Серед копалин дослідники виявили агент, що діє проти небезпечного вірусу 18.10.2019 Серед копалин дослідники виявили агент, що діє проти небезпечного вірусу

Вчені знайшли в бурому вугіллі з'єднання (гумінові речовини), що володіють антивірусною активністю. Вони прекрасно працюють проти вірусу енцефаліту.

Серцевий напад можна діагностувати по одній краплі крові 18.10.2019 Серцевий напад можна діагностувати по одній краплі крові

Пацієнтам з болем у грудях можуть найближчим часом запропонувати новий тест, який за 15 хвилин покаже, чи має місце серцевий напад. Тобто діагноз ставитимуть бригади "швидкої" до госпіталізації.

Людям почнуть пересаджувати органи свиней, прогнозують експерти 17.10.2019 Людям почнуть пересаджувати органи свиней, прогнозують експерти

Серця свиней можуть адаптувати для використання на людях в найближчі три роки. Це реальне вирішення проблеми нестачі донорських органів. Теренс Інгліш, який проводив першу в Британії успішну пересадку серця, заявив: пацієнт, якого він оперував в 1979 році, спробує замінити людську нирку свинячою до кінця року. Органи свиней добре підходять для пересадки людям, так як вони мають практично однаковий розмір.

Дослідники виявили несподівані ліки від облисіння 17.10.2019 Дослідники виявили несподівані ліки від облисіння

Кимчи - національне корейське блюдо (гостро приправлені квашені овочі, в першу чергу, пекінська капуста). І його можна використовувати, щоб зупинити втрату волосся. Ця страва вже привертала увагу медиків як пробіотик.

Проблеми зі сном і стан серця пов'язані, показало дослідження 17.10.2019 Проблеми зі сном і стан серця пов'язані, показало дослідження

У людей з безсонням підвищений ризик ішемічної хвороби серця, серцевої недостатності та інсульту. Був проведений аналіз даних 1,3 мільйона осіб. Виявилося, особи, які мали генетичну схильність до безсоння, частіше за інших страждали від хвороб серця, за словами вчених з Каролінського інституту.

В Україні удвічі знизився рівень захворюваності на сказ 17.10.2019 В Україні удвічі знизився рівень захворюваності на сказ

Станом на 1 вересня 2019 року в Україні зареєстрували 447 випадків сказу, що на 410 менше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Медики дали поради, як перейти на здорове харчування 17.10.2019 Медики дали поради, як перейти на здорове харчування

Медики дали сім порад, як змінити свій раціон і зробити його більш здоровим.

Дослідники намацали новий напрямок в лікуванні болю 16.10.2019 Дослідники намацали новий напрямок в лікуванні болю

Шведські вчені з Каролінського інституту знайшли нову лікарську мішень для усунення больових відчуттів. Виявилося, в шкірі розташовується невідомий раніше рецептор, що реагує на механічні пошкодження. Цей рецептор фіксує ушкоджуючі і потенційно небезпечні стимули, посилаючи сигнали "можливої ​​загрози" в спинний і головний мозок.

Експериментальна вакцина зупинить поширення хламідіозу 16.10.2019 Експериментальна вакцина зупинить поширення хламідіозу

Вчені протестували нову вакцину для профілактики хламідіозу. Вакцину CTH522 перевірили на здорових добровольцях, і визнали її не тільки безпечною, але і здатною простимулювати імунну відповідь.

Україна та ще чотири держави проведуть паралельний аудит щодо туберкульозу 16.10.2019 Україна та ще чотири держави проведуть паралельний аудит щодо туберкульозу

Вищі органи аудиту Грузії, Азербайджану, Білорусі, Вірменії та України мають намір провести міжнародний паралельний аудит щодо профілактики і лікування туберкульозу.

У Держпродспоживслужбі розповіли про стратегію боротьби зі сказом в Україні 16.10.2019 У Держпродспоживслужбі розповіли про стратегію боротьби зі сказом в Україні

У Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розповіли про стратегію боротьби зі сказом в Україні, яка базується на виконанні комплексу антирабічних ветеринарно-санітарних заходів.

Багато літніх людей переносять приховані інсульти, попереджають лікарі 16.10.2019 Багато літніх людей переносять приховані інсульти, попереджають лікарі

Університет Макмастера підрахував: щороку в світі близько 0,5% хірургічних пацієнтів старше 65 років переносять під час або відразу після операції інсульт. У цих випадках інсульт дається взнаки видимими симптомами - слабкістю рук, проблемами з вимовою. Однак існує так званий прихований, або мовчазний інсульт. У нього немає видимих ​​симптомів, і діагностувати його можливо тільки за допомогою МРТ мозку. Саме цей тип інсульту привернув дослідників.

Вчені представили гель, що купірує найсильніші кровотечі 15.10.2019 Вчені представили гель, що купірує найсильніші кровотечі

Університет Лобачевського створив гель, який зупиняє кровотечу і допомагає затягнути найскладніші рани. В основі гелю - хітозан і елементи, що сприяють згортанню крові.

Особливі варіації одного гена визначають ваш особистий ризик хвороби Альцгеймера 15.10.2019 Особливі варіації одного гена визначають ваш особистий ризик хвороби Альцгеймера

Медична школа Вашингтонського університету виявила ген, що впливає на ризик розвитку хвороби Альцгеймера. Вчені змінили концентрацію розчинного білка TREM2 в спинномозковій рідині 813 літніх людей. З них у 172 була хвороба Альцгеймера, у 169 когнітивних проблем не було, а у 183 відзначалися ранні помірні когнітивні порушення.

Гени визначають тягу людини до певних продуктів 15.10.2019 Гени визначають тягу людини до певних продуктів

Професор Пол Елліотт з Імперського коледжу Лондона разом з колегами проаналізував геноми і інші дані майже 500000 європейців 40-69 років. Це дозволило виявити 46 нових ділянок геному, що визначають ставлення людини до спиртного.

Вчені знайшли елемент, що здатний спростити лікування сепсису 15.10.2019 Вчені знайшли елемент, що здатний спростити лікування сепсису

Сепсис розвивається, коли захисний механізм, який намагається подолати інфекцію, виходить з-під контролю. Тоді імунні клітини починають атакувати тканини і органи господаря, викликаючи смерть.

Равлики перевернуть лікування бактерій, стійких до антибіотиків 15.10.2019 Равлики перевернуть лікування бактерій, стійких до антибіотиків

Доктор Сара Пітт виявила антибактеріальні властивості у слизу звичайних садових равликів. Цей слиз може в теорії перемогти супербактеріі Pseudomonas aeruginosa. Дані патогени не бояться найсильніших антибіотиків і можуть викликати інфекції легенів і проблеми при попаданні в рану.

Сьогодні відзначаємо три свята 14.10.2019 Сьогодні відзначаємо три свята

Сьогодні відзначаємо три свята: День захистника України, Покрову Пресвятої Богородиці, День українського козацтва.

Лікарі настійно не рекомендують пити дієтичну газовану воду 13.10.2019 Лікарі настійно не рекомендують пити дієтичну газовану воду

Дієтична газована вода вважається в рази кориснішою оригінального солодкого напою. Однак дослідження показали: можливо, дієтична газована вода і корисніше за рахунок зниженої калорійності, але штучні підсолоджувачі завдають непоправної шкоди. Дієтична газована вода підвищує ризик інсульту, деменції та серцевого нападу. Ризик підскакує на чверть щодо інсульту і на третину відносно хвороб серця, якщо людина випиває мінімум дві банки газованої води на день.

Вейпи призводять до швидкого руйнування легенів, попереджають лікарі 13.10.2019 Вейпи призводять до швидкого руйнування легенів, попереджають лікарі

Медики з Вісконсіна заявляють: мінімум 12 людей потрапили до лікарні з важкими ушкодженнями легенів, викликаних використанням вейпа. Перший потерпілий потрапив в поле зору медиків в липні. Далі число людей, яким потрібна допомога, тільки зростало. Більшість з них були молодше 40 років.

Начало | Пред. | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | След. | Конец Все