Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Издательский дом ЗАСЛАВСКИЙ Zepter
Технічна підтримка
Ми в соц. мережах
Google+

№1, зима 2012



Номер присвячений темі маркетингу в медицині. Ви знайдете матеріали про різноманітні інструменти маркетингу, а більш детально ми зосередилися на таких важливих темах як бренд медичного закладу та використання соціальних медіа в медичному маркетингу.

Зміст номеру:

Спеціальний випуск на тему «Маркетинг в охороні здоров’я»

Дайджест блогів

Некролог Google Health або чому Медицина 2.0 не працює

Найбільші помилки в медичному маркетингу

5D створення брендингової стратегії

Наскільки важливим може бути супровід для пацієнта

Соціальні медіа та охорона здоров’я

Додати у друзі. Медицина вже змирилася із соціальними медіа. Час їх використовувати?


Інтернет-спільноти та медичний маркетинг. Інтерв’ю з Тетяною Конотопською, засновницею порталу roditeli.ua та інтернет-спільноти мам в Україні.

Сім помилок, яких припускаються медики в соціальних медіа.

Спілкуватися від першої особи. Інтерв’ю про використання соціальних медіа в медицині із Сергієм Розумним, регіональним менеджером Siemens Ukraine.

Інструменти маркетингу

Що варто знати про основні фактори задоволеності пацієнтів?

База даних клієнтів як найцінніший актив клініки.

Чотири фактори успішного дослідження ринку в охороні здоров’я.

Як пацієнти обирають медичні заклади? Інтерв’ю з Наталією Нев’ядомською, керівником компанії «Центр бізнес інновацій», на основі дослідження клієнтів страхових компаній.

Ціна медичної послуги як інструмент маркетингу.

Соціальний маркетинг: просування і «продаж» здорового способу життя.

Тема номера: Бренд медичного закладу

Бренд: для тих, хто прагне розвитку. Ексклюзивне інтерв’ю з Тетяною Міхновою, керівником проекту та генеральним директором Медичного Центру Святої Параскеви (Львів).

Анатомія бренду. Що таке бренд і як з ним працювати?

Код Мейо. Стаття про три підвалини найбільш знаного медичного бренду в світі.

Бренд — це для тих, хто хоче розвивати бізнес

Тетяна Міхнова, керівник проекту та генеральний директор Медичного Центру Святої Параскеви у Львові у ексклюзивному інтерв’ю ділиться своїми поглядами на те, що таке бренд для медичного закладу та як його побудувати.

На основі досвіду створення кількох успішних медичних брендів в Україні пані Тетяна визначає ключові моменти, без яких бренд не може відбутися. Серед них — постійність, виконання обіцянок клієнтові, довіра всередині колективу.

Сильний бренд — це безцінний актив. Але він не виникає сам по собі. Він народжується лише в організаціях, де є здорові амбіції та бажання рости і розвиватися: «Якщо хочете, щоб все було як є — не потрібно думати про бренд».



Код Мейо 


Клініка Мейо — найбільш знаний у світі медичний бренд. Як він став таким? «Код Мейо» дуже простий і зовсім не секретний. Він складається з трьох принципів: пацієнт понад усе, командна робота, розвиток талантів. В статті наведені три короткі історії, які показують, як клініка сповідувала ці принципи від дня свого заснування понад сто років тому.

Джерело: promagazine.com.ua

Як пацієнти обирають медичні заклади?

Дослідження консалтингової компанії «Центр бізнес інновацій» виявило, що для пацієнтів репутація клініки, уважне ставлення та відсутність черг більш важливі за сучасне обладнання відомих марок. Чи стало це новиною для клінік? Про це ми запитали керівника «Центру бізнес інновацій» Наталію Нев’ядомську.

Спілкуватися від першої особи

Сергій Розумний (Siemens Ukraine) розповідає, що медичні заклади можуть з успіхом використовувати соціальні медіа для маркетингу. В Інтернеті клініки повинні поводитися більш сміливо, активно експериментувати. Головне — зрозуміти, що соціальні медіа створенні не для реклами, а для спілкування від першої особи.


№1, зима 2012
№2, весна 2012
№4, осінь 2012
№3, лето 2012
№5, весна 2013
№6, літо 2013
№7, осінь 2013
№8, зима-весна 2014
Новини
19.10.2017  Дослідники знаходяться за крок від отримання вакцини проти ВІЛ
19.10.2017  В інтересах людини бути щасливою, заявляють кардіологи
19.10.2017  Хворобу печінки можна діагностувати легко і швидко по слині
19.10.2017  Перепрограмування імунітету - ключ до успіху в боротьбі з раком
19.10.2017  Російські хіміки знайшли на Далекому Сході природні джерела ліків
18.10.2017  Педіатри: дитина все чує і розуміє, навіть не народившись
18.10.2017  Онкологи виявили нове джерело розвитку раку кишечника
18.10.2017  Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) просить більше грошей на свою роботу
18.10.2017  Генетики, здається, розкрили таємницю походження синдрому Туретта
18.10.2017  Експерти знайшли реальний спосіб перемогти хворобу Альцгеймера
17.10.2017  М'яке серце може позбавити від донорських органів раз і назавжди
17.10.2017  Замінник цукру виявився потужним антибіотичним засобом
17.10.2017  Американські вірусологи збираються повністю знищити небезпечних москітів
17.10.2017  Кишкові бактерії здатні впливати на емоційний стан
17.10.2017  Кардіологи категорично забороняють перевантажуватися на роботі і навчанні
16.10.2017  Максимальна тривалість життя може значно перевершити всі очікування
16.10.2017  Лікувальні овочі замість вакцин перевернуть сучасну медицину
16.10.2017  Перше в світі пробіотичне пиво представлено на суд громадськості
16.10.2017  Неврологи склали список продуктів харчування, які реально корисні для мозку
16.10.2017  Унікальна таблетка допоможе швидко освоїти нові навички
HINARI
PubMed