Пошук по сайту
Авторизація
Логин:
Пароль:
Регистрация
Забыли свой пароль?
Періодика
Медична інформатика та інженерія
Партнери
Поиск информации по диагнозу / Med And Me Издательский дом ЗАСЛАВСКИЙ Zepter
Технічна підтримка

Огляд події: семінар «Захист ділової репутації медичних закладів»



Комітет з медичного права Асоціації правників України (АПУ) провів черговий загально український захід - семінар із відео-трансляцією, на якому розглядалися питання захисту ділової репутації медичних закладів. Захід відбувся 01 серпня 2012р. у м. Києві та зібрав учасників багатьох регіонів України.

Комітет з медичного права Асоціації правників України (АПУ) провів черговий загально український захід - семінар із відео-трансляцією, на якому розглядалися питання захисту ділової репутації медичних закладів. Захід відбувся 01 серпня 2012р. у м. Києві та зібрав учасників багатьох регіонів України.

Не зважаючи на період відпусток до участі у дискусії в стаціонарній аудиторії долучилися близько 30 фахівців та експертів в медичній та юридичній галузі, фахівці з рекламної та PR-діяльності, представники Громадської ради при МОЗ України, Всеукраїнської ради захисту прав та безпеки пацієнтів, Громадської організації соціальних ініціатив «Просвіта», Благодійної організації «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу», спеціалізованих та загально українських засобів масової інформації. До перегляду семінару в он-лайн режимі, що транслювався із сайтів АПУ та МЕДФАРМКОННЕКТу, долучилися понад 30 зацікавлених осіб із регіонів України.

Відкриваючи захід Голова Комітету з медичного права АПУ, директор ЮК «МедАдвокат», член Громадської ради при Міністерстві охорони здоров'я України, Олена Беденко-Зваридчук, зазначила, що сьогодення вимагає від керівників медичного закладу знань та певних дій, що формуватимуть правильне уявлення про заклад, яким він керує, серед пересічних громадян - потенційних клієнтів та партнерів. Постійна плідна робота колективу ЛПУ сприятиме формуванню іміджу та ділової репутації медичного закладу.

Як зазначила доповідач: "Якщо сприятливий імідж допомагає залучити нових партнерів і пацієнтів, то створювана роками репутація змушує їх залишатися вірними один раз зробленому вибору!"

Формування ділової репутація будь-якого ЛПЗ є багаторічною роботою колективу, пов'язаною з особистим контактом, та має ряд впливових чинників, зокрема: внутрішніх (тривалість функціонування медичного закладу, його історія, профільність, надання якісної медичної допомоги з дотриманням стандартів, фінансова стабільність, менеджмент, кадри тощо) та зовнішніх (благодійність, співпраця із ЗМІ тощо).

Ознайомитися з презентацією доповіді


Сформувавши імідж та ділову репутацію, надалі керівництво медичного закладу мусить докладати зусиль для їхнього юридичного захисту. І хоча недоторканність ділової репутації охороняється законом, це не є засторогою для недобросовісних конкурентів та «ображених» пацієнтів не вдаватися до дій, що можуть зашкодити діловій репутації ЛПЗ.

Світлана Постриган, Заступник голови Комітету з медичного права АПУ, старший юрист АО «Arzinger» у своєму повідомленні зазначила, що найчастіше керівники або юристи-консультанти стикаються з порушеннями ділової репутації медичних або фармацевтичних закладів у конкурентних правовідносинах. Такий вид правопорушень кваліфікується як прояв недобросовісної конкуренції - дискредитація.

Пані Світлана Постриган звернула увагу присутніх на те, що відомості про медичний заклад або фармацевтичну компанію повинні бути негативними і/або недостовірними, можливе нанесення матеріальної шкоди за рахунок зниження пацієнто-потоку чи відмови в укладенні контрактів з партнерами тощо.

Експерт навела низку прикладів так званих «незалежних» журналістських розслідувань, які були проведені на замовлення та мали за мету псування іміджу та ділової репутації медичного закладу або фармацевтичної компанії. Зокрема: на рівні місцевої преси може з'явитися низка публікацій щодо певних «порушень» або «лікарської помилки» з боку співробітників медичного закладу або «недоведеної ефективності» чи «побічних дій» лікарського засобу. Згодом така інформація може оприлюднюватися в мережі Інтернет. Наслідками вчасно не вжитих заходів може стати псування ділової репутації медичного закладу або зниження продажу певних препаратів.

Як порадила експерт, при перших ознаках зазіхань на ділову репутацію медичного закладу необхідно одразу ж реагувати, аби не втратити свій бізнес.


Механізмам реагування та захисту ділової репутації медичних закладів присвятила свій виступ Наталія Іваницька, адвокат, к.ю.н., старший юрист АО «Arzinger».

Базуючись на власному практичному досвіді пані Наталія Іваницька зазначила наступні порушення-посягання на ділову репутацію медичного закладу:
  • Поширення негативної інформації в мережі Інтернет;
  • Розміщення квазінаукових статей в друкованих ЗМІ;
  • Виступи з публічними лекціями, спрямованими проти носія ділової репутації;
  • Видача негативних характеристик;
  • «Незалежне» журналістське розслідування;
  • Дискредитація конкурентами;
  • Поширення закритою або напівзакритої інформації колишнім співробітником.
Серед порад керівникам медичного закладу при знаходженні неправдивої інформації про медичний заклад пані Н. Іваницька рекомендує проаналізувати ситуацію та вибрати правильну тактику подальших дій (протидії).

Експерт попереджає, що немає нічого гіршого в спорах із недобросовісними конкурентами або ЗМІ, ніж невірно вибрана тактика захисту. Колегам-юристам пані Наталія Іваницька радить орієнтуватися на перспективу, визначити, чого хоче клієнт: судитися та тривало вирішувати питання або швидкого результату тощо. Якщо це конфлікт зі ЗМІ (а у випадку із посяганнями на ділову репутацію так найчастіше і буває), то необхідно одразу звертатися в редакцію і вимагати права на відповідь або спростування неправдивої інформації. Н. Іваницька зазначає: «Я б вибрала право на відповідь, так як в цьому випадку можна набагато вигідніше розставити акценти, надати своє бачення ситуації. Але в будь-якому випадку потрібно кожну ситуацію розглядати окремо».

Експерт зазначила, що не можна вимагати права на спростування, якщо мова йде про оціночне судження. Щоб скористатися таким правом, у статті повинно бути твердження про факт. Не слід також забувати, що на підставі вимог чинного законодавства України право на відповідь і спростування від ЗМІ можна вимагати протягом року з моменту оприлюднення.

Ознайомитися з презентацією доповіді


Проблемним аспектом в суперечках про ділову репутацію є оцінка завданої моральної шкоди. Гаряча дискусія щодо методик розрахунку матеріального еквіваленту моральної шкоди із Сергієм Волочаем, директором SeLeV Consulting Group, передбачає проведення в подальшому спеціалізованого заходу з визначеного питання.

Про співпрацю між медичними закладами та друкованими ЗМІ, а також про особливості рекламування медичних товарів та послуг розповіла директор юридичного департаменту ТОВ «Медіа Інвест Групп», Тетяна Відді.

Пані Т. Відді не погодилась із попередніми доповідачами у питаннях частих порушень та зазіхань на репутацію медичних закладів за допомогою недобросовісності журналістів. Як зазначила Т. Відді, журналісти можуть бути введені в оману самими керівниками медичних закладів або невдоволеними пацієнтами, які задля вирішення проблеми або задоволення власних амбіцій не рідко вдаються до залучення представників ЗМІ до конфлікту.

Експерт поділилася із присутніми власним досвідом та порушеннями з боку керівників медичних та фармацевтичних закладів при наданні макетів реклами та аналітичних матеріалів для друку в рамках співпраці із ЗМІ.

На підтримку думки доповідача учасники підтвердили знаходження у друкованих матеріалах завуальованих зазіхань на ділову репутацію конкурентів, що видаються за так звані «особисті думки експертів».

Ознайомитися з презентацією доповіді


Продовжуючи тему співпраці медичних закладів із ЗМІ, керівник відділу маркетингу компанії TurboSeo, Ірина Бахмут, розповіла присутнім про можливості мережі Інтернет при формуванні іміджу та ділової репутації медичних закладів.

Особливої уваги пані Ірина Бахмут приділила саме механізмам та методам, до яких можуть вдаватися конкуренти та невдоволені клієнти ЛПУ задля вчинення шкоди конкретному медичному закладу, а також сучасним системам, що допомагають дотримуватися безпеки.

Серед порад щодо забезпечення безпеки власного бізнесу експерт радить:
  • перші посилання при пошукових запитах, наприклад, на назву вашої клініки, мають бути на сайт медичного закладу. Для користувачів сайту інформацію необхідно розміщувати зручно, повну, достовірну та актуальну;
  • проводити періодичні моніторинги за пошуковими запитами;
  • правильне спілкування з пацієнтами - користувачами (часто проблеми виникають через невірно вибраної моделі поведінки);
  • інформація із обмеженим доступом повинна залишатися закритою.
Ознайомитися з презентацією доповіді

Зазначимо, що під час заходу всі учасники мали змогу поділитися власним досвідом та думками щодо формування ділової репутації та іміджу медичного закладу, порушень у цій площині правовідносин, а також їхньої профілактиці тощо.

Комітет з медичного права АПУ висловлює подяку медіа-партнерам заходу: Медико-правовому порталу «103-law.org.ua», журналу «Практика управління медичним закладом», Інтернет-порталу «МЕДФАРМКОННЕКТ», журналу «Жіночий лікар», Інтернет-порталу "Медпросвіта", газеті «Новости медицины и фармации», порталу ЮрЛіга.

В матеріалі використані фото О. Кожухівської (АПУ) та порталу ЮрЛіга .

Ознайомитися з повним фото-звітом заходу можна на офіційній сторінці Комітету у Фейсбуці.

Комітет з медичного права АПУ запрошує всіх зацікавлених осіб на наступні заходи – семінар: “Страхування професійних ризиків в медицині” та круглий стіл: “Моральна шкода при посяганнях на ділову репутацію медичного закладу: методики обчислення” , що відбудуться в вересні 2012р. у м. Києві. Слідкуйте за інформацією про заходи на сайті АПУ та сайтах медіа-партнерів Комітету.
Джерело: 103-law.org.ua

Огляд події: семінар «Захист ділової репутації медичних закладів»
Загальні аспекти формування ділової репутації та іміджу медичних установ
Управління репутацією в інтернеті
Формування іміджу медичних установ
Ділова репутація медичних закладів і фармкомпаній: не нашкодь!
Новини
03.03.2023  Науково доведено: через смартфони ви можете старіти швидше
24.02.2023  Стимуляція спинного мозку відновлює постінсультну функцію рук
17.02.2023  Вчені відкрили здатність жирної їжі руйнувати мозок
10.02.2023  В Індії розробили неінвазивний тест, який використовує штучний інтелект для виявлення раку молочної залози
01.02.2023  Як спостереження за світанками та заходами сонця впливає на здоров'я – вчені
25.01.2023  Аналіз крові для ранньої діагностики хвороби Альцгеймера розробили вчені
18.01.2023  Людина з серцем свині. Пацієнту вперше пересадили серце тварини
11.01.2023  Вчені пояснили, чому оливкову олію варто пити ложками
21.11.2022  Вчені виявили ще одну причину високого ризику атеросклерозу
18.11.2022  Імплантована помпа доставила протиракові ліки у пухлини мозку
16.11.2022  Шум вночі може бути причиною безсоння та серцево-судинних захворювань
14.11.2022  ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ЦУКРОВИЙ ДІАБЕТ: ТИПИ, СИМПТОМИ, УСКЛАДНЕННЯ
11.11.2022  Виявилося, в епідемії ожиріння винен лише один тип їжі
09.11.2022  Проказа: давня хвороба, здатна регенерувати органи
07.11.2022  "Чарівні гриби" можуть лікувати важку депресію
04.11.2022  Нове випробування пропонує переваги CV з EPA: RESPECT-EPA
02.11.2022  Майже 500 українських медиків завершили навчання з тактичної медицини
01.11.2022  Чи можна людям з діабетом пити алкоголь
31.10.2022  Знайдено овоч, здатний знизити цукор у крові відразу на 20%
28.10.2022  Людська печінка може працювати 100 років
HINARI
PubMed