Діти легше переносять Covid. Учені з'ясували чому 17.12.2020 Діти легше переносять Covid. Учені з'ясували чому
Учені звернули увагу, що діти, особливо молодші десяти років, рідше за дорослих заражаються коронавірусом і легше переносять хворобу.

Дітям не страшний коронавірус. Напевно, ви чули таке твердження. Вся справа в дитячій імунній системі, з'ясували вчені.

Золотистий стафілокок може бути ліками 16.12.2020 Золотистий стафілокок може бути ліками
Вчені виявили бактеріальний токсин, який сприяє загоєнню тканин. У світі кожен 4 чоловік переносить мільйони бактерій Staphylococcus aureus на шкірі і слизових оболонках верхніх дихальних шляхів навіть не знаючи про це.  Але бувають випадки, коли невинне носійство може обернутися важкою інфекцією шкіри або легких, що загрожує сепсисом (частіше коли ослаблена імунна система людини).

Названа нова причина захворювань кишечника: справа зовсім не в їжі 15.12.2020 Названа нова причина захворювань кишечника: справа зовсім не в їжі
Бактерії ротової порожнини пов'язані з важкими формами запальної хвороби кишечника

Вчені знайшли нову причину хвороб кишечника. На думку дослідників, деякі бактерії, які виконують корисні функції в ротовій порожнині можуть провокувати тяжкі форми захворювань кишечника. Відбувається це внаслідок порушення балансу бактерій в організмі. Про це пише Science Alert.

Постковідний синдром – життя до та після 14.12.2020 Постковідний синдром – життя до та після
Лікарі та вчені в різних країнах світу дедалі частіше говорять, що у багатьох випадках перемога над хворобою означає лише, що людина вижила.
Число людей, хворих на коронавірус, у світі наближається до 11 мільйонів, понад пів мільйона людей померли від нової хвороби, що отримала назву COVID-19, і майже 6 мільйонів одужали. У більшості ( 80%) людей хвороба проходить у легкій формі, у 15% - у важкій формі, 5 % хворих мають фатальний перебіг.

Але наслідки можуть бути настільки серйозними, що вимагатимуть ще тижнів та місяців реабілітації, бо новий вірус вражає не лише легені, але і серцево-судинну систему, і систему травлення, і сечову систему, і нервову систему пацієнта!

Атрофія мозку. Несподівані наслідки COVID-19 11.12.2020 Атрофія мозку. Несподівані наслідки COVID-19
Учені з декількох університетів США і Великобританії знайшли серйозні проблеми зі здоров'ям мозку у пацієнтів, які перенесли коронавірус.
Коронавірусна інфекція COVID-19, навіть перенесена в легкій формі, може завдавати непоправних збитків. У наукових журналах виходить все більше досліджень на цю тему.

Чого не варто робити при COVID-19: десять порад від медиків 10.12.2020 Чого не варто робити при COVID-19: десять порад від медиків
Антибіотики для профілактики, лікування противірусними препаратами, КТ легень при перших симптомах – DW про найпоширеніші помилки, яких допускаються українці при COVID-19.

Рак крові: названо неочевидну ознаку хвороби 09.12.2020 Рак крові: названо неочевидну ознаку хвороби
Надмірне потовиділення і відчуття жару ночами є попереджуючим симптомом можливої лейкемії.
Рак крові буває важко виявити, оскільки на багато симптомів захворювання не звертають належної уваги, наприклад на "нічну пітливість". Про це повідомила газета Еxpress з посиланням на дані організації Leukemia Care.

МікроРНК – малі молекули з великим значенням для фармакотерапії хвороби Альцгеймера 08.12.2020 МікроРНК – малі молекули з великим значенням для фармакотерапії хвороби Альцгеймера
На сьогодні відкрито великий клас малих РНК під назвою miR, які можуть забезпечити прорив у діагностиці та лікуванні серцево-судинних, нейродегенеративних, онкологічних захворювань, залежності від вживання психоактивних речовин. МікроРНК представляють собою великий клас малих еволюційно-консервативних некодуючих молекул РНК довжиною від 18 до 25 нуклеотидів. Ці молекули беруть участь в регуляції різноманітних біологічних процесів шляхом впливу на експресію генів, диференціювання, проліферацію та апоптоз клітин. Регуляторні молекули РНК здатні змусити ген «мовчати» двома способами. Шляхом пригнічення експресії генів при взаємодії з матричною РНК або вимкнення гену на післятранскрипційному рівні внаслідок епігенетичної модифікації геному.

Створено пломби , які відновлюють зуби 07.12.2020 Створено пломби , які відновлюють зуби
Як відомо , під емаллю знаходиться дентин , який захищає пульпу - м'яку , волокнисту тканину заповнює зуб . Саме в пульпі розташовані нервові закінчення , кровоносні і лімфатичні судини .

Експериментальне лікування вперше перемогло ВІЛ 04.12.2020 Експериментальне лікування вперше перемогло ВІЛ
Молекулярні біологи і генетики за допомогою методики редагування генів CRISPR / Cas9 вперше могли вдало вирізати фрагмент ДНК, що належав ВІЛ, з генома інфікованих тварин.

У попередніх роботах над даним методом лікування ВІЛ, дослідники продемонстрували, що система CRISPR / Cas9 здатна видалити генетичні послідовності вірусу імунодефіциту з клітин господаря (носія вірусу), без негативного впливу на останні.

Вчені знайшли новий ген, що порушує сон і обмін речовин 03.12.2020 Вчені знайшли новий ген, що порушує сон і обмін речовин
Нове дослідження показало: існує генетичний зв'язок між недосипанням і такими метаболічними розладами, як діабет і ожиріння. Дослідники з Атлантичного університету Флориди провели експеримент на плодових мушок, повідомляє DNA India.

Добавки з магнієм можуть знизити ризик розвитку діабету 2 типу 02.12.2020 Добавки з магнієм можуть знизити ризик розвитку діабету 2 типу
Китайські вчені з'ясували в новому мета-аналізі, що раціон, багатий на магній, може знизити ризики і тягар глікемічних захворювань. Автори роботи оцінили зв'язок між різними дозами магнію і ризиком розвитку діабету 2 типу, використавши дані 1 219 636 дорослих чоловіків і жінок, які брали участь в цілому в 26 рандомізованих дослідженнях. В результаті вони знайшли докази як лінійного, так і нелінійного зв'язку між споживанням магнію і частотою розвитку цього ендокринного захворювання.

Статус орфанного засобу присвоєно новому препарату від гліобластоми 01.12.2020 Статус орфанного засобу присвоєно новому препарату від гліобластоми
У публікації американським виробником Plus Therapeutics прес-релізу, FDA присвоїло препарату на основі наноліпосом ренію статус орфанного засобу.  Воно було схвалено для пацієнтів з терапією, рецидивуючої гліобластоми - фатальною формою раку мозку (практично не піддається лікуванню вже існуючими ліками)

В Україні розробили унікальний надчутливий "антигенний" тест на COVID-19 30.11.2020 В Україні розробили унікальний надчутливий "антигенний" тест на COVID-19
Українські вчені підприємства “Діапроф-Мед” представили новий надчутливий діагностикум DIA®-SARS-CoV-2-Ag-R — тест-систему імуноферментну для прямого виявлення антигену коронавірусу SARS-CoV-2. Ця тест-система у 75 разів чутливіша за один із найкращих у світі тестів на антиген і мінімум у п’ять разів дешевша. Про це повідомляється на сайті українського розробника, передає УНН.

Крихітні полімери здатні знищити супербактеріі 27.11.2020 Крихітні полімери здатні знищити супербактеріі
В даний час єдиним засобом від бактеріальних інфекцій є антибіотики. Але бактерії поступово мутують і стають стійкими до ліків. Цю проблему спробували вирішити вчені з Університету Мельбурна. Вони створили маленькі зіркоподібні полімери, які можуть боротися з бактеріями, стійкими до антибіотиків.

Аналіз крові замість рентгена: безпечна діагностика струсів мозку 26.11.2020 Аналіз крові замість рентгена: безпечна діагностика струсів мозку
Новий метод діагностики струсів мозку, створений вченими з США, з одного боку, дуже точний, а з іншого - не передбачає використання ні рентгенівського випромінювання, ні електромагнітного. Для отримання результату досить краплі крові пацієнта.

Медикам стало відомо, як позбавити людину від важкої алергічної реакції 25.11.2020 Медикам стало відомо, як позбавити людину від важкої алергічної реакції
Вчені розробили новий підхід до імунотерапії, який може бути корисний в лікуванні алергії на арахіс і яєчний білок, пише Zee News. Анафілаксія - гостра і швидко розвивається алергічна реакція, яка загрожує смертю. І опцій по купірування даного стану не так вже й багато. Нова ж методика практично повністю прибрала алергічну реакцію у мишей завдяки перетворенню імунних клітин, чутливих до алергену, в клітини, що імітують реакції, властиві здоровим індивідам.

Пігмент з томатів і кавунів відновлює пошкоджені судини 24.11.2020 Пігмент з томатів і кавунів відновлює пошкоджені судини
Був проведений експеримент , в ході якого 36 здорових людей ( контрольна група ) і 36 осіб з серцево - судинними захворюваннями приймали або плацебо , або препарат , що містить лікопін .

У людей, які перенесли коронавірус COVID-19, збережеться імунітет проти повторного захворювання щонайменше на півроку, з'ясували вчені Оксфордського університету за підсумками масштабного дослідження, результати якого оприлюднили у п'ятницю.

Унікальний замінник цукру 20.11.2020 Унікальний замінник цукру
Робота велася з Kluyveromyces lactis . Даний тип грибка експерти навчили виробляти два білка , важливих для формування браззеіна . Такий підхід дозволив отримати в 2,6 рази більше браззеіна , ніж раніше . Смакові властивості білка оцінили добровольці . І , за їхніми словами , вийшов білок солодше цукру більш ніж в 2000 разів .

Начало | Пред. | 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | След. | Конец Все