Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Первый украинский нефрологический сайт проф. Д. Иванова Zepter
Технічна підтримка

№1, зима 2012



Номер присвячений темі маркетингу в медицині. Ви знайдете матеріали про різноманітні інструменти маркетингу, а більш детально ми зосередилися на таких важливих темах як бренд медичного закладу та використання соціальних медіа в медичному маркетингу.

Зміст номеру:

Спеціальний випуск на тему «Маркетинг в охороні здоров’я»

Дайджест блогів

Некролог Google Health або чому Медицина 2.0 не працює

Найбільші помилки в медичному маркетингу

5D створення брендингової стратегії

Наскільки важливим може бути супровід для пацієнта

Соціальні медіа та охорона здоров’я

Додати у друзі. Медицина вже змирилася із соціальними медіа. Час їх використовувати?


Інтернет-спільноти та медичний маркетинг. Інтерв’ю з Тетяною Конотопською, засновницею порталу roditeli.ua та інтернет-спільноти мам в Україні.

Сім помилок, яких припускаються медики в соціальних медіа.

Спілкуватися від першої особи. Інтерв’ю про використання соціальних медіа в медицині із Сергієм Розумним, регіональним менеджером Siemens Ukraine.

Інструменти маркетингу

Що варто знати про основні фактори задоволеності пацієнтів?

База даних клієнтів як найцінніший актив клініки.

Чотири фактори успішного дослідження ринку в охороні здоров’я.

Як пацієнти обирають медичні заклади? Інтерв’ю з Наталією Нев’ядомською, керівником компанії «Центр бізнес інновацій», на основі дослідження клієнтів страхових компаній.

Ціна медичної послуги як інструмент маркетингу.

Соціальний маркетинг: просування і «продаж» здорового способу життя.

Тема номера: Бренд медичного закладу

Бренд: для тих, хто прагне розвитку. Ексклюзивне інтерв’ю з Тетяною Міхновою, керівником проекту та генеральним директором Медичного Центру Святої Параскеви (Львів).

Анатомія бренду. Що таке бренд і як з ним працювати?

Код Мейо. Стаття про три підвалини найбільш знаного медичного бренду в світі.

Бренд — це для тих, хто хоче розвивати бізнес

Тетяна Міхнова, керівник проекту та генеральний директор Медичного Центру Святої Параскеви у Львові у ексклюзивному інтерв’ю ділиться своїми поглядами на те, що таке бренд для медичного закладу та як його побудувати.

На основі досвіду створення кількох успішних медичних брендів в Україні пані Тетяна визначає ключові моменти, без яких бренд не може відбутися. Серед них — постійність, виконання обіцянок клієнтові, довіра всередині колективу.

Сильний бренд — це безцінний актив. Але він не виникає сам по собі. Він народжується лише в організаціях, де є здорові амбіції та бажання рости і розвиватися: «Якщо хочете, щоб все було як є — не потрібно думати про бренд».



Код Мейо 


Клініка Мейо — найбільш знаний у світі медичний бренд. Як він став таким? «Код Мейо» дуже простий і зовсім не секретний. Він складається з трьох принципів: пацієнт понад усе, командна робота, розвиток талантів. В статті наведені три короткі історії, які показують, як клініка сповідувала ці принципи від дня свого заснування понад сто років тому.

Джерело: promagazine.com.ua

Як пацієнти обирають медичні заклади?

Дослідження консалтингової компанії «Центр бізнес інновацій» виявило, що для пацієнтів репутація клініки, уважне ставлення та відсутність черг більш важливі за сучасне обладнання відомих марок. Чи стало це новиною для клінік? Про це ми запитали керівника «Центру бізнес інновацій» Наталію Нев’ядомську.

Спілкуватися від першої особи

Сергій Розумний (Siemens Ukraine) розповідає, що медичні заклади можуть з успіхом використовувати соціальні медіа для маркетингу. В Інтернеті клініки повинні поводитися більш сміливо, активно експериментувати. Головне — зрозуміти, що соціальні медіа створенні не для реклами, а для спілкування від першої особи.


№1, зима 2012
№2, весна 2012
№4, осінь 2012
№3, лето 2012
№5, весна 2013
№6, літо 2013
№7, осінь 2013
№8, зима-весна 2014
Новини
05.03.2022  Місто дбає про Головний прапор країни: сьогодні здійснили планові роботи із заміни полотнища (оновлено)
05.03.2022  Перша долікарська допомога
04.03.2022  Інформування про стан ядерної та радіаційної безпеки в умовах військового нападу Росії на Україну
03.03.2022  ЯК ОТРИМАТИ ПЕНСІЮ ТА ГРОШОВІ ВИПЛАТИ В УКРПОШТІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
03.03.2022  Створено Координаційний центр розміщення постраждалих від агресії РФ в Україні
02.03.2022  УРЯДОВА ЦІЛОДОБОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»
02.03.2022  Що робити у разі радіоактивного зараження?
01.03.2022  Національний банк відкрив спецрахунок для збору коштів на потреби армії (оновлено)
01.03.2022  ПОТРАПЛЯННЯ В ТЕЛЕВЕЖУ! ТИМЧАСОВО МОЖЕ БУТИ ВІДСУТНЄ МОВЛЕННЯ ТЕЛЕКАНАЛІВ
01.03.2022  З Україною Європейський Союз точно буде міцніший – Глава держави на сесії Європарламенту
28.02.2022  У Міністерстві внутрішніх справ України надали громадянам поради, як поводити себе на блокпостах.
28.02.2022  ЯК ПОВОДИТИСЯ ПРИ ОБСТРІЛІ.
27.02.2022  Що робити при хімічному зараженні?
26.02.2022  ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЗАБЕЗПЕЧУЄ ВЧАСНУ ВИПЛАТУ ПЕНСІЙ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
26.02.2022  У Києві зібрали поради для людей з інвалідністю на випадок надзвичайної ситуації (+відео)
25.02.2022  ВІТАЛІЙ КЛИЧКО: СТОЛИЦЯ ВСТУПИЛА В ФАЗУ ОБОРОНИ
25.02.2022  Національний банк та банківська система України надалі працюють
25.02.2022  СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ: ВСІМ ЗАКЛАДАМ ОСВІТИ РЕКОМЕНДОВАНО ПРИПИНИТИ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ТА ОГОЛОСИТИ КАНІКУЛИ НА ДВА ТИЖНІ
24.02.2022  Росія розпочала нову військову операцію проти нашої держави, по всій території України запроваджується воєнний стан
30.06.2021  Вчені створили комп’ютер, що визначає біологічний вік мозку
HINARI
PubMed