Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Издательский дом ЗАСЛАВСКИЙ Zepter
Технічна підтримка

№1, зима 2012



Номер присвячений темі маркетингу в медицині. Ви знайдете матеріали про різноманітні інструменти маркетингу, а більш детально ми зосередилися на таких важливих темах як бренд медичного закладу та використання соціальних медіа в медичному маркетингу.

Зміст номеру:

Спеціальний випуск на тему «Маркетинг в охороні здоров’я»

Дайджест блогів

Некролог Google Health або чому Медицина 2.0 не працює

Найбільші помилки в медичному маркетингу

5D створення брендингової стратегії

Наскільки важливим може бути супровід для пацієнта

Соціальні медіа та охорона здоров’я

Додати у друзі. Медицина вже змирилася із соціальними медіа. Час їх використовувати?


Інтернет-спільноти та медичний маркетинг. Інтерв’ю з Тетяною Конотопською, засновницею порталу roditeli.ua та інтернет-спільноти мам в Україні.

Сім помилок, яких припускаються медики в соціальних медіа.

Спілкуватися від першої особи. Інтерв’ю про використання соціальних медіа в медицині із Сергієм Розумним, регіональним менеджером Siemens Ukraine.

Інструменти маркетингу

Що варто знати про основні фактори задоволеності пацієнтів?

База даних клієнтів як найцінніший актив клініки.

Чотири фактори успішного дослідження ринку в охороні здоров’я.

Як пацієнти обирають медичні заклади? Інтерв’ю з Наталією Нев’ядомською, керівником компанії «Центр бізнес інновацій», на основі дослідження клієнтів страхових компаній.

Ціна медичної послуги як інструмент маркетингу.

Соціальний маркетинг: просування і «продаж» здорового способу життя.

Тема номера: Бренд медичного закладу

Бренд: для тих, хто прагне розвитку. Ексклюзивне інтерв’ю з Тетяною Міхновою, керівником проекту та генеральним директором Медичного Центру Святої Параскеви (Львів).

Анатомія бренду. Що таке бренд і як з ним працювати?

Код Мейо. Стаття про три підвалини найбільш знаного медичного бренду в світі.

Бренд — це для тих, хто хоче розвивати бізнес

Тетяна Міхнова, керівник проекту та генеральний директор Медичного Центру Святої Параскеви у Львові у ексклюзивному інтерв’ю ділиться своїми поглядами на те, що таке бренд для медичного закладу та як його побудувати.

На основі досвіду створення кількох успішних медичних брендів в Україні пані Тетяна визначає ключові моменти, без яких бренд не може відбутися. Серед них — постійність, виконання обіцянок клієнтові, довіра всередині колективу.

Сильний бренд — це безцінний актив. Але він не виникає сам по собі. Він народжується лише в організаціях, де є здорові амбіції та бажання рости і розвиватися: «Якщо хочете, щоб все було як є — не потрібно думати про бренд».



Код Мейо 


Клініка Мейо — найбільш знаний у світі медичний бренд. Як він став таким? «Код Мейо» дуже простий і зовсім не секретний. Він складається з трьох принципів: пацієнт понад усе, командна робота, розвиток талантів. В статті наведені три короткі історії, які показують, як клініка сповідувала ці принципи від дня свого заснування понад сто років тому.

Джерело: promagazine.com.ua

Як пацієнти обирають медичні заклади?

Дослідження консалтингової компанії «Центр бізнес інновацій» виявило, що для пацієнтів репутація клініки, уважне ставлення та відсутність черг більш важливі за сучасне обладнання відомих марок. Чи стало це новиною для клінік? Про це ми запитали керівника «Центру бізнес інновацій» Наталію Нев’ядомську.

Спілкуватися від першої особи

Сергій Розумний (Siemens Ukraine) розповідає, що медичні заклади можуть з успіхом використовувати соціальні медіа для маркетингу. В Інтернеті клініки повинні поводитися більш сміливо, активно експериментувати. Головне — зрозуміти, що соціальні медіа створенні не для реклами, а для спілкування від першої особи.


№1, зима 2012
№2, весна 2012
№4, осінь 2012
№3, лето 2012
№5, весна 2013
№6, літо 2013
№7, осінь 2013
№8, зима-весна 2014
Новини
23.06.2018  Штучний інтелект здатний визначити характер по очах
23.06.2018  Дослідники зупинили ріст агресивної пухлини молочної залози
23.06.2018  Відкриття: через гучне хропіння череп стає тоншим
23.06.2018  Розігрівати їжу в пластикових контейнерах небезпечно для здоров'я
23.06.2018  Експерти виявили механізми універсального захисту від ожиріння
22.06.2018  Антибіотики провокують появу каменів у нирках
22.06.2018  Дефіцит таурину - одна з причин безпліддя у чоловіків
22.06.2018  Ін'єкція нановолокон позбавить від атеросклерозу
22.06.2018  Дослідники розповіли, як можна перемогти старече недоумство
22.06.2018  Генетики пролили світло на те, як проказа захопила Європу
21.06.2018  Стимуляція мозку допомагає людям, які перенесли інсульт, ходити швидше
21.06.2018  Революція в медицині: вчені представили портативну МРТ-рукавичку
21.06.2018  Вірус гепатиту В виявився набагато старше, ніж вважалося
21.06.2018  Червоне вино приховує в собі справжній порятунок від раку простати
21.06.2018  Генетики дізналися, яким чином рак шкіри і якість засмаги пов'язані
20.06.2018  М'язову тканину можна навчити регенерації, довели експерименти
20.06.2018  Новий спосіб істотно спростить діагностику раку легенів
20.06.2018  Вчені розповіли, що допомагає дітям навчитися говорити
20.06.2018  Фахівцям вдалося впоратися з діабетом 1-го типу
20.06.2018  Препарат від остеопорозу може зупинити облисіння
HINARI
PubMed