18.03.2020Цукор послаблює захисну роботу імунної системи організму
Якщо хочете бути здоровими — обмежте вживання цього продукту.
Згідно з недавнім дослідженням, опублікованим в журналі Circulation, надмірне споживання цукрів тісно пов'язано з деякими порушеннями обміну речовин, і імунної системи, інформує Ukr.Media.
17.03.2020Як кава впливає на якість крові людини: три важливі факти
Кава не лише бадьорить вранці, але й впливає на якість крові людини.
Кава — смачний і корисний напій. І якщо раніше лікарі рекомендували вживати його зовсім потроху, не більше чашечки-двох на день, то сьогодні рекомендації докорінно переглянуті. Безпечною визнана норма кофеїну у 400 мг на добу. Стільки активної речовини міститься приблизно у літрі напою середньої міцності. Тобто чотири-п'ять чашок на день (залежно від об'єму) ви можете сміливо випивати. Але як це відбивається на в'язкості крові?
До цього питання вчені радять підходити без зайвого ажіотажу. По-перше, тому що у дослідженнях підтверджено позитивний вплив напою на кровоносну систему. Встановлено, що кава має кардіопротекторні властивості: підтримує серце і тонізує судини. А її регулярне вживання знижує ризик серцевих захворювань, інформує Ukr.Media.
16.03.2020Вчені з Австралії підтвердили користь переривчастого голодування
Таке голодування здатне допомогти очистити печінку набагато ефективніше, ніж будь-які інші способи.
Австралійськими вченими експериментальним шляхом підтверджений позитивний вплив методу переривчастого голодування на печінку. Дослідники так само з'ясували, що голодування допомагає запобігти розвитку деяких захворювань. Особливо актуальні отримані дані, на думку вчених-медиків, щодо лікування онкологічних, серцево-судинних захворювань, а так само — діабету, інформує Ukr.Media.
13.03.20206 звичних продуктів, які будуть корисними, коли у вас нежить
Полегшити нежить можуть деякі продукти.
Весна — важкий час для наших дихальних шляхів. Ще не завершився сезон ГРВІ, як починається час алергії (особливо коли весна є настільки ранньою, як нинішня). На щастя, деякі продукти можуть поліпшити стан дихальних шляхів і сприяти більш глибокому диханнню, інформує Ukr.Media.
13.03.2020Як кофеїн діє на ваш організм при головному болі
Лікарі пояснили, в яких випадках можна, а в яких категорично заборонено вживати каву при головному болі.
Якщо надокучливий головний біль викликає у вас наполегливе бажання доповзти до кавоварки, то у нас для вас є доволі суперечлива інформація. Якщо дуже коротко: кава може вам допомогти, а може і нашкодити. Хочете подробиць? Розповімо!
На думку експертів, кофеїн може і полегшити, і посилити головний біль: ефект залежить від багатьох факторів, специфічних для вас і ваших звичок. Тому, перш ніж відправитися за стаканчиком кави чи за пляшкою коли — той же кофеїн, врешті-решт, слід розглянути деякі дані. Ось що потрібно знати.
В Університеті Колорадо в Боулдері фахівці дізналися, що звичка недосипати протягом тижня і відсипатися на вихідних небезпечна для здоров'я. Про це повідомляє MedicalXpress, інформує Ukr.Media.
12.03.2020 Вчені довели, що музична терапія сприяє одужанню хворих після інсульту
Музика допомагає швидше відновлюватися після інсульту.
Вчені з університету Anglia Ruskin під час експерименту довели, що музична терапія допомагає швидше відновитися пацієнтам після інсульту. Мелодії покращують роботу мозку і координацію рухів, а також підвищують настрій, інформує Ukr.Media.
11.03.2020Чому варто пити цикорій замість кави — причини
Чому вчені радять пити цикорій.
Від кави періодично потрібно утримуватися, щоб поліпшити сприйнятливість організму. Пити цикорій замість неї в такі моменти — оптимальне рішення. Цикорій приносить багато користі, від поліпшення роботи мозку до оздоровлення травлення, відзначають вчені, інформує Ukr.Media.
11.03.2020Продукти з трансжирами нас вбивають — і ось чому
Вивчайте етикетку перед тим, як покласти товар у свій кошик.
У 21 столітті людина може в будь-яку хвилину піти в магазин і придбати необхідний їй харчовий продукт. Виробники за рахунок штучних добавок домоглися збільшення терміну придатності своїх товарів, тому полиці магазинів безперебійно оновлюються. І хоча це значно полегшило наше життя, ми розуміємо, що будь-яка хімічна добавка в довгостроковій перспективі негативно позначиться на здоров'ї. Сьогодні поговоримо про трансжири, де вони містяться і як шкодять нашому організму, інформує Ukr.Media.
10.03.2020 Вчені з'ясували, що напій з яблучного оцту допомагає знизити рівень цукру у крові
Яблучний оцет здатен знизити рівень цукру у крові.
Медики університетської лікарні Аттікон у Греції виявили незвичайну властивість давно відомого напою. Дослідники визначили, що вживання яблучного оцту "уповільнює процес травлення у шлунку" і унеможливлює різке підвищення рівня цукру у крові, інформує Ukr.Media.
06.03.2020Стискання рук в кулаки — цей простий секрет допомагає нормалізувати тиск
Це прекрасний спосіб для профілактики хвороби.
Щоб нормалізувати тиск, крім медикаментозних методів, можна скористатися простим секретом, відомим фахівцям по східній медицині. Все, що для цього потрібно — стискати руки в кулаки, інформує Ukr.Media.
05.03.2020Знайдено спосіб продовження життя на кілька років
Прості дії можуть продовжити життя людини до трьох років і більше, якщо почати застосовувати метод якнайраніше.
У Брігамській жіночій лікарні в Бостоні знайшли дієвий спосіб жити довше на кілька років. Результати наукового дослідження публікує EurekAlert!.
Апарат зможе збирати і передавати лікарям інформацію про роботу серця, яку раніше отримувати не було можливості.
В Ізраїлі створили міні-комп'ютер для встанолення прямо в людському серці. Про це повідомляє ВВС.
03.03.2020Дієтолог назвав продукти, що викликають безсоння
Дієтолог назвав продукти, що викликають безсоння
Перед сном не рекомендується вживати сирі овочі, оскількик шлунок буде активно працювати, щоб їх перетравити, і організм не зможе зануриться в глибоку фазу сну, - дослідження
28.02.2020Який продукт запобігає ожирінню печінки
Який продукт запобігає ожирінню печінки
Печінка – один з найважливіших органів в нашому організмі
Американські вчені провели дослідження і з'ясували, які продукти допомагають запобігти одному з найнебезпечніших захворювань - ожирінню печінки. Про це повідомляє видання Medikforum.
28.02.2020Знайдена ще одна причина мігрені
Знайдена ще одна причина мігрені
Лікарям давно відомо про зв’язок між нападами головного болю і порушеннями візуального сприйняття. Напади мігрені нерідко супроводжуються підвищеною чутливістю до світла, короткочасними порушеннями зору і навіть галюцинаціями, пише maximum.fm
27.02.2020Вчені виявили, що вживання зеленого чаю після важкої їжі зменшує кількість жирових відкладень у печінці
Вчені виявили, що вживання зеленого чаю після важкої їжі зменшує кількість жирових відкладень у печінці
Підсилити дію чаю можна за допомогою фізичних навантажень.
Вживання зеленого чаю у поєднанні з виконанням фізичних вправ корисне для людей із зайвою вагою, а комбінація "спорт плюс напій" на чверть знижує відкладення ліпідів у печінці під час вживанні жирної їжі. До таких висновків прийшли вчені американського Університету Пенсильванії, інформує Ukr.Media.