Є ряд загальнодоступних і легких у приготуванні продуктів, які містять речовини, здатні протистояти раку. Чим більш насичений колір має фрукт або овоч, тим більше захисних речовин він містить. Для профілактики раку лікарі рекомендують їсти різноманітні овочі, особливо темно-зелені, червоні і помаранчеві
09.04.2021Вчені змогли за добу відновити зір у сліпого пацієнта
В Ізраїлі фахівці CorNeat і хірурги з Медичного центру імені Іцхака Рабина відновили зір 78-річному пацієнтові, у якого до цього була діагностована повна сліпота. Зір вдалося відновити після операції з використанням імплантату KPro - синтетичної рогівки, яка не вимагає донорської тканини. Про це повідомляє Engadget.
07.04.2021Знайдено Два Нові Молекулярні Механізми Захисту Від Хвороби Паркінсона
В обох випадках першочергову роль відіграє білок Паркін – відомий вже понад двадцять років, захисник від хвороби Паркінсона. Нові експерименти визначили два вектори його роботи, які мають важливе значення, в першу чергу, для людей зі спадковою формою захворювання.
Мутації в гені Паркін пов’язані з розвитком хвороби Паркінсона у людей у віці до 40 років – в середньому, на пару десятиліть раніше, ніж у пацієнтів без генетичних порушень. Канадські вчені детально вивчали роль Паркіна як інструмент для захисту мозку від нейродегенерації та визначили два шляхи, які він для цього використовує. Їх висновки опубліковані на сайті Оттавського університету.
06.04.2021Знайшли спосіб контролю раку та інфекційних процесів в організмі
Австралійські дослідники знайшли білок, який відіграє критично важливу роль для певного типу імунних клітин, які відповідають за протидію раку й інфекціям. Керуючи їм, вчені хочуть підсилити імунну відповідь в організмі людей, аби він справлявся з патогенами природним чином.
Команда авторів з Інституту Уолтера і Елізи Холл виявила ключову роль білка DC-SCRIPT в функції певного типу дендритних клітин, які називаються cDC1. Останні відносяться до тих імунним клітинам, які активують Т-кілери в організмі для запуску відповіді на патоген.
Основною перевагою прийому статинів є зниження кількості холестерину ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) в крові, так званого «поганого» холестерину. Даний тип жиру має властивість налипати у вигляді холестеринових бляшок на внутрішніх стінках кровоносних артерій – з часом цей холестериновий наліт потовщується і звужує їх, зменшуючи тим самим кровотік, що живить органи тіла (в тому числі серця, мозку). Наслідком цього стають порушення в роботі серця, схильність до інфарктів і інсультів.
02.04.2021Ключ до довголіття: як швидкість ходьби впливає на тривалість життя
Іноді навіть невеликі зміни в способі життя можуть мати значний вплив на загальну тривалість життя, впевнені вчені. Вони розповіли про результати недавнього дослідження і пояснили, яка швидкість ходьби є оптимальною для довголіття.
В ході дослідження, опублікованого в Британському медичному журналі (BMJ), було вивчено взаємозв’язок між низькою швидкістю ходьби і ризиком смерті у літніх людей, як в цілому, так і щодо головних причин смерті. Вчені також проаналізували дані наукової роботи, проведеної в трьох французьких містах (Бордо, Діжон, Монпельє).
01.04.2021Вчені Створили Штучні Слізні Залози
У верхній частині очей кожної людини є слізні залози. Вони потрібні нам для вироблення сліз, які змочують очі й захищають їх від висихання і попадання небезпечних бактерій. На жаль, при деяких захворюваннях сльози перестають вироблятися в необхідній кількості й людина починає відчувати сухість в очах. А це загрожує хворобливими відчуттями та навіть подальшою сліпотою. Зазвичай в цьому випадку пацієнтам рекомендується закапувати в очі спеціальні краплі, проте вчені хочуть навчитися повністю лікувати захворювання слізних залоз. Звучить похвально, тільки от є одна проблема – дослідники поки не знають точно, через що саме залози перестають виробляти рідину.
Але недавно нідерландські вчені змогли створити штучні слізні залози й змусили їх плакати. Звучить дивно і якоюсь мірою навіть жорстоко, але так і є. Це наукове досягнення розкрило причину однією з найнебезпечніших хвороб слізних залоз.
31.03.2021Вчені розповіли про негативний вплив цукру на пам’ять дітей
Дослідники в Університеті штату Джорджія в США виявили поганий вплив цукру на дитячу пам’ять. Виявилося, що велике споживання цукру в дитячому та підлітковому віці згодом може також сильно вплинути на розумову діяльність вже дорослої людини.
Фахівці провели експеримент, проведений на лабораторних мишах. Піддослідних тварин розділили на дві групи, повідомляє портал Science Daily. Однією з цих груп регулярно давали солодкий напій.
30.03.2021Науковці виявили додаткові фактори, що збільшують ризик зараження і важкого протікання Covid-19
Хоча новий коронавірус – це респіраторне захворювання, яке нікого не щадить, ризик зараження цією інфекцією змінюється від людини до людини. Відповідно до недавнього дослідження, була виявлена ціла низка нових факторів ризику, які можуть збільшити ризик інфікування та більш важкого перебігу смертельного ризику
В Університеті Джона Хопкінса вченими проводилося дослідження, в ході якого вивчалися хінолонові антибіотики. Вони застосовуються при деяких бактеріальних інфекціях, а також туберкульозі. Дія хінолонів відбувається шляхом пригнічення бактеріальних ферментів: гірази і топоізомерази IV, таким чином запобігаючи реплікації ДНК і синтезу РНК, необхідні для росту та реплікації клітини.
26.03.2021Вітамін D від запаморочення
Фахівці з Медичного коледжу Сеульського національного університету виявили, що прийом вітаміну D і кальцію двічі на день може знизити ймовірність розвитку нападів вертиго у людей, які схильні до цього стану. Цей синдром характеризується як доброякісне позиційне пароксизмальне запаморочення. У дослідженні взяли участь 957 осіб з доброякісним позиційним пароксизмальним запамороченням, поділених на стратифікаційну (445) і контрольну (512) групи.
24.03.2021Вчені знайшли зв’язок між розвитком деменції та вживанням обробленого м’яса
Навіть невелика кількість обробленого м’яса здатна суттєво підвищити ризик розвитку деменції. Наприклад, щоденне вживання бекону підвищило ризик розвитку деменції на 44%. Результати дослідження, яке включало 493888 учасників британського Біобанку, були опубліковані в American Journal of Clinical Nutrition
Вчені з Університету Лідса використали дані майже 500 000 людей та виявили, що всього 25 г переробленого м’яса на день може підняти ризик розвитку деменції на 44%.
Працюючи над дослідженням причин розвитку діабету, американські вчені з Північно-Західного університету у Чикаго, штат Іллінойс, вирішили проаналізувати взаємозв'язок межу харчуванням і здоров'ям. Виявилося, що люди, які мали звичку регулярно снідати перед виходом з домівки, мали набагато нижчий шанс розвитку цукрового діабету
Можливо, тенденція збережеться і в майбутньому. Однак вчені дивляться на цей момент з часткою скептицизму, підкреслюючи, що це може створити проблеми для здоров'я людини і навколишнього середовища.
Група вчених з Гарварду оголосила про це на великій міжнародній нараді експертів з ВІЛ. Ім'я аргентинки не уточнюється — відомо тільки те, що діагноз їй поставили в 2013 році, а її хлопець помер від СНІДу.
18.03.2021Вчені назвали шість груп людей, які схильні до утворення тромбів
Тромб – це згусток крові, який утворюється в просвіті кровоносної судини або в порожнині серця. Причин утворення тромбів може бути кілька. Найчастіше це відбувається через порушення згортання крові, а також через пошкодження клітин внутрішніх поверхонь судин. Фахівці назвали шість груп людей, які схильні до утворення тромбів.
17.03.2021Ракові клітини можуть ухилятися від хіміотерапії — учені встановили причину
Ракові клітини можуть ухилятися від хіміотерапії, переходячи в стан, який є свого роду «активною сплячкою», що дозволяє їм витримувати стрес, викликаний агресивними методами лікування, спрямованими на їхнє знищення.
В кунжуті ховається унікальне поєднання – сезамінол. Це антиоксидант, який, як виявилося, рятує нейрони чорної субстанції головного мозку від смерті при хворобі Паркінсона внаслідок окисного стресу і впливу реактивних форм кисню.