Науковці відкрили білок, який запобігає розвитку інсулінорезистентності та захворювань печінки 31.05.2021 Науковці відкрили білок, який запобігає розвитку інсулінорезистентності та захворювань печінки
Група дослідників з Медичної школи Девіда Геффена, продемонструвала, що блокування білка під назвою ABCB10 у клітинах печінки захищає організм від високого рівня цукру в крові та жирових захворювань печінки. Крім того, активність ABCB10 спричиняє резистентність до інсуліну в клітинах печінки людини.

Дослідники довели, що споживання рослинної їжі ввечері на 10% знижує ризик серцево-судинних захворювань 28.05.2021 Дослідники довели, що споживання рослинної їжі ввечері на 10% знижує ризик серцево-судинних захворювань
Люди, які їдять на вечерю занадто багато рафінованих вуглеводів та жирного м’яса, мають вищий ризик серцево-судинних захворювань, ніж ті, хто їсть подібну їжу на сніданок. Про такі результати повідомляє медичний журнал Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

Інгібітори білків протеїнкінази ефективно лікують гостру лейкемію, - вчені 27.05.2021 Інгібітори білків протеїнкінази ефективно лікують гостру лейкемію, - вчені
Австралійські вчені довели, що інгібітори протеїнкінази є ефективними в лікуванні особливо агресивного раку крові у дітей. Про такі результати повідомляє Інститут дитячого раку в Австралії.

Гостра лімфобластна лейкемія є найпоширенішим видом раку, який діагностується у дітей. Попри вдосконалення методів лікування, ракові клітини часто стійкі до стандартних процедур.

Вчені представили новий спосіб неінвазивного вимірювання кровопостачання головного мозку 26.05.2021 Вчені представили новий спосіб неінвазивного вимірювання кровопостачання головного мозку
Біомедичними інженерами та неврологами з Каліфорнійського університету в Девісі був розроблений новий неінвазивний метод вимірювання кровотоку в мозку за допомогою світла. Його вже використали для виявлення активності мозку. Результати дослідження були опубліковані в медичному журналі Science Advances

Знайдено новий спосіб для відновлення клітин міокарда після серцевої недостатності 25.05.2021 Знайдено новий спосіб для відновлення клітин міокарда після серцевої недостатності
Команда вчених з університету Лойоли в Чикаго виявила важливий компонент, який бере участь в оновленні молекулярного балансу серця, що порушується при серцевій недостатності.

Дослідники виявили, як саме бета-амілоїд утворюється в нервових клітинах 24.05.2021 Дослідники виявили, як саме бета-амілоїд утворюється в нервових клітинах
Вчені з Массачусетської загальної лікарні виявили, як бета-амілоїд, білок-нейротоксин, який, як вважається, лежить в основі розвитку хвороби Альцгеймера, формується в аксонах та пов’язаних із ними структурах, які з’єднують нейрони в мозку. Отримані в результаті дослідження дані можуть послужити орієнтиром для розробки нових методів лікування та профілактики цієї важкої хвороби.

Протиракові препарати прискорюють старіння здорових клітин 21.05.2021 Протиракові препарати прискорюють старіння здорових клітин
Дослідники виявили, що певні протиракові препарати можуть пришвидшити старіння здорових клітин. Зміни в ДНК цих клітин сприяють посиленню запалення та виникненню втоми. Такі висновки були опубліковані на медичному порталі Cancer.

Вчені створили генну терапію, яка здатна вилікувати вроджену втрату слуху в людей 20.05.2021 Вчені створили генну терапію, яка здатна вилікувати вроджену втрату слуху в людей
Дослідники з Університету штату Орегон знайшли ключовий ген, відповідальний за вроджену втрату слуху. Спрямована на цей ген медикаментозна терапія зможе вилікувати такий стан. Про результати повідомляє медичний журнал Molecular Biology of the Cell.

Відкрито ген, що підвищує ризик розвитку портальної гіпертензії 19.05.2021 Відкрито ген, що підвищує ризик розвитку портальної гіпертензії
Наукова група лабораторії доктора Віларіньйо провела геномний аналіз ДНК людини для встановлення причини портальної гіпертензії у чотирьох непов’язаних сім’ях. Результати були опубліковані в медичному журналі Journal of Experimental Medicine

Команда вчених оцінила дев'ять пацієнтів з портальною гіпертензією із чотирьох сімей і виявила, що у кожної хворої людини були рідкісні зміни в тому ж самому гені GIMAP5. Після того, як команда повторила дослідження на піддослідних мишах, вони встановили, що GIMAP5 є важливим регулятором ендотеліальних клітин печінки, тому що за своєї відсутності викликає портальну гіпертензію.

Симптоми проблем з серцем, які відображаються на обличчі 18.05.2021 Симптоми проблем з серцем, які відображаються на обличчі
Дуже часто про те, що в організмі є проблеми, говорить не біль в певному місці або інші симптоми. Насправді про багато захворювань можна дізнатися по обличчю людини. Наприклад про проблеми з серцем і судинами також може розповісти зовнішність. Про те, як визначити проблеми по обличчю, читайте у нашій статті.

Вчені розповіли, яка речовина потрібна для нормальної роботи серця 17.05.2021 Вчені розповіли, яка речовина потрібна для нормальної роботи серця
Адипонектин - гормон, що виробляється білою жировою тканиною, виявився речовиною, яка необхідна для нормальної роботи серця. Про це свідчать результати дослідження, які вчені з Великобританії та Індії опублікували в журналі PLOS One.

Виявилося, що такий гормон здатний компенсувати генетичну схильність до серцево-судинних захворювань. У дослідженні взяли участь 1886 індійців, які мали високий ризик розвитку захворювань кровоносної системи. Були оцінені такі показники, як індекс маси тіла, рівень цукру в крові натщесерце і холестерину.

Сльози можуть вказати на хвороби: вчені розробили тест-пристрій 14.05.2021 Сльози можуть вказати на хвороби: вчені розробили тест-пристрій
За сльозами можна діагностувати від діабету до раку і недоумства.

Вчені заявили про розробку тест-пристрою, що виявляє серйозні хвороби з аналізу сліз.

Як пише Daily Mail, над винаходом працюють інженери з Університету Кобе в Японії.

Геном коронавірусу може проникати в ДНК людини — дослідження 13.05.2021 Геном коронавірусу може проникати в ДНК людини — дослідження
Вчені Массачусетського технологічного інституту знайшли докази того, що SARS-CoV-2 може впроваджувати свій генетичний матеріал в ДНК людини.

Вчені зазначають, що це може пояснити, чому перехворілі на COVID-19, іноді можуть отримувати позитивний результат на SARS-CoV-2 через тривалий час після одужання

Гіпертонія: всього один мінерал допоможе знизити високий кров'яний тиск 12.05.2021 Гіпертонія: всього один мінерал допоможе знизити високий кров'яний тиск
Високий кров'яний тиск, також відомий як гіпертонія, свідчить про те, що серцю доводиться більше працювати, щоб перекачувати кров по тілу. Це створює додаткове навантаження на серце і кровоносні судини, що згодом збільшує ризик серцевого нападу. Фахівці вважають, що з недугою легко впоратися, змінивши спосіб життя і включивши в раціон всього один мінерал

Небезпечне виснаження: симптоми того, що ви не просто втомлені 11.05.2021 Небезпечне виснаження: симптоми того, що ви не просто втомлені
Відомий британський дієтолог заявила, що виснаження відрізняється від втоми. Про головні ознаки того, що ви виснажені, а не втомлені – читайте далі.

Всі втомлюються перед сном, рано вранці, після особливо важких вправ або коли надто довго зосереджуються на чомусь. Виснаження або надмірна втома можуть вплинути на ваше психічне здоров’я і настрій так само сильно, як і на ваше тіло.

Вчені навчили розумну колонку діагностувати хворобу серця 07.05.2021 Вчені навчили розумну колонку діагностувати хворобу серця
За допомогою штучного інтелекту експериментальна розумна колонка може стежити за серцевим ритмом людини. Та навіть діагностувати аритмію.

Тривале спостереження за ритмом серця людини потрібно при діагностиці аритмій і для наукових досліджень. Нині для такого спостереження використовуються пристрої з закріпленими на тілі електродами.

Вчені: високий кров’яний тиск вночі може збільшити ризик деменції у чоловіків 06.05.2021 Вчені: високий кров’яний тиск вночі може збільшити ризик деменції у чоловіків
Нове дослідження показує, що у літніх чоловіків може бути зв’язок між підвищеним артеріальним тиском вночі і деменцією.

Підвищений артеріальний тиск вночі – це частина процесу, який називають зворотним зануренням. Це може порушити сон і збільшити ризик розвитку слабоумства в довгостроковій перспективі.

Знайшли нову причину атопічного дерматиту 05.05.2021 Знайшли нову причину атопічного дерматиту
Вплив антибіотиків внутрішньоутробно і протягом першого року життя пов'язаний з підвищеним ризиком атопічного дерматиту, причому кореляція частково послаблюється після коригування на сімейні фактори

Нова діагностика раку: перший зонд, який шукає новоутворення за допомогою лазера 30.04.2021 Нова діагностика раку: перший зонд, який шукає новоутворення за допомогою лазера
Створили унікальний пристрій для формування тривимірних зображень клітинної структури всередині людського тіла. Технологія працює із залученням лазера та звукових хвиль. Пристрій можна використовувати разом зі звичайним ендоскопом для пошуку в клітинах аномалій, що вказують на розвиток раку.

"Правило 90 хвилин": відомий сомнолог пояснив, в який час правильно лягати спати 29.04.2021 "Правило 90 хвилин": відомий сомнолог пояснив, в який час правильно лягати спати
Розраховуємо ідеальну тривалість нічного сну для себе.

Багато людей прокидаються вранці вже втомленими. Ні кава, ні контрастний душ не допомагають вирішити проблему. Ось і доводиться протягом дня боротися з сонливістю, рахуючи години до настання ночі. Ця ситуація повторюється знову і знову. Дивно, але втома частіше наздоганяє вас тоді, коли ви спите 8 або навіть 9 годин на добу. Як зробити свій нічний відпочинок більш продуктивним? Підказує сертифікований сомнолог доктор Каран Радж