Американські вчені спростували теорію про щоденне старіння організму. Все набагато складніше 19.04.2021 Американські вчені спростували теорію про щоденне старіння організму. Все набагато складніше
Американські вчені поставили під сумнів припущення про щоденне старіння. Вони заявили, що є три періоди часу, коли тіло дійсно змінюється.

19 квітня, 21:25  6612
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

В організмі є три хвилі вікових змін (Фото: HayDmitriy / Depositphotos)

Згідно з дослідженням, проведеним вченими зі Стенфордського університету (Каліфорнія), є три вікових етапи, які мають вирішальне значення для біологічного віку: 34, 60 і 78 років. Саме в цьому віці вчені спостерігають вирішальні зміни в організмі, пише німецьке видання Focus.

Топ-3 причини, які призводять до енергодефіциту 16.04.2021 Топ-3 причини, які призводять до енергодефіциту
Нестача енергії відчувається з різних причин.

Зміна сезонів часто супроводжується депресивними настроями, занепадом сил і взагалі небажанням вести якесь соціальне життя. Не варто звинувачувати себе, шукати причини у складному характері, тому що цьому завжди є цілком собі логічне пояснення. Банальна нестача вітамінів і мікроелементів в організмі може істотно впливати не лише на роботу обмінних процесів, але й на настрій людини. Про те, як розпізнати у себе перші ознаки енергодефіциту і що з цим робити, ми розповімо далі

Науковці розробили методику 3D-друку кісток з живими клітинами. Це дозволить відновлювати їх просто у тілі людини 15.04.2021 Науковці розробили методику 3D-друку кісток з живими клітинами. Це дозволить відновлювати їх просто у тілі людини
Науковці з Університету Нового Південного Уельсу, що в Австралії, представили технологію 3D-друку з живими клітинами. За допомогою спеціальних чорнил із мінералів вони можуть створити штучну кістку, що затвердіє за хвилини, або ж заповнювати порожнини в кістках у тілі людини.

Для лікування інфарктів використовуватимуть отруту скорпіонів 14.04.2021 Для лікування інфарктів використовуватимуть отруту скорпіонів
Отрута скорпіона складається зі складної суміші біологічно активних молекул, до неї входять нейротоксини, вазоділататори і протимікробні сполуки.  Звичайно ж отрута заподіює біль, але виділені та очищені компоненти, що використовуються у відповідній дозі, можуть надати людині явні переваги для здоров'я.

Вчені знайшли новий спосіб знищувати ракові клітини пухлини головного мозку 13.04.2021 Вчені знайшли новий спосіб знищувати ракові клітини пухлини головного мозку
Вчені з Лондонського університету королеви Марії, що фінансується благодійною організацією Brain Tumor Research, знайшли новий спосіб знищувати ракові клітини пухлини головного мозку, щоб запобігти їх подальшому розростанню.

Варто включити в раціон. Вчені назвали сім найкращих продуктів для профілактики раку 12.04.2021 Варто включити в раціон. Вчені назвали сім найкращих продуктів для профілактики раку
Щоб знизити ризик онкологічних захворювань, лікарі рекомендують відкоригувати харчування і включити в меню продукти, здатні зупиняти зростання ракових клітин.

Є ряд загальнодоступних і легких у приготуванні продуктів, які містять речовини, здатні протистояти раку. Чим більш насичений колір має фрукт або овоч, тим більше захисних речовин він містить. Для профілактики раку лікарі рекомендують їсти різноманітні овочі, особливо темно-зелені, червоні і помаранчеві

Вчені змогли за добу відновити зір у сліпого пацієнта 09.04.2021 Вчені змогли за добу відновити зір у сліпого пацієнта
В Ізраїлі фахівці CorNeat і хірурги з Медичного центру імені Іцхака Рабина відновили зір 78-річному пацієнтові, у якого до цього була діагностована повна сліпота. Зір вдалося відновити після операції з використанням імплантату KPro - синтетичної рогівки, яка не вимагає донорської тканини. Про це повідомляє Engadget.

Інсулін в таблетках: вчені наблизилися до створення нової форми препарату для діабетиків 08.04.2021 Інсулін в таблетках: вчені наблизилися до створення нової форми препарату для діабетиків
Вчені розробили ефективний метод перорального введення інсуліну без його руйнування шлунковими кислотами. Таким чином їм вдалося вирішити давню проблему фармацевтичної науки.

Знайдено Два Нові Молекулярні Механізми Захисту Від Хвороби Паркінсона 07.04.2021 Знайдено Два Нові Молекулярні Механізми Захисту Від Хвороби Паркінсона
В обох випадках першочергову роль відіграє білок Паркін – відомий вже понад двадцять років, захисник від хвороби Паркінсона. Нові експерименти визначили два вектори його роботи, які мають важливе значення, в першу чергу, для людей зі спадковою формою захворювання.

Мутації в гені Паркін пов’язані з розвитком хвороби Паркінсона у людей у віці до 40 років – в середньому, на пару десятиліть раніше, ніж у пацієнтів без генетичних порушень. Канадські вчені детально вивчали роль Паркіна як інструмент для захисту мозку від нейродегенерації та визначили два шляхи, які він для цього використовує. Їх висновки опубліковані на сайті Оттавського університету.

Знайшли спосіб контролю раку та інфекційних процесів в організмі 06.04.2021 Знайшли спосіб контролю раку та інфекційних процесів в організмі
Австралійські дослідники знайшли білок, який відіграє критично важливу роль для певного типу імунних клітин, які відповідають за протидію раку й інфекціям. Керуючи їм, вчені хочуть підсилити імунну відповідь в організмі людей, аби він справлявся з патогенами природним чином.

Команда авторів з Інституту Уолтера і Елізи Холл виявила ключову роль білка DC-SCRIPT в функції певного типу дендритних клітин, які називаються cDC1. Останні відносяться до тих імунним клітинам, які активують Т-кілери в організмі для запуску відповіді на патоген.

Побічні ефекти статинів: підвищується ризик чотирьох проблем зі здоров’ям 05.04.2021 Побічні ефекти статинів: підвищується ризик чотирьох проблем зі здоров’ям
Дослідження показало, що прийом статинів може підвищувати ризик виникнення чотирьох серйозних проблем зі здоров’ям, включаючи ниркову недостатність і погіршення зору.

Основною перевагою прийому статинів є зниження кількості холестерину ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) в крові, так званого «поганого» холестерину. Даний тип жиру має властивість налипати у вигляді холестеринових бляшок на внутрішніх стінках кровоносних артерій – з часом цей холестериновий наліт потовщується і звужує їх, зменшуючи тим самим кровотік, що живить органи тіла (в тому числі серця, мозку). Наслідком цього стають порушення в роботі серця, схильність до інфарктів і інсультів.

Ключ до довголіття: як швидкість ходьби впливає на тривалість життя 02.04.2021 Ключ до довголіття: як швидкість ходьби впливає на тривалість життя
Іноді навіть невеликі зміни в способі життя можуть мати значний вплив на загальну тривалість життя, впевнені вчені. Вони розповіли про результати недавнього дослідження і пояснили, яка швидкість ходьби є оптимальною для довголіття.

В ході дослідження, опублікованого в Британському медичному журналі (BMJ), було вивчено взаємозв’язок між низькою швидкістю ходьби і ризиком смерті у літніх людей, як в цілому, так і щодо головних причин смерті. Вчені також проаналізували дані наукової роботи, проведеної в трьох французьких містах (Бордо, Діжон, Монпельє).

Вчені Створили Штучні Слізні Залози 01.04.2021 Вчені Створили Штучні Слізні Залози
У верхній частині очей кожної людини є слізні залози. Вони потрібні нам для вироблення сліз, які змочують очі й захищають їх від висихання і попадання небезпечних бактерій. На жаль, при деяких захворюваннях сльози перестають вироблятися в необхідній кількості й людина починає відчувати сухість в очах. А це загрожує хворобливими відчуттями та навіть подальшою сліпотою. Зазвичай в цьому випадку пацієнтам рекомендується закапувати в очі спеціальні краплі, проте вчені хочуть навчитися повністю лікувати захворювання слізних залоз. Звучить похвально, тільки от є одна проблема – дослідники поки не знають точно, через що саме залози перестають виробляти рідину.

Але недавно нідерландські вчені змогли створити штучні слізні залози й змусили їх плакати. Звучить дивно і якоюсь мірою навіть жорстоко, але так і є. Це наукове досягнення розкрило причину однією з найнебезпечніших хвороб слізних залоз.

Вчені розповіли про негативний вплив цукру на пам’ять дітей 31.03.2021 Вчені розповіли про негативний вплив цукру на пам’ять дітей
Дослідники в Університеті штату Джорджія в США виявили поганий вплив цукру на дитячу пам’ять. Виявилося, що велике споживання цукру в дитячому та підлітковому віці згодом може також сильно вплинути на розумову діяльність вже дорослої людини.

Фахівці провели експеримент, проведений на лабораторних мишах. Піддослідних тварин розділили на дві групи, повідомляє портал Science Daily. Однією з цих груп регулярно давали солодкий напій.

Науковці виявили додаткові фактори, що збільшують ризик зараження і важкого протікання Covid-19 30.03.2021 Науковці виявили додаткові фактори, що збільшують ризик зараження і важкого протікання Covid-19
Хоча новий коронавірус – це респіраторне захворювання, яке нікого не щадить, ризик зараження цією інфекцією змінюється від людини до людини. Відповідно до недавнього дослідження, була виявлена ціла низка нових факторів ризику, які можуть збільшити ризик інфікування та більш важкого перебігу смертельного ризику

Вчені розгадали секрет антибіотикорезистентності 29.03.2021 Вчені розгадали секрет антибіотикорезистентності
Вчені виявили важливий механізм, завдяки якому бактерії здатні виробити стійкість до антибіотиків.

В Університеті Джона Хопкінса вченими проводилося дослідження, в ході якого вивчалися хінолонові антибіотики.  Вони застосовуються при деяких бактеріальних інфекціях, а також туберкульозі.  Дія хінолонів відбувається шляхом пригнічення бактеріальних ферментів: гірази і топоізомерази IV, таким чином запобігаючи реплікації ДНК і синтезу РНК, необхідні для росту та реплікації клітини.

Вітамін D від запаморочення 26.03.2021 Вітамін D від запаморочення
Фахівці з Медичного коледжу Сеульського національного університету виявили, що прийом вітаміну D і кальцію двічі на день може знизити ймовірність розвитку нападів вертиго у людей, які схильні до цього стану.  Цей синдром характеризується як доброякісне позиційне пароксизмальне запаморочення.  У дослідженні взяли участь 957 осіб з доброякісним позиційним пароксизмальним запамороченням, поділених на стратифікаційну (445) і контрольну (512) групи.

Вчені знайшли зв’язок між розвитком деменції та вживанням обробленого м’яса 24.03.2021 Вчені знайшли зв’язок між розвитком деменції та вживанням обробленого м’яса
Навіть невелика кількість обробленого м’яса здатна суттєво підвищити ризик розвитку деменції. Наприклад, щоденне вживання бекону підвищило ризик розвитку деменції на 44%. Результати дослідження, яке включало 493888 учасників британського Біобанку, були опубліковані в American Journal of Clinical Nutrition
Вчені з Університету Лідса використали дані майже 500 000 людей та виявили, що всього 25 г переробленого м’яса на день може підняти ризик розвитку деменції на 44%.

Вчені довели, що знизити ризик розвитку діабету у людей можна за допомогою регулярного ранкового вживання їжі 23.03.2021 Вчені довели, що знизити ризик розвитку діабету у людей можна за допомогою регулярного ранкового вживання їжі
Люди, які снідають, рідше хворіють на діабет.

Працюючи над дослідженням причин розвитку діабету, американські вчені з Північно-Західного університету у Чикаго, штат Іллінойс, вирішили проаналізувати взаємозв'язок межу харчуванням і здоров'ям. Виявилося, що люди, які мали звичку регулярно снідати перед виходом з домівки, мали набагато нижчий шанс розвитку цукрового діабету

Санітайзери для рук можуть нашкодити людям 22.03.2021 Санітайзери для рук можуть нашкодити людям
Під час пандемії використання спеціальних дезинфекторів стало буденною справою.

Можливо, тенденція збережеться і в майбутньому. Однак вчені дивляться на цей момент з часткою скептицизму, підкреслюючи, що це може створити проблеми для здоров'я людини і навколишнього середовища.

Начало | Пред. | 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | След. | Конец Все