендів в Україні пані Тетяна визначає ключові моменти, без яких бренд не може відбутися. Серед них — постійність, виконання обіцянок клієнтові, довіра всередині колективу.

Сильний бренд — це безцінний актив. Але він не виникає сам по собі. Він народжується лише в організаціях, де є здорові амбіції та бажання рости і розвиватися: «Якщо хочете, щоб все було як є — не потрібно думати про бренд».



Код Мейо 


Клініка Мейо — найбільш знаний у світі медичний бренд. Як він став таким? «Код Мейо» дуже простий і зовсім не секретний. Він складається з трьох принципів: пацієнт понад усе, командна робота, розвиток талантів. В статті наведені три короткі історії, які показують, як клініка сповідувала ці принципи від дня свого заснування понад сто років тому.

Джерело: promagazine.com.ua

Як пацієнти обирають медичні заклади?

Дослідження консалтингової компанії «Центр бізнес інновацій» виявило, що для пацієнтів репутація клініки, уважне ставлення та відсутність черг більш важливі за сучасне обладнання відомих марок. Чи стало це новиною для клінік? Про це ми запитали керівника «Центру бізнес інновацій» Наталію Нев’ядомську.

Спілкуватися від першої особи

Сергій Розумний (Siemens Ukraine) розповідає, що медичні заклади можуть з успіхом використовувати соціальні медіа для маркетингу. В Інтернеті клініки повинні поводитися більш сміливо, активно експериментувати. Головне — зрозуміти, що соціальні медіа створенні не для реклами, а для спілкування від першої особи.


№1, зима 2012
№2, весна 2012
№4, осінь 2012
№3, лето 2012
№5, весна 2013
№6, літо 2013
№7, осінь 2013
№8, зима-весна 2014
Новини
30.06.2021  Вчені створили комп’ютер, що визначає біологічний вік мозку
29.06.2021  У Новій Зеландії планують заборонити тютюнопаління до 2025 року
25.06.2021  Зв’язок мозку та кишківника: мікрофлора нашого шлунку пов'язана з психічним станом
24.06.2021  Ген, який викликає розумову відсталість, виявили вчені
23.06.2021  Кава попереджає хвороби печінки – дослідження
22.06.2021  Скільки треба з'їсти чорниці, щоб знизити тиск і очистити судини
19.06.2021  Програвання нав'язливої мелодії в голові зміцнює пам'ять – дослідження
17.06.2021  Використання віртуальної реальності для лікування людей з розладами психічного здоров’я
16.06.2021  П'ять натуральних розріджувачів крові, які рятують від інсульту і тромбів
15.06.2021  Як генетичні фактори впливають на тривалість життя
14.06.2021  П'ять ознак нестачі магнію в організмі
11.06.2021  Науковці створили «електронний ніс» для діагностування раку
10.06.2021  Виявлено новий ген, що допоможе в лікуванні розсіяного склерозу
09.06.2021  Вживання жирної риби зменшує ризик розвитку цукрового діабету 2 типу
08.06.2021  Мікрофлора кишківника впливає на регуляцію рівня глюкози в крові
07.06.2021  Вчені відкрили білок, який утворюється після інсульту та спричиняє нейродегенерацію
04.06.2021  Здоров'я імунної системи людини напряму залежить від концентрації непатогенних грибків в кишківнику
03.06.2021  Дієта з високим вмістом фруктози спричиняє пошкодження імунної системи
02.06.2021  Розлади імунної системи мозку приводять до розвитку психічних захворювань
01.06.2021  Пошкодження нервової системи при COVID-19 спричинене інфікуванням мозкових клітин - перицитів
HINARI
PubMed