Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Издательский дом ЗАСЛАВСКИЙ Zepter
Технічна підтримка
Ми в соц. мережах
Google+

Підсумки другої щорічної конференції "Приватний медичний заклад: організація і управління"




4 та 5 жовтня у місті Києві відбулася друга щорічна конференція «Приватний медичний заклад: організація та управління».

Організатори заходу – юридична компанія «Бабич, Сисоєнко і Партнери» та консалтингова компанія «МедЕксперт» запросили провідних спеціалістів права, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій та медицини виступити з доповідями під час конференції.

Продовжуючи традицію, започатковану минулого року, конференція зібрала керівників приватних медичних закладів з усієї України. Тож, учасники мали змогу отримати унікальні знання не лише з виступів доповідачів, а й обмінюючись досвідом та професійними порадами з колегами під час перерв.

Програму конференції відкрила доповідь Міхнової Тетяни – генерального директора Медичного центру Святої Параскеви. Виступ пані Міхнової був присвячений темі вимірювання медичних результатів: факторам, які впливають на ефективність приватного медичного закладу; способам оцінки ефективності співробітників структурних підрозділів і компанії у цілому. Тетяна Андріївна радить застосовувати систему показників ефективності діяльності медичного закладу, оскільки вона дозволяє виділити процеси в організації, які дають основний результат; оцінити особисту ефективність кожного співробітника; орієнтувати персонал на досягнення необхідних результатів; пов’язати щоденну роботу персоналу зі стратегічними цілями. Пані Міхнова акцентувала увагу слухачів на тому, що оцінка ефективності діяльності приватного медичного закладу – цінний і необхідний інструмент, який впливає на процес прийняття рішень менеджментом закладу.

Богдан Кідонь, директор з маркетингу і продаж мережі лабораторій “Synevo”, продовжуючи тему ефективного управління і маркетингу, розповів про успішні маркетингові комунікації. Пан Кідонь наголосив, що, насамперед, потрібно виділити цільову аудиторію закладу (його потенційних клієнтів), зрозуміти її потреби і, відповідно, обирати найефективніший спосіб зв’язку з нею. Цей етап надзвичайно важливий, оскільки від нього безпосередньо залежить досягнення кінцевої мети: стимулювання продажів послуг. Доповідачем було розглянуто застосування на практиці таких інструментів комунікації як інформування клієнтів та створення пропозиції на ринку послуг, нагадування про заклад, використання яких призводить до підвищення пізнаваності медичного закладу.

У сучасну епоху розвинутих технологій та засобів комунікації будь-яке підприємство не може нехтувати перевагами користування мережею Інтернет. Не являються виключенням і заклади охорони здоров’я. Про управління процесом просування web-сайту медичного закладу розповів Олександр Перепічай, спеціаліст з інформаційних технологій компанії «МедЕксперт». Зокрема, фахівець поділився зі слухачами способами підвищення популярності сайту медичного закладу: це може бути контекстна реклама, СЕО просування, сторінки у соціальних мережах, розміщення статей на спеціалізованих форумах та порталах тощо. Усі ці методи працюють на підвищення пізнаваності приватної лікувальної установи.

Але рекламуючи медичний заклад або медичні послуги потрібно дотримуватися норм законодавства, зокрема, Закону України «Про рекламу» та Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Юридичним ризикам при рекламуванні медичних послуг та способам їх уникнення був присвячений виступ Сисоєнко Ірини, партнера ЮК «Бабич, Сисоєнко і Партнери», адвоката, патентного повіреного. Основними вимогами законодавства до реклами медичних послуг є те, що остання має містити лише об’єктивну інформацію і здійснюватися таким чином, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою, а рекламований товар – медичною послугою; інформація в рекламі повинна бути повною та достовірною, обов’язково у тексті реклами має бути присутня вимога про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням медичної послуги і попередження про можливе завдання самолікуванням шкоди власному здоров’ю, яке займає не менше 15% площі рекламного носія або тривалості рекламного повідомлення.

Про досить нову для України процедуру вирішення конфліктів медичних закладів з пацієнтами – медіацію розповів Сергій Антонов, медіатор, к.ю.н., керівник Міжнародного центру медіації у сфері медицини та фармації (Великобританія-Україна). Медіація – це спосіб вирішення конфліктів із залученням компетентного посередника (медіатора), який допомагає сторонам налаштувати комунікацію і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб вони самостійно могли знайти варіант рішення, який буде враховувати інтереси і потреби усіх учасників конфлікту.

Особливостям оподаткування медичних закладів був присвячений виступ Євгенія Черналівського, адвоката, юридичного консультанта. Слухачі дізналися, які системи оподаткування працюють сьогодні в Україні та якими показниками слід керуватися медичному закладу при виборі системи оподаткування на етапі створення.

Про спосіб підвищення ефективності роботи приватного медичного закладу без додаткових інвестицій та розширення штату працівників доповіла Олена Лепешина, виконавчий директор консалтингової компанії «МедЕксперт». Теорія обмежень, якій і був присвячений виступ пані Лепешиної, пропонує зосереджувати організаційні ресурси на усуненні обмежень, що заважають організації повністю використовувати свій потенціал. Доповідач звернула увагу слухачів на те, що головним зовнішнім обмеженням у медичній сфері є обмеження ринку. Тож, якщо кількість пацієнтів у медичному закладі недостатня для його підтримки чи розвитку, продажі знизилися при тому, що кількість працівників та обладнання залишилися незмінною, головну увагу потрібно приділити процесу просування медичних послуг на ринку, визначенню і усуненню причин, з яких пацієнти не повертаються в медичний заклад, а звертаються до іншої лікувальної установи, забезпеченню бездоганного обслуговування наявних пацієнтів.

Валерій Зукін, директор клініки репродуктивної медицини «Надія», поділився зі слухачами досвідом із використання у медичному закладі системи професійного розвитку лікаря. Пан Зукін звернув увагу слухачів на необхідність інвестицій у професійний розвиток персоналу медичного закладу та зазначив, що не слід боятися вкладати кошти в навчання персоналу, оскільки за умови наявності в медичному закладі ефективної організації роботи та системи мотивації, персонал буде працювати у цьому закладі та підвищувати завдяки знанням якість медичного обслуговування, що, в свою чергу, підвищує лояльність пацієнтів та показники діяльності закладу.

Лікар-кардіохірург Львівської обласної клінічної лікарні Тарас Рудик розповів про особливості впровадження закордонного медичного досвіду в Україні на основі досвіду співробітництва Львівської обласної клінічної лікарні і державної університетської клініки Чикаго.

Олена Бабич, партнер юридичної компанії «Бабич, Сисоєнко і Партнери», медичний адвокат, виступила з доповіддю, присвяченою темі лікарської таємниці. До інформації, що становить лікарську таємницю, входять не тільки дані про діагноз та стан здоров’я пацієнта, а і сам факт звернення особи за допомогою до медичного закладу. Пані Бабич під час доповіді детально розглянула випадки, передбачені законодавством, коли є можливість надати інформацію, що становить лікарську таємницю без згоди пацієнта.

Кожен приватний медичний заклад рано чи пізно стикається з необхідністю структурувати численну інформацію, яка зберігається та надходить до закладу: це і клієнтські бази, і історії хвороб, дані про кількість наданих медичних послуг тощо. Володимир Лиманець, керівник відділу впровадження медичних інформаційних систем компанії «МедЕксперт», розповів про альтернативу морально застарілим, незручним та несистематизованим паперовим журналам та електронним документам. За допомогою медичної інформаційної системи, в якій комплексно поєднані різні бази даних, засновник закладу може здійснювати фінансовий моніторинг, керівник – ефективно планувати використання ресурсів клініки, головний лікар – мати доступ до будь-якої медичної інформації, лікарі – працювати з медичною інформацією пацієнта у електронному вигляді, друкувати медичну документацію по формам згідно вимог МОЗ, працівники реєстратури – підвищити швидкість пошуку і вводу даних по пацієнту, а пацієнт – отримати доступ до своєї медичної картки.

Ірина Сисоєнко, адвокат, патентний повірений, фахівець у галузі права інтелектуальної власності, звернула увагу слухачів на тему інтелектуальної власності у медицині, зокрема, у роботі приватного медичного закладу. Основними об’єктами авторських прав у медицині являються комерційні найменування, знаки для товарів і послуг, програмні продукти для ЕОМ і бази даних, авторські методики діагностики, лікування, профілактики захворювань, стандарти роботи медичного закладу (менеджмент, діагностика, лікування, робота з пацієнтами). Сьогодні медичні заклади досить мало приділяють увагу питанням захисту інтелектуальної власності, що може викликати негативні наслідки, наприклад, використання торговельних марок та назв відомих медичних центрів третіми особами (без дозволу їх власників), нових унікальних методів діагностики чи лікування тощо.

Заключна доповідь конференції була присвячена темі аутсорсингу медичних і лабораторних послуг у приватній лікувальній установі. Пані Бабич зазначила, що процедура направлення пацієнта одним медичним закладом іншому для проведення певних медичних або лабораторних процедур є досить поширеним явищем, але має ряд певних особливостей та ризиків.

Протягом двох днів фахівці, небайдужі до майбутнього приватної медицини, плідно працювали над окресленим колом питань, наводили як приклад ситуації з власної практики і отримували кваліфіковані поради адвокатів, спеціалістів з маркетингу, управлінців з великим практичним досвідом.

Організатори вдячні гостям заходу за схвальні відгуки і висловлені побажання щодо майбутньої співпраці, доповідачам за високий рівень наданої за час роботи конференції інформації і постійним медіа-партнерам (журнали «Управління закладом охорони здоров’я», «Жіночий лікар», «Практика управління медичним закладом», «Медична практика», «PRO менеджмент у охороні здоров’я», видавничий дім «Заславський», інтернет-портали «Медпросвіта», «Медфармконект», «MedGuru», «Zdorov-info», «Pravotoday.in.ua») за підтримку заходу на своїх сторінках.
Джерело: bspartners.com.ua

Підсумки другої щорічної конференції "Приватний медичний заклад: організація і управління"
Новини
11.12.2017  Наслідки серцевого нападу можливо повністю видалити, кажуть кардіологи
11.12.2017  Дослідники виявили ген, пов'язаний з шизофренією і біполярним розладом
11.12.2017  Вчені розробили новий метод відновлення пошкоджених тканин
11.12.2017  Новий тест допоможе виявити хворобу Альцгеймера до появи симптомів
11.12.2017  Просте рішення: таблетка з целюлозою допоможе знизити вагу
10.12.2017  Щоб виглядати здоровим, потрібно посміхатися, довів експеримент
10.12.2017  Хороші батьки зміцнюють здоров'я дітей, показало дослідження
10.12.2017  Щоб швидше відчути себе ситим, потрібно їсти певні продукти
10.12.2017  Глибокий сон відіграє ключову роль у візуальному навчанні
10.12.2017  Пестициди зв'язали з пухлинами мозку у дітей
09.12.2017  Пиво особливим чином впливає на мозок, говорять вчені
09.12.2017  Медитація позитивно позначається на серці та судинах, показало дослідження
09.12.2017  Щоб бути здоровим, потрібно включити в щоденний раціон огірки, показало дослідження
09.12.2017  Якщо займатися спортом хоча б раз на тиждень, можна не боятися депресії
09.12.2017  Люди, які говорять на двох мовах, швидше вчать нові мови
08.12.2017  Вчені знайшли білок, що здатний запобігти втраті зору
08.12.2017  Новий тест дозволить передбачити рецидив раку грудей
08.12.2017  Китайське чорнило допоможе впоратися з раком
08.12.2017  Татуювання незвичайним чорнилом замінить здачу аналізів в поліклініці
08.12.2017  Вчені придумали, як зробити вакцини і ліки ще ефективнішими
HINARI
PubMed